El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Jul 11, 2024 7:21 pm
Si home, jo he de treure una capa de pinassa amb una escombra i aspirador.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Jul 11, 2024 7:27 pm
Tonton escrigué:
... Quin plaer per fi tornar a cuidar el teu tren de jardí! ...
Ja ho pots ben dir, Thierry!
Per experiència, és un gran plaer -gairebé indescriptible- quan es pot recuperar la normalitat davant de qualsevol entrebanc, i es torna a gaudir del tren de jardí, per fi!!
I molt més, encara, si el teu tren de jardí ha assolit una convivència amb la vegetació que porta la bellesa del circuit al nivell del teu.
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dv Jul 12, 2024 1:56 am
Moltes gràcies amics,
Olot escrigué:
....
Així, doncs, ja estàs recuperat del tot?
Sí, complement!
Però el meu problema actual és que normalment quan fa bon temps m'he de fer càrrec del meu Eurostar (trens a escala 1/1) i quan sóc a casa plou!
Els rars moments en què estic a casa i no plou, tinc molta feina al jardí que es va descuidar durant 2 anys abans de tenir cura del meu tren del jardí.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Jul 14, 2024 7:48 am
Després de tenir cura de tallar el carpe:
(Ja era hora, un mes de retard, es nota!)
Represa de la construcció del mur esquerre de l'entrada sud del túnel. També vaig aprofitar per fer una cornisa a dalt del túnel:
A TramBlau, MALLET73, KTK, Mitjans y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dl Jul 15, 2024 2:30 am
Aquesta boca de túnel queda genial.
Molt resultona la paret de pedres. L'embrutaràs per envellir-la una mica i no es vegi tant nova?
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Jul 24, 2024 7:16 am
Moltes gràcies !
Sisu escrigué:
Molt resultona la paret de pedres. L'embrutaràs per envellir-la una mica i no es vegi tant nova?
No, no penso pintar-los. El temps portarà una pàtina natural.
Els Jigstones a l'entrada nord es van col·locar fa més d'un any. Podem veure que el color ha canviat respecte als nous blocs col·locats ahir.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Jul 24, 2024 8:42 pm
La millor decoració és la que posa la natura. Sí que es veu una mica ver de l'humitat.
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Jul 24, 2024 9:41 pm
Sisu escrigué:
La millor decoració és la que posa la natura. Sí que es veu una mica ver de l'humitat.
Aquest és l'avantatge d'un tren de jardí, la pàtina passa de manera natural!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Jul 24, 2024 11:05 pm
Salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Jul 28, 2024 9:06 am
Aquest túnel t'està quedant de miracle!! Enhorabona!!!!
És ben cert el que dius de la pàtina natural. Jo sempre ho dic, que els elements naturals envelleixen de forma natural, agafant solera. Només cal posar les coses i deixar que la natura faci la seva feina.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dl Jul 29, 2024 9:08 am
Amb poca feina ja està en ordre de marxa.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Jul 31, 2024 7:11 pm
Encara no és avui que els meus trens circulen!
Des de dilluns: 34°C i aquest matí 20°C, pluja forta i tempesta!
Davant de l'estació, no és un rierol, és l'entrada del meu garatge!
A Olot, TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Jul 31, 2024 10:34 pm
Podem fer un intercanvi de méteo.....
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Ago 01, 2024 4:11 am
Sisu escrigué:
+1
aquí a més de 33 graus..
Salutacions
mallet73
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dj Ago 01, 2024 5:15 am
Sisu escrigué:
MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:
+1
aquí a més de 33 graus..
Salutacions
mallet73
no no,
En definitiva, em quedo a Bèlgica amb el meu temps capritxos!
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Ds Ago 24, 2024 9:18 am
Divendres a les 16.30, s'ha acabat la setmana! A més, estava teletreballant, hi ha sol i... tinc una mica de temps!
Anem cap!
I un projecte acabat, passem al següent:
Anem al negoci:
D'acord! ... Um... A Bèlgica, és temporada dels monsons! El treball s'interromp per la
A TramBlau, MALLET73, TOG, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Ds Ago 24, 2024 9:10 pm
Una excel·lent brigada de treball,però la feina és excessiva per a ells, sort que ha arribat el gegant del Pi amb eines més adequades per la quantitat de feina
A TramBlau, MALLET73 y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dg Ago 25, 2024 9:42 pm
Formidable escena fotografiada de tota la feina, m'encanta!!! Gràcies
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dl Set 09, 2024 5:59 am
En petits períodes de menys d'una hora, vaig arribar al final de la construcció Jigstone de l'entrada nord del meu túnel!
Però primer, vaig haver d'instal·lar l'armari elèctric:
Feu sempre una mica de "neteja" abans de treballar:
Amb una mica de llast esperant que la cola de silicona s'assequi:
I després comença l'últim mur:
A la següent sessió, l'equip d'Infra completa l'armari elèctric:
A continuació, represa de la construcció del mur:
Finalment, acabo de vestir la porta:
A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG, Mitjans, mikado y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dt Set 10, 2024 3:14 am
Realment, aquests armaris queden molt pulits...
Assumpte: Re: El meu projecte LGB (Lila – Gazon-la-Plana – Bedoll) Dc Set 11, 2024 7:56 am