El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 64 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33108
Assumpte: Re: Tractor de maniobres Metalurgica de San Martin-Gmeinder Gn130 (nº 801 dels FFCC Catalans) a escala IIm Dj Mar 09, 2023 8:54 pm
Efectivament, Daniel, al final d'aquest post, a la última foto, mostrava aquestes planxes de ferro galvanitzat preguntant si algú s'imaginava per què servirien, o què eren:
Ningú va contestar, i es va quedar el tema aquí, penjat.
Dons bé, aquestes planxes són el llast. Ho explicaré properament. Ara necessito temps per a buscar les fotos que corresponen, i explicaré la resta, que va quedar oblidat...
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 64 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33108
Assumpte: Re: Tractor de maniobres Metalurgica de San Martin-Gmeinder Gn130 (nº 801 dels FFCC Catalans) a escala IIm Dv Mar 10, 2023 5:56 pm
De moment ja puc respondre la teva pregunta, Daniel, amb aquestes tres fotografies de la màquina a sobre de la balança:
Primer de tot he valorat el pes de la motorització amb el llast:
Gairebé 1Kg. Anem molt bé!
A continuació he posat algunes les peces de resina, que sembla que tenen un pes considerable, com ara el capó motor.
Ara el pes és considerable: 1232 gr!
Això és aproximadament el pes d'una Stainz, tal com ve d'origen. Per tant dedueixo que el pes és adequat per a fer les primeres proves, i de fet, no n'hauria de caldre més.
Per tant ja continuo amb el muntatge de la màquina. Vet aquí l'aspecte que va guanyant:
Hi fa molt de veure-la a sobre de la via.
Després encara faig més detalls a l'interior de la cabina...
Ho he dit moltes vegades i mai me'n cansaré de repetir-ho: una de les coses que més m'agraden d'aquesta escala és que quan hi treballes amb un model, tens la sensació de poder ficar-te a dins.
Finalment comença el pintat amb una bona imprimació: