TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Un tren a la terrassa V.2

Ir abajo 
+16
ulises
ARIA
OG22
mikado
Mitjans
ignasibaga
jordi
Olot
dvdtren
Sisu
MALLET73
betulo237
KTK
TOG
ostman
lluis7
20 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2023 7:52 am

super12 super12 super12 super12 super12 super12

Si et puc fer alguna cosa ja ho diràs

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2023 7:53 am

Gràcies Ignasi, smiley-char013 smiley-char013

Doncs mentre li donem voltes al triangle, les feines no s'aturen, especialment degut al bon temps que estem tenint.
Aixi que una "Torre de Entrenamiento" de Geyperman ha estat degudament re pintada, ajustada i  incorporada al circuit Razz
Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2109

Si, si, ja se que aquests "apanyos" no son tant rigorosos i meticulosos com els que s'acostumen a veure per aquestes llars, però a mi em valen Laughing

I he fet algunes fotos de detalls, aprofitant les bones llums:

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2108

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2110

espero que os agradin !!
i hi ha alguna sorpresa mès, però os faré patir una mica fins que la tingui enllestida totalment.
seguim ...

A Olot, TramBlau, Shay, TOG, el terrat de margarit, mikado, OG22 y a Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2023 8:24 am

M'agrada aquest pont "Geyperman" i la " torre de entrenamiento" sembla que pot aguantar una màquina Sesplugas, ara ja tenim un pont batejat com els de l'Amadeu, no deus tenir gats per aquí també?.

M'ha agradat molt la bomba d'aigua, molt realista i ben feta ok ok ok , en la serradora la via estreta és H0?

És el teu tren i ha de tenir la personalitat que tu l'hi vulguis donar així el podràs gaudir amb plenitud applaud applaud applaud applaud

A Olot, lluis7 y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2023 11:06 am

ohhh si, Ignasi, la torre es molt ferma i estable i el Sr. Sasplugas pot vindre amb tota la artilleria pesant sense cap problema Laughing
doncs no tinc gats ... però em sobren gavines !! que no em tiren ponts, però em deixen caure uns misils que pa que riuuu
ops, crec que la via de la serradora no es H0, ja que fa 18 mm d'ample
i gràcies pels elogis de la bomba. es la de Pola, degudament repintada i l'he col.locat una escuma sprayada amb color "blau Amadeu" Razz  simulant l'aigüa
Tornar a dalt Ir abajo
mikado
Trenjardinaire
mikado


Ubicació : Barcelona
Edat : 53
Data d'inscripció : 02/12/2016
Nombre de missatges : 455

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2023 7:45 pm

aplaud aplaud aplaud
Crec que l'Ignasi a batejat el pont riuuu
El pont Geyperman riuuu riuuu riuuu
Bona feina

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDj Gen 12, 2023 11:41 pm

Molt bona idea reaprofitar la torre...

M'agrada molt el teu "aserradero"... a veure si algun dia el podem veure en viu...

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 13, 2023 12:01 am

lluis7 escrigué:
... una "Torre de Entrenamiento" de Geyperman ha estat degudament re pintada, ajustada i  incorporada al circuit
Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2109
Si, si, ja se que aquests "apanyos" no son tant rigorosos i meticulosos com els que s'acostumen a veure per aquestes llars, però a mi em valen ...

En canvi a mi em sembla molt apropiada i ben aconseguida!   Very Happy

ignasibaga escrigué:
M'agrada aquest pont "Geyperman" i la " torre de entrenamiento" sembla que pot aguantar una màquina Sesplugas, ara ja tenim un pont batejat com els de l'Amadeu, no deus tenir gats per aquí també?.
...
mikado escrigué:
aplaud aplaud aplaud
Crec que l'Ignasi a batejat el pont riuuu
El pont Geyperman riuuu riuuu riuuu
Bona feina

És genial! M'agrada molt aquest nom!!Very Happy

I si en fessis un altre podries tenir el de la Gavina i tot!.Very Happy

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2110

En quant a la via de vagonetes que tens a l'asserradora, és una mica estranya perquè a escala seria 405 mm... però bé, perquè no?
En qualsevol cas, ja veig que no sóc l'únic que fa via més estreta dins de la via estreta.... Very Happy


lluis7 escrigué:
...  i hi ha alguna sorpresa mès, però os faré patir una mica fins que la tingui enllestida totalment.
seguim ...

Home, això no!!!

I ara què? a esperar?   nose

lluis7 escrigué:
... la bomba. es la de Pola, degudament repintada i l'he col.locat una escuma sprayada amb color "blau Amadeu" Razz  simulant l'aigüa

Quin és el aquest color, Lluís? si tinc un color atribuït, m'agradaria saber quin és. Very Happy

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2486

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 13, 2023 2:12 am

aquest pont amb el seu pilar és magnífic!!!! ok super12

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 13, 2023 4:36 am

Entre les agulles 1 i 10 també n'hi ha d'haver un més llarg que el Geyperman, i que estarà més exposat als bombardejos de les gavines i que podria portar el seu nom Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 13, 2023 6:55 am

Laughing Laughing jajaja com sou, sembleu bisbes, batejant a tort i a dret !! riuuu
fet: Pont Geyperman i l'altre (com molt be apunta en Ignasi) serà el de Les Gavines. Aquest estarà format pel doble pont (fins ara anomenat Rovellat) que porto a les trobades MOMI ... i que encara els tinc en fase d'adaptació.

si, Pere Pau, la idea es fer una inauguració "oficial" en quan el circuit estigui totalment operatiu i sobre tot de cara al bon temps. Igual coincidim amb el d'en Pere i tot, i tenim doble inauguració !!

Amadeu, el "teu" blau es degut als sprays que em vas regalar !! riuuu I espero demà enllestir un nou avenç. Paciència !! Laughing

moltes gràcies Daniel !! celebro que t'agradin la torre i el pilar !! jo també he quedat molt content amb el resultat ok

seguim ...
Tornar a dalt Ir abajo
jordi
Trenjardinaire
jordi


Ubicació : barcelona
Edat : 54
Data d'inscripció : 06/08/2014
Nombre de missatges : 332

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDs Gen 14, 2023 10:13 pm

A mi aquesta torre de entrenamiento em recorda a les construcció del senyor Eiffel.
Molt encertada la construcció-aprofirament, i la ubicació

A Olot, TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 6:58 am

no volia generar grans expectatives en els avenços al circuit !! senzillament, vaig fent Laughing
i en aquest cas, li tocava ja dotar de llum als edificis.
et voila:
Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2113

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2111

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2112

la "companyia elèctrica oficial" em donava 18V, lo que produïa un efecte massa llampant, així que les he alimentat amb una font de 12V. l'efecte m'agrada moltíssim més.
espero que a vosaltres també Razz
i seguim ...

A Olot, TramBlau, MALLET73, Shay y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18806

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 7:06 am

aplaud aplaud

Llavors serà barbacoa i sopar per veure tot bé!! riuuu

Mallet73

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 952

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 7:15 am

Sempre és agradable els ambients nocturns aplaud aplaud

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 10:05 am

Més maco i més barat, las companyies elèctriques son uns lladres i es pensen que som tontos.
riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

Molt bona feina, Lluís

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 9:44 pm

M'agrada, i molt!

sii

En quant al voltatge, sempre m`ha agradat de fer anar les bombetes am menys voltatge del que demanen. D'aquesta manera s'obté una sensació de llum tènue i de to càlid, molt difícil d'imitar amb leds. Això a demés de que en aquest cas tenen una vida molt més longeva.

Very Happy

En quant a la font, ben trobat. Tot i que si un dia tens l'impresió de que tens masses fonts d'alimentació o masses cables, també pots prendre la corrent de la Companyia Elèctrica Oficial, i intercalar una resistència per a fer baixar el voltatge a 12 V, des dels 18 V inicials que et dóna aquesta companyia.

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 9:51 pm

Tornant al tema de la teva asserradora, m'agradaria fer-te alguna pregunta:

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2110

La via de la dreta dius que és de 18 mm. La de l'esquerra és de 45mm? Si ho és, té connexió amb la resta del circuit?

I ara la del milió: T'has plantejat de fer un petit sistema de vagonetes per a l'asserradora? em refereixo a un sistema funcional, amb una petita màquina que pugui maniobrar les vagonetes?

smiley-angelic004

Això obiria una nova dimensió al teu circuit. sii


Editat per darrera vegada per Olot el Dl Gen 16, 2023 11:47 pm, editat 1 cop en total

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 11:23 pm

Olot escrigué:
Tornant al tema de la teva asserradora, m'agradaria fer-te alguna pregunta:

La via de la dreta dius que és de 18 mm. La de l'esquerra és de 45mm? Si ho és, té connexió amb la resta del circuit?

I ara la del milió: T'has plantejat de fer un petit sistema de vagonetes per a l'asserradora? em refereixo a un sistema funcional, amb una petita màquina que pugui maniobrar les vagonetes.
...

doncs la via de l'esquerra es de 33 mm i es independent, i ja te una vagoneta tant a la entrada com a la sortida de la serradora.
i la de 18 mm te un altre vagoneta a on es van traslladant els taulons ja tallats (a mà, segons he vist en alguns videos reals Shocked)
Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2114

en quan a la font de 12V es molt petita (tipus cargador USB) i la tinc col.locada dins la caixa estanca a on estan totes les connexions elèctriques.
i es que sentir les paraules "resistencia" "diode" "capacitor" o "rectificador" (entre d'altres Rolling Eyes ) em produeix forces esgarrifances !!! riuuu

A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2023 11:33 pm

Molt bé Lluís, però… Has deixat per contestar la pregunta del milió.

Olot escrigué:
... T'has plantejat de fer un petit sistema de vagonetes per a l'asserradora? em refereixo a un sistema funcional, amb una petita màquina que pugui maniobrar les vagonetes?
...

angell

Ja em semblava que la de l’esquerra era més petita de 45 mm. Així doncs tens un sistema de via d’uns 40 cm (compatible amb Gn15) a la dreta, per trasllat d’objectes i materials pesats a mà, i un altre sistema de via de 75 cm, el de l’esquerra, que  suggeriria molt bé fer una petita xarxa auxiliar amb aquesta ample de via(*).
 
smiley-angelic004   smiley-angelic004  smiley-angelic004  smiley-angelic004   smiley-angelic004   smiley-angelic004  smiley-angelic004   smiley-angelic004    smiley-angelic004  smiley-angelic004   smiley-angelic004

https://trenscat.forosactivos.net/t1204-faller-e-train-iie



_____________
(*) el material d’aquest ample de via seria compatible amb del Ferrocarril i Mines del Alt Congost.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12132

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2023 1:56 am

lluis7 escrigué:
..../...
i es que sentir les paraules "resistencia" "diode" "capacitor" o "rectificador" (entre d'altres Rolling Eyes ) em produeix forces esgarrifances !!! riuuu
A mi em produeixen malsons nose

Pere

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33147

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2023 1:59 am

Afortunadament no he pronunciat cap d’aquestes paraules, i per tant no les heu sentit, només llegit!

triste6


Editat per darrera vegada per Olot el Dt Gen 17, 2023 3:15 am, editat 1 cop en total

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7195

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2023 3:06 am

TramBlau escrigué:
lluis7 escrigué:
..../...
i es que sentir les paraules "resistencia" "diode" "capacitor" o "rectificador" (entre d'altres Rolling Eyes ) em produeix forces esgarrifances !!! riuuu
A mi em produeixen malsons nose

Pere

I a mi riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2023 3:23 am

Olot escrigué:
i intercalar una resistencia per a fer baixar el voltatge a 12 V,


si que ho has dit siiiii riuuu

en quan a la xarxa auxiliar ...
no tinc espai suficient entre la zona de descàrrega dels troncs i la entrada a la serradora (per no parlar del desnivell existent) per posar una tram de via de 75 mm
Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Dsc_0178

crec que no paga la pena fer-la, i en qualsevol cas seria per més endavant ... per que tinc encara moltes altres feines per fer !! Laughing


Editat per darrera vegada per lluis7 el Dt Gen 17, 2023 3:25 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDt Gen 17, 2023 3:24 am

demà seguirem amb l'assumpte del triangle !!
"permanescan atentos a sus pantallas" riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1525

Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2023 8:03 am

un cop més, en Ignasi fa gala de la seva generositat i companyerisme, i m'ha construït i fet arribar tres contactes "màgics" Razz  per fer les proves pertinents al beneït triangle !!
gràcies mil Ignasi  smiley-char013
Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Img_2115
dias complicats i el fred han fet que encara no m'hi hagi posat en el muntatge. a veure si demà trobo ... cinc minuts !!!riuuu

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 8 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un tren a la terrassa V.2
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 11Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Següent
 Temas similares
-
» Un tren a la terrassa [Lluis7]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)
» El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: