El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Ds Maig 14, 2022 9:38 am
moltes gràcies per l'avis, Ignasi. El triangle encara no està previst, però per el bucle vaig comprar un dispositiu força económic, del que demà escanejaré las instruccions de connexió. perque li doneu una ullada i em doneu la vostre opinio. Soc un somina amb la electronica, i els ILS, resistencies i demes artilugis diabolics em fan panic
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Ds Maig 14, 2022 4:54 pm
Perquè no proves de fer-ho primer sense cap aparell d'electrònica, Lluis?
Et proposo fer un baixador o estació en el bucle, de manera que el tren hi faci una parada obligatòria. Mentre estigui allà aturat, canvies de sentit la resta del circuit (només et cal un simple commutador i, com a molt un diode).
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Maig 15, 2022 3:01 am
la manera que diu l'Amadeu és la més senzilla fiable i econòmica
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Maig 26, 2022 9:45 am
recentment he tingut la sort de conseguir (malauradament a causa del tancament de la explotacio del amic Mak ) d'un magnific edifici, que encaixa perfectament en l'ambient que li vull donar al meu circuit. Es tracta de la Serradora de Pola Ref. 936. Val a dir que es una edicio limitada i que disposa d'una motoritzacio de les serres, aixi com d'un munt de petits elements, que m'han agradat encara més al veurel's en viu, que no només en las fotos que habia vist fins ara. Cal remarcar la perfecta proteccio que va fer el amic Javier en l'enviament, aixi com que fos de caracter prioritari. Un cop rebut i nomes fetes unes petites modificacions i afegides més llums, no m'he pogut estar de fer-li una petita sesió fotogràfica. Espero que os agradi !!
i que rapidament ha estat posada en explotacio
PD: eskerric asko Javier !!!
A Olot, TramBlau, KTK, Sonderzug y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
dvdtren Trenjardinaire
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Maig 26, 2022 10:24 am
Molt xulo!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Maig 26, 2022 5:43 pm
No m’agrada, sinó que m’encanta!!
Com també m’agrada l’ambient que li vas donant a la teva exportació forestal. Ja t’he dit mes d’un cop que el teu material, tal com el pintes i el rovelles m’agrada molt. En el conjunt que has fet s’hi veu molt realista.
Ara només cal pensar en com poblar l’entorn del tren amb arbres...
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Maig 26, 2022 11:24 pm
fusta pe la barbacoa...
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Jun 12, 2022 10:11 am
doncs per continuar donant ambient, he aconseguit aquest magatzem del mateix estil de la serradora
el muntatge es molt senzill ... pero m'ha permes veure que la estructura de la serradora no estava ben muntada per allotjar adequadament les llums i per poder retirar el sostre en cas de modificacions ... aixi que ha tocat desmuntatge
i montatge de vigues i "tuberies" pel pas de cablejats
aixo comença a pintar be
altres petites feines del cap de setmana han estat la modificacio del galliner i d'alguns elements
... no cal dir que m'he he passat pipa
seguim ...
A TramBlau, MALLET73, TOG, KTK y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Jun 12, 2022 6:45 pm
Fa goig!!
Per cert, aquesta instal·lació elèctrica posada en tubs negres fa molta patxoca. Que són aquests tubs negres?
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Jun 12, 2022 7:49 pm
Olot escrigué:
Fa goig!!
Per cert, aquesta instal·lació elèctrica posada en tubs negres fa molta patxoca. Que són aquests tubs negres?
en Joan ho ha acertat de ple !! son canyetes per begudes pintades en negre. un petit tall en un dels extrems permet unirles perfectament i tot i que son un pelet grans (cosa que em permet per altra banda allotjar les soldadures), fan que quedi tot molt pulit
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Jun 12, 2022 8:54 pm
Veig que serà un circuit molt americà
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Jun 12, 2022 11:07 pm
Sisu escrigué:
Veig que serà un circuit molt americà
tas dao cuenta tu también, oi?? doncs si, em temo que, portant la contraria a la tendencia habitual, el meu circuit tindrà una ambientació americana. (si ho estic mig aconseguint i t'has donat compte, em donas una alegria )
per cert, no se com s'ho fan aquests yankees, que tot i que la serradora encara no està operativa, ni el magatzem amb la instal.lacio electrica finalitzada ... ja hi ha material emmagetzemat
A TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Jun 12, 2022 11:21 pm
ups, per cert Amadeu, aqui ja es veuen totes les "canalitzacions" finalitzades. estic molt satisfet del resultat obtingut amb les canyetes
A KTK li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Jun 13, 2022 12:51 am
I no és per menys, donat l'efecte que donen!
lluis7 escrigué:
Olot escrigué:
Fa goig!!
en Joan ho ha acertat de ple !! son canyetes per begudes pintades en negre. un petit tall en un dels extrems permet unirles perfectament i tot i que son un pelet grans (cosa que em permet per altra banda allotjar les soldadures), fan que quedi tot molt pulit
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Jun 13, 2022 3:23 am
lluis7 escrigué:
per cert, no se com s'ho fan aquests yankees, que tot i que la serradora encara no està operativa, ni el magatzem amb la instal.lacio electrica finalitzada ... ja hi ha material emmagetzemat
Potser que tinguin molta devoció a Santa Teresa ... ....
T'està quedant molt bé, ja veurem el resultat final
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Jun 13, 2022 3:46 am
salutacions
mallet73
dvdtren Trenjardinaire
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Jun 13, 2022 9:50 am
T’està quedant molt bè!! Genial
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Jun 13, 2022 10:03 pm
Alerta amb el risc d'incendi aquest estiu, necessites un tren de bompbers.
Molt bona feina, circuit amb coherencia extrema. Salut i vapor Fédor
A Olot y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dt Jun 14, 2022 8:45 pm
Aquests interiors estan molt ben aconseguits!
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dc Jun 22, 2022 5:45 am
doncs les intenses pluges d'aquest matí al Maresme han servit per donar-li el bateig d'aigua al complex de la serradora ... que haig de dir que ha aguantat força be !!
tot i que la restaurada i fins ara llampant Stainz que veieu aqui, i que ja estava equipada amb la nova placa de la companyia (feta per uns famosos tallers d'impresio 3D )
ha acabat degudament "güarrejada" ... per a satisfacció de més d'un, a qui no els hi agraden les màquines lluents i tretes de caixa
i per ultim, un avenç del que la sots-presidenta de la companyia es porta entre mans (i mai millor dit !!! )
salut i seguim !!! ....
A TramBlau, MALLET73 y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dc Jun 22, 2022 6:10 am
per cert, lo de sots-directora em fa molta gràcia, perque ja os podeu imaginar qui es qui mana aqui, oi?? i els que vau estar al dinar de Kargolia, ja sabeu les condicions que em va fer firmar per poder desplegar el circuit a la terrassa tot i que també haig de dir que acaba d'autoritzar una petita ampliació. Dolenta del tot no es, no ...
Editat per darrera vegada per lluis7 el Dc Jun 22, 2022 9:41 am, editat 1 cop en total
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dc Jun 22, 2022 9:16 am
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Jun 23, 2022 7:02 am
Interessant com es fa el relleu de la boca de túnel. És molt grossa, no?
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Jun 23, 2022 6:32 pm
lluis7 escrigué:
per cert, lo de sots-directora em fa molta gràcia, perque ja os podeu imaginar qui es qui mana aqui, oi?? ....
Però per damunt de la sots-directora hi deu haver un director que potser mana mes, no ?