El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 3:53 am
Em sento culpable
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 5:19 am
ignasibaga escrigué:
Em sento culpable
El lluis 7 es molt perfeccioniste, i esta deixant el circuit de 10.
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 5:24 am
ignasibaga escrigué:
Em sento culpable
noooooo !!! el folrat amb la tela chovastar ja estava previst des de que vaig tindre que reparar el sostre del porxo per culpa de la DANA de fa uns anys. els metres i retalls que van sobrar els vaig guardar al traster, (en contra de la voluntat de la EGUT es clar ), amb aquesta finalitat. però no ho he volgut posar fins tindre definitivament clar el circuit. en traçat i en cablejats necessaris. òbviament ho he encertat, per que hi han hagut forces variants des de el muntatge inicial així que ara no me vingueu amb: "podries posar aqui una agulla" o "aqui podries posar un altre via morta" o "aquesta contra corba es molt lletja, podries ...." o ni tant sols "podries posar aqui un arbre o una pedra"
PD: per cert, na Mercè volia que continues la broma dient-vos que la EGUT m'havia obligat a desmuntar el circuit
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 5:27 am
mikado escrigué:
El lluis 7 es molt perfeccioniste, i esta deixant el circuit de 10.
mira quien fue a hablar !!! tu si que ho ets de detallista i perfeccionista i ademes sempre tens paraules molt amables. gràcies !!!
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 7:25 am
M'havies acol... , bé la maqueta d'H0 la vaig muntar i desmuntar 5 vegades, la d'ara ja en té 20 molt llargs.
Estarem atents.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 7:28 am
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 7:52 am
homeeee em tindrieu que començar ja a coneixer eh??? que de tant en tant en deixo anar alguna de grossa
ara en serio: seria un autèntic disbarat abandonar ara aquest projecte. de debò que m'ho estic passant d'allò més be, amb tot el vostre suport en temes de disseny, i sobre tot, en el de la electrònica necessària.
i es que, en un espai no necessàriament molt gran, estic aconseguint incorporar un munt d'elements. a saber: una estació una zona industrial un baixador (properament) un bucle de retorn un triangle (properament operatiu) un pont (o dos, però el de Les Gavines trigarà una mica) ) un túnel (molt aviat) amen de 14 desviaments, 8 vies ... i una barbacoa !!! no puc estar més content
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 7:55 am
ignasibaga escrigué:
M'havies acol... , bé la maqueta d'H0 la vaig muntar i desmuntar 5 vegades, la d'ara ja en té 20 molt llargs.
siii, tenia molt clar que era totalment impensable fer-ho be a la primera. ni a la segona, ni ... ufff 20 anys!! està clar que em porteu molts anys de avantatge però ja os agafaré, ja
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dj Gen 26, 2023 9:17 am
Ara em quedo més tranquil!!
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Gen 29, 2023 1:33 am
lluis7 escrigué:
homeeee em tindrieu que començar ja a coneixer eh??? que de tant en tant en deixo anar alguna de grossa
ara en serio: seria un autèntic disbarat abandonar ara aquest projecte. de debò que m'ho estic passant d'allò més be, amb tot el vostre suport en temes de disseny, i sobre tot, en el de la electrònica necessària.
i es que, en un espai no necessàriament molt gran, estic aconseguint incorporar un munt d'elements. a saber: una estació una zona industrial un baixador (properament) un bucle de retorn un triangle (properament operatiu) un pont (o dos, però el de Les Gavines trigarà una mica) ) un túnel (molt aviat) amen de 14 desviaments, 8 vies ... i una barbacoa !!! no puc estar més content
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Gen 29, 2023 7:58 am
Olot escrigué:
No els voldries pas vendre?
no puc !!! ha estat reconvertit en bomba d'aigüa !! indispensable per omplir diposits contra-incendis i abastir màquines de vapor !! serradors i enginyers s'em tirarien a sobre si els deixo sense aigua
PD: las gallines no han marxat, tot i quedar-se sense casa ... i em temo que acabaran a la barbacoa
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Gen 29, 2023 8:04 am
No deu ser a la barbacoa que espera en Carles? Em sembla que passarà gana
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dg Gen 29, 2023 8:07 am
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Feb 06, 2023 10:13 am
despres de la febre pessebrística, na Mercè ha reprès (per fi ) les tasques d'enginyeria i obra civil a la terrassa. i un cop feta la estructura i les capes d'imprimació i pintura, hem col·locat a lloc aquest "bitxu" per comprovat galibs els resultats han estat completament satisfactoris anirem ara a per la decoració, que no portarà massa feina seguimmmmmm ... PD: no acceptaré cap critica d'aquest tunel, eh? no sigui que la jefa se'm enfadi i deixi de col.laborar !!
A Olot, TramBlau, Shay, KTK, mikado y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Feb 06, 2023 10:20 am
Uffff menys mal que les probes han estat satisfactòries, vol dir que els enginyers contractats per aquesta tasca son competents, ara a Astúries tenen problemes molt grossos, han comprat uns trens que no els passen pels túnels, potser els trobarem rebaixats al mercat de Molins o al de l'Estació del Nord
A Olot y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dl Feb 06, 2023 10:51 pm
siiii Ignasi, menys mal ... per que a la jefa no la puc destituir ... com han fet amb d'altres
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2 Dt Feb 07, 2023 12:08 am