TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Un tren a la terrassa V.2

Ir abajo 
+16
ulises
ARIA
OG22
mikado
Mitjans
ignasibaga
jordi
Olot
dvdtren
Sisu
MALLET73
betulo237
KTK
TOG
ostman
lluis7
20 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Següent
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 24, 2022 3:54 am

NO, el director té seny i fa tot el que "proposa" la sots-directora.

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 24, 2022 5:45 am

Sisu escrigué:
Interessant com es fa el relleu de la boca de túnel. És molt grossa, no?

doncs si, Narcis. lo reduit del traçat i del espai que em destinat pel tunel (amb la sortida just acabant una corva), fa que tinguem que anar amb molta cura pel tema del galib Wink i na Mercé ha preferit donar-li una mica de marge.
ben vist
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 24, 2022 5:46 am

Olot escrigué:
lluis7 escrigué:
per cert, lo de sots-directora em fa molta gràcia, perque ja os podeu imaginar qui es qui mana aqui, oi?? ....

riuuu

Però per damunt de la sots-directora hi deu haver un director que potser mana mes, no ?

riuuu

mira mira, en Ignasi ja t'ha contestat riuuu
com es nota que utilitzem "tecniques" semblants jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDv Jun 24, 2022 10:13 am

riuuu

És clar, com que jo no tinc cap sots-directora fixa, ja no me'n recordava!

riuuu

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDv Jul 01, 2022 5:28 am

doncs hora era ja de pensar en dotar en el circuit d'una estació principal, i donat el caire americà i de gran ciutat que li vull donar, s'em presentaven només tres candidates que em fessin el pes:

la Piko 62030
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Piko_611
que no es ben be americana, pero que podria donar el "pego" Rolling Eyes

la Piko 62209
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Piko_610
que era mes d'ambient rural, no com la d'una gran ciutat que jo volia representar

i la Piko 62028
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Piko_612

aquesta ultima era la que més m'agradava, per tamany, estil i que podia representar ben bé la d'una gran ciutat com Saint Louis  Razz

pero les coses no surten sempre com t'agraden, i al final, la escollida ha estat ...
...

la Grizzly Flats !!
i despres os explicaré per que.
la vaig rebre dilluns, en un enviament super ràpid i ben protegit des de Alemanya, i avui ja he començat a "remenar-la"

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0337

ve farcida d'un munt de peces, el que m'assegura unes quantes hores de diversió

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0338

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0339

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0340

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0341

i fins i tot porta uns tubs de pegament UHU !! us en-recordeu del UHU???  Laughing

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0342

i el motiu que m'ha fet escollir-la no es més que el purament econòmic. Wink
Totes 3 son força cares (d'origen sortien per gairebé 300€  Shocked ,

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0345

i en compra directa no baixen de entre 120€ i 150€.

Pero si una cosa bona te ebay es, que si saps esperar, salta la sorpresa.
Aquesta caixa va sortir en format subhasta i sorprenent-ment vaig ser el guanyador per la modica quantitat de 55,55 € + 10,56 € d'enviament. tota una ganga !!.

Mira, ara ja es la estació que mes m'agrada  riuuu  

Seguirem amb la historia de la Grizzly Flats (que ha estat tota una sorpresa i la he trobat força interessant) i amb el muntatge ...

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2022 10:42 am

I perquè no dissenyar-la i fer-la tu mateix?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2022 4:36 pm

Bona pregunta la de l’Ignasi. Very Happy

Jo voldria muntar-ne alguna abans de dissenyar res, perquè això m’ensenyaria com es fan, quines peces han de ser sòlides, com fer-les perquè s’enganxin be entre elles, etc...

Lluís, la cola UHU.... Oju!!

No sé si és la més adequada per a models que estaran a l’exterior.... potser si, però que no et passi com a mi amb el diposit petit que estic posant en el triangle: aquest m’ha arribat de segona ma, muntat, i cada cop que el toco per a desplaçar-lo li cau alguna cosa. Ara un desaïgue, ara una finestra, ara una part del sostre que noto ben clar que va fluixa, hauré de pensar en agafar-la per a sota dels murs.. ara una paret també s’està desencolant...
He vist clarament que no varen utilitzar una cola adequada, intuïtivament diria que és una IMEDIO, per les traces de cola que hi veig... o potser una UHU?

Jo he encolat sempre, o bé amb la cola de Pola, o be amb la RUDERER. Amb el pas dels anys es manté intacte. Garantit.

En el Lokschuppen de La Fabrica, dels meus mòduls, també he utilitzat aquestes coles. Malgrat no va pas a l’exterior (de moment), aquest s’està manipulant a cada dos per tres, a demés de que està sotmès a les inclemències del transport... Very Happy i no em volia arriscar a que sem desmuntés a mig muntar els mòduls.

En qualsevol cas, prenguis quina cola prenguis, et desitjo que t’ho passis la mar de be en el muntatge. Very Happy

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6860

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2022 8:12 pm

M'agrada la teua tria, crec que és adient pel teu circuit, lo que no em queda clar són les dimensions, si és adeqüada com a estació principal. També depèn de si és una explotació secundària, tampoc tindria sentit que fos una gran construcció.
I com diu l'Amadeu, lo ideal és fer-se-la un mateix, però si no es disposa de molt de temps, aquests kits són una bona alternativa.

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDs Jul 02, 2022 9:06 pm

Tren Tren Tren aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats Felicitats
Molt bona compra Lluís!!
Ja ens explicaràs més....

salutacions

mallet73

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 2:34 am

No es la meva especialitat el muntatge de quits, els vaig deixar enrere ja fa molts anys per la producció pròpia, però crec que primer s'ha de tenir clar quines peces han de quedar fixes i quines s'han de poder desmuntar, llavors segons això utilitzar un mètode o producte o altre.
Vull dir, si unes peces com  pot ser les parets de un edifici han de quedar unides permanentment jo les soldaria amb un pirogravador o un soldador, lògicament, per la part interior, en els punts on no faci nosa pel muntatge, unió per punts o per cordó, un altra mètode és fer petites osques en els punt d'unió a on pugui penetrar el adhesiu i guanyi solidesa. un producte que m'està donant molt bon resultat és la resina per a la impressora en 3D, és molt econòmica per aquest menester i amb la ajuda de una llanterna de rajos ultra-violeta posat en capes molt fines queda molt fort.
En els llocs que han de quedar fixos però que en un moment determinat ha de poder desmuntar hi faig uns petits punts d'unió que els pugui tallar o trencar amb facilitat
I els que s'han de poder desmuntar buscar la manera a on es poden posar bisos o cargols per poder fer el desmuntatge
Haurem de reeditar la trobada de Bagà per compartir experiències que ens poden beneficiar a tots

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 5:00 am

moltissimes gràcies pels vostres comentaris i consells !!!  ok
a veure :
- si finalment hages "caigut" la Union Station, segurament li hages fet algun canvi. La Grizzly Flats es quedarà com està (i ja os explicaré més endavant per que) i òbviament no serà una estació principal, sino una de pas. i em temo que ja no tinc cap lloc per un altre  Wink
- ni s'em acut la ideia de fer servir el UHU !! solsament ho deia perque el recordava de fa molts anys !! per la re construcció de la serradora i del muntatge del magatzem he utilitzat una cola de neoprè que m'està funcionant molt bé amb els plastics de pola i piko. em dona temps per ajustar be les peces abans de solidificar-se.
- per a mi son paraules majors fer-me una estació. ademes, soc tant quadriculat Razz que un kit, amb unes senyores instruccions, em fan la mar de feliç riuuu
- i Ignasi, si estiguessis mès a la vora ... ens tindries cada dos per tres a casa teva "compartint experiencies" !!!. Acabaries fart de nosaltres Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 11, 2022 9:31 am

doncs permeteu-me que us expliqui una bonica historia:
al adquirir la Grizzly Flats vaig buscar info i oh sorpresa, vaig veure que va ser una estació que va existir de veritat.
de fet va ser la estació del primer tren de jardi ... a escala 1:1 del mon !! 😅

En Ward Kimball, un dibuixant de la Walt Disney. havia comprat un vago de pasatgers per exposar la seva col.lecció de trens, i més endavant (deuria ser pobre, aquest home Rolling Eyes ) va comprar (entre d'altres coses) dues maquines de vapor, la Emma Nevada (carbó) i la Chloe (fusta) amb el que va poder crear el seu "petit" circuit.
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Screen12

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Chloe_10

I el mateix Walt Disney li va regalar la Grizzly Flats despres d'haberla construit en els seus estudis per una pelicula.
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Gf_ste10

En Ward, de blanc i amb gorra en aquesta foto (i els seus veins i amics) van gaudir del circuit fins el 2002, any en el que va morir.
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Screen14

Un parell d'anys despres, la estacio i el diposit per las locos, van ser adquirits per una paio de la Pixar.
En el 2017, malauradament un incendi els va reduïr a cendres Crying or Very sad
Un final digne de pel.licula.
Espero que os hagi agradat la historia Laughing

A MALLET73, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 11, 2022 10:40 pm

d'aqui deu venir lo de cremar els diners.. Wink Wink

salutacions

mallet73

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 11, 2022 11:22 pm

mare meua, si. quin disgust ha de ser veure-ho tot reduït a cendres Crying or Very sad
si haguessin continuat la tradició (i la afició) els fills d'en Ward aixo no hagues passat !! Wink
anyway ...
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDl Jul 11, 2022 11:42 pm

doncs ara permeteu-me que us presenti el pas a pas del muntatge de la estació:

PASO 1

unes caixes plenes de plàstics de diferents colors

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0338

PASO 2

una estació a escala 1/22,5 Razz

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0346

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0347

bromes apart, he gaudit molt amb el muntatge. instruccions una mica minsas, pero tot encaixa a la perfecció.
i respectant uns temps prudencials de secat de les peces, he trigat dos dies en enllestir-la. tot un record per a mi  Razz

només he tingut que afegir les bigues per a suport de les llums
Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0053

i tindré que buscar un terra adient, ja que no entenc que no el subministrin amb el kit. ha estat la unica pega que li he trovat.
seguim ...

A Olot, TramBlau, MALLET73, josepmaria y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 12, 2022 10:13 am

Sembla una construcció molt bonica. Comprenc que hi hagis gaudit. Very Happy

Quina cola has utilitzat al final?

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDt Jul 12, 2022 10:13 am

applaud applaud applaud applaud applaud

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 13, 2022 2:17 am

lluís dius Terrat?? com que no dur terrat?? no voldràs dir terre...! nose nose

salutacions

mallet73

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ARIA
Jardinaire aprenent
ARIA


Ubicació : Toulouse
Edat : 74
Data d'inscripció : 14/08/2019
Nombre de missatges : 25

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 13, 2022 5:25 am

Aquest és un fil que acabo de descobrir avui.
Em va interessar molt la serradora de Pola, que no sabia que existia.

Polzeamunt    aplaudir

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 13, 2022 6:55 am

Amadeu: es un pegament de neopré, de marca genérica ... del Carrefour Razz El tinc en fase de proves, amb els edificis a ple sol i sembla que de moment aguant bé. creuem els dits Wink

Carles: si, he posat terra, quan segurament s'escriu terre. Efectivament, em refereixo a la base que portan molts edificis i que en aquest cas no hi es. una llàstima. a veure que trobo, perque paso de pagar el que valen les andanes !!

Jean-Yves: celebro que t'agradi el fil i la Serradora de Pola. Es molt xula i gairebé la culpable (juntament amb els skeleton cars que em va fer en Carles) de que el meu circuit hagi acabat sent d'estil americà Very Happy


A MALLET73 y a ARIA Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1209

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDc Jul 13, 2022 7:55 pm

Que enveja em doneu els que esteu en plena feina. Sobre la cola UHU que ve als kits de PIKO, la meva experiència és molt bona. Al principi no la feia servir per la incomoditat de l'aplicació amb tub i que a més fa molts "fils". Però em vaig adonar que les peces gruixudes necessiten coles una mica "bèsties", i la d'UHU ho és. De fet, em va caure descuidadament una gota sobre una peça prima i durant el procés de fusió la va deformar. M'imagino que serà eficaç a l'exterior.

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 14, 2022 2:21 am

Hola Lluís!

he vist un venedor a ebay que ven un munt de casetes estil western per el tren de jardí...no són originals de cap marca són fetes artesanals..potser et serveixen com a inspiració.

western ebay

salutacions

mallet73

A lluis7 li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 14, 2022 7:34 am

ulises escrigué:
Que enveja em doneu els que esteu en plena feina...

Tant de bo puguis començar ben aviat el teu nou circuit, Ignasi !! tots estem convençuts que serà encara més espectacular (si cap) que el que tenies super12

En quan el UHU, curiosament la cola de neoprè m'ha "fallat" a l'hora d'enganxar unes peces irregulars d'una andromina que estic fent a partir d'un galliner  Razz  

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0054

i he probat amb el UHU ... i ha funcionat perfectament !! a ple sol que el deixo a veure com es comporta amb les altes temperatures

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0056

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0058

les gallinetes però no volen marxar Laughing

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0055

i un petit detallet simpàtic ha estat posar aquest cartell rotulat a mà (mai millor dit  Razz ) ...

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0060

i amb aquest edifici dono per tancada (momentaneament  Rolling Eyes ) la meva fase "constructora"
ara anirem per altres feines  Wink

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 14, 2022 7:37 am

MALLET73 escrigué:
Hola Lluís!

he vist un venedor a ebay que ven un munt de casetes estil western per el tren de jardí...no són originals de cap marca són fetes artesanals..potser et serveixen com a inspiració.

mallet73

moltes gràcies Carles !! doncs son construccions molt ben fetes, pero son de caire com dius, tipus western, aixi que no m'encaixen massa, ja que vull situar el meu circuit a principis del segle passat. más o menos Razz

altre inconvenient es que ... ja no m'hi caben més edificis !!! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitimeDj Jul 14, 2022 7:42 am

i emulant la fase destroyer i netejadora d'en Amadeu, he començat la fase 2,2 del circuit de la terrassa Razz

la estació principal ha desaparegut  Shocked

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0059

aixi com la antiga barbacoa  affraid

Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Dsc_0057

seguim ...  riuuu

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un tren a la terrassa V.2   Un tren a la terrassa V.2 - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un tren a la terrassa V.2
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 11Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Següent
 Temas similares
-
» Un tren a la terrassa [Lluis7]
» El meu circuit LGB, en la terrassa [Arenales]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-V [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-II [Olot]
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: