TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Automotor Naval a escala G - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Automotor Naval a escala G

Ir abajo 
+10
Mitjans
alejandro sasplugas
KTK
lluis7
ignasibaga
TOG
TramBlau
Olot
alvarop
MALLET73
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 50
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 344

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDc Set 01, 2021 6:38 am

No tinc paraules...... Només puc dir que és una passada!!!!! Moltes Felicitats... está quedant GENIAL!!!!!

Enhorabona per aquest treball fabulós... super12 super12 super12 aplaud aplaud aplaud aplaud

Formidable!!!!!

Alvaro

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 27, 2021 5:14 am

Ja fa dies que no posem cap foto de la evolució dels Navals, cinc centims.
El bogi motor muntat
Automotor Naval a escala G - Página 2 20210910
... i gaire-bé a punt de passar les carrosseries al taller de pintura
Automotor Naval a escala G - Página 2 20210911

A Olot, TramBlau, lluis7, TOG, KTK, alejandro sasplugas, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 27, 2021 6:23 am

Shocked b r u t a l ... com tot el que feu, per altra banda Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Set 27, 2021 7:33 am

Ja ho pots ben dir, Lluís! Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 50
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 344

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 30, 2021 9:21 am

Espectacular... Està quedant impecable!!!!!! applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDj Set 30, 2021 9:05 pm

Genial applaud applaud applaud applaud applaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 04, 2021 7:15 am

Amics, avui he tingut el plaer de fer una visita a l’Ignasi i haig de dir que ben arribat a casa, unes hores després, encara m’estic recuperant del impacte que m’ha causat veure el Naval a aquesta escala. És impressionant!

triste6

Enamorat

Moltes gràcies Ignasi, per rebre’m i per fer-me passar una estona tan agradable. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 04, 2021 7:44 am

Em faràs posar vermell Embarassed Embarassed Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDv Oct 15, 2021 8:30 pm

Vermell o no es una obra brutal de creació i construcció amb les limitacions de l'escala, girs, gàlib etc tec...

tot i esta muntat han calgut més de 30 arxius de peces en 3D per portar-lo a terme...ja no contem els metres de fil o les hores d'impressió... disseny, muntatge, verificació, enmasillat, pintura..etc etc....

unes de les limitacions es la base de la impressora a imprimir...que ha fet que calgui soldar les peces de plàstic entre si... tot i que puc accedir a fer servir una de gran no hi entra!!

Automotor Naval a escala G - Página 2 Peces_10

Però programa del 3d ens permet poder ajuntar o no les peces per imprimir..


Ignasi ja has començat a pintar??

salutacions

mallet73

A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 7:52 am

Si ja he començat a pintar, però encara s'han de repassar moltes coses

Automotor Naval a escala G - Página 2 20211011

Automotor Naval a escala G - Página 2 20211010

Automotor Naval a escala G - Página 2 Img-2023

Però també hi ha coses que son interessants i que es poden fer amb el plàstic del 3D.
Com dius hi ha un reguitzell de dibuixos i arxius, sense tenir en compte els que hem hagut de rectificar quan hem fet una peça que no ha quedat com estava previst o que hi havia un error en les mides no vol dir que s'hagi hagut de llençar la peça.
Un exemple del que vull dir és el cas de les capçaleres i laterals, després de fer dibuixos i comprovacions  de com teníem que fer per una banda les capçaleres i per l'altra els laterals ja que hi han varietat en els diferents tipus de Naval, amb les mesures va ser un camp de batalla, al final semblava que ja érem al límit del que podíem fer i em vaig decidir a començar a imprimir les peces començant per les capçaleres, pel que jo volia me'n feien falta 3 amb fanals i 3 sense, tot seguit vaig fer els laterals per una unitat de 4 portes. Al presentar el primer lateral a la seva capçalera no encaixava, com podia ser si tot encaixava amb els plànols, després de parlar-ho entre el grup l'Amadeu ens va fer adonar de una errada en les mides que hi ha en els diferents dibuixos dels plànols, vaig optar per modificar les capçaleres per adaptar-les al lateral.
Aix´el primer pas és tallar les capçaleres i enganxar-les (soldar-les) al seu lateral o a una matriu per tinguin la posició correcte i mida correcta

Automotor Naval a escala G - Página 2 20210814

i afegir el material de plàstic que fa  falta per tapar el espai obert, amb paciència es pot tenir molt bon resultat
Automotor Naval a escala G - Página 2 20210813

amb l'ajuda del dremel i el pirogravador
Automotor Naval a escala G - Página 2 20210815
El fet de ser el primer en imprimir fa que els que faig jo sigui el prototipus a on es fan les rectificacions corresponents perquè els que segueixen tinguin menys dificultats i millors resultats.

A Olot, TramBlau, lluis7, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 5:33 pm

Em sembla que estic en estat de xoc. Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 6:30 pm

Aquesta és la primera peça que fem conjuntament que es integralment fet amb 3D.. les altres tenien altres components en resina i pvc escumat..

Una feina complexa tan en disseny com en modificacions...però de tot s aprèn!!

Però podem estar molt satisfets del resultat..un cop acabat serà espatuflan..i veure l a la vía serà impresionant!!

Seguim!!

Salutacions

Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alvarop
Trenjardinaire
alvarop


Ubicació : Madrid
Edat : 50
Data d'inscripció : 11/01/2018
Nombre de missatges : 344

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDs Oct 16, 2021 9:14 pm

Jo també, com diu l'Amadeu... Em sembla que estic en estat de xoc... Felicitats Felicitats Felicitats

Gran feina... Això es de Premi!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 17, 2021 1:23 am

baba baba baba
Fantàstic aquest treball compartit !
Un resultat formidable!!! applaud applaud applaud applaud

Salut
Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 17, 2021 1:27 am

MALLET73 escrigué:
... un cop acabat serà espatuflan...

No... si ja ho és ara!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 17, 2021 3:52 am

Aneu mes depresa vosaltres construin que jo veien les novetats , No ho havia seguit feie dies , El resultat es espectacular !!!! sera una peça per exposar a les properes trobades ....... Crec que os obligara a ampliar els sistemes de transport !!!!!  No em perdere la primera vegada que els poseu en marxa . pero amb els 4 cotxes he !!!! M.R.R.M 

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 17, 2021 4:02 am

Aquesta composició N-R-R-M, si no ho tinc mal entès, tant sols va circular amb els colors originals platejat, en aquests colors va circular amb dos Martorell de fusta com a remolcs centrals, però amb el material que tindré si que la podré fer, ja que tinc 3 vagons 2000 (Martorell metal·litzat) en aquests colors.
Tant aviat com pugui fer probes de circulació la faré perquè la veieu.

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 17, 2021 4:07 am

De fet si un automotor portava dos vagons, remolc central i un remolc cabina, fer una composició amb dos automotors a cada punta i quatre remolcs centrals seria possible
M-R-R-R-R-M, no ha existit mai, anaven dues composicions juntes però mai amb aquest format tot i que tècnicament seria el mateix, també la podria fer Very Happy Very Happy

A Olot y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 17, 2021 5:37 am

no puc afegir res mes del que ja eu dit. nomes gaudir dels avenços i resultats tant extraordinaris que esteu obtenint Shocked Shocked Shocked .
L'esforç, compromis i il.lusio que li esteu dedicant es ben evident . felicitats !!! super12
PD: ep, jo tambe vull vindre a la estrena !!! Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDg Oct 17, 2021 6:28 pm

alejandro sasplugas escrigué:
...No em perdere la primera vegada que els poseu en marxa . pero amb els 4 cotxes he !!!! M.R.R.M ...

ignasibaga escrigué:
 Aquesta composició N-R-R-M, si no ho tinc mal entès, tant sols va circular amb els colors originals platejat, en aquests colors va circular amb dos Martorell de fusta com a remolcs centrals, però amb el material que tindré si que la podré fer, ja que tinc 3 vagons 2000 (Martorell metal·litzat) en aquests colors...

ignasibaga escrigué:
De fet si un automotor portava dos vagons, remolc central i un remolc cabina, fer una composició amb dos automotors a cada punta i quatre remolcs centrals seria possible
M-R-R-R-R-M, no ha existit mai, anaven dues composicions juntes però mai amb aquest format tot i que tècnicament seria el mateix, també la podria fer Very Happy Very Happy

Em sembla que puc aportar una mica de llum i corroborar algunes coses que heu dit sobre les composicions vario-pintes dels Naval:

Aquestes són les úniques fotos que he trobat amb composició M+R+R+R+R+M

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav11
(foto arxiu Ramon Pont)

Tot i així em penso que devia ser una circulació experimental donat que el segon automotor circula amb pantògraf abaixat. A demés de que en aquella època tots els remolcs tenien cabina.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav10
(foto extreta d'internet)

Al principi sempre circulaven composicions com aquestes, d'un automotor més un remolc amb cabina de conducció (M+R), tal com mostren les següents fotografies:

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav10
(foto extreta d'internet)

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav14
(foto extreta d'internet)

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav13
(foto extreta d'internet)

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav12
(foto extreta d'internet)

El primer vehicle metal·litzat construït a Catalans data del 1964, i fóra el 7001, que esdevingué un prototip únic. Aquest cotxe es va construir a partir del cotxe tipus Martorell l’any 1964, per a ser utilitzat com a remolc central dels automotors sèrie 5000/5100, si bé en ocasions també va ser utilitzat com a vagó de viatgers remolcat per una locomotora Alsthom sèrie 700.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav19
(Document del meu arxiu)

Els seus colors originals varen ser verd i crema, tal com circulaven en aquell moment els automotors Naval, com podem apreciar a la següent fotografia.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav15
(Foto arxiu Ramon Pont)

A finals dels 60 rebria la nova decoració de dos tons blaus i una ratlla groga.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav16
(Foto meva)

Aquí el podem veure en una composició amb els colors que va lluir fins al final dels seus dies, l'any 1986 en que va ser retirat.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav20

Després d'aquest vehicle seguiren moltes altres metal·litzacions, que tots coneixeu, passant a ser la major part de composicions de tres vehicles M+R+R.

Aquesta és la composició que he vist que més s'assembla a les que vosaltres anomenàveu M+R+R+R+R+M

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav21

En realitat podeu veure que es tracta de dos composicions juntes i que, tal com be deia l'Ignasi, són (M+R+R) + (M+R+R)

Aquesta altra composició és realment M+R+R+M, amb vagons de fusta.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav23
(foto extreta d'internet)

Veient els colors dels automotors, imagino que devia ser en l'impas entre la construcció del prototip 7001 i la construcció de suficients cotxes metalitzats a intercalar entre els automotors i els remolcs en cabina.

No obstant de vegades es podien veure composicions M+R, com ens mostra aquesta fotografia d'una unitat verda.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav22
(foto arxiu Ramon Pont)

Fins i tot s'utilitzava una composició d'un sol automotor sense remolcs per a fer la llançadora entre Martorell-Enllaç i Martorell-Central. Aquest era normalment un automotor blau, encara que de vegades el servei el feia un Ferrostaal. No disposo de cap fotografia d'aquest tren circulant un sol automotor.

Tot i que a Catalans mai varen circular regularment trens amb composició M+R+R format per dos remolcs Naval, en altres companyies si. Com a exemple dues fotos, una del FC Vasco Navarro i l'altre dels ET/FV linia Amorebieta-Bermeo (que en realitat era la mateixa composició modernitzada, ja que aquí és a on varen anar a parar els del VN al seu tancament):

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav26
(foto extreta d'internet)

Ignoro si aquest vagons també tenien tots ells cabina de conducció, o no.

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav24
(foto extreta d'internet)

Encara algunes composicions més:

una (M+R+R) + (M+R) ...

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav25

... i aquesta curiositat de dos composicions més, que he posat ben gran perquè pugueu apreciar els detalls:

Automotor Naval a escala G - Página 2 00_nav27

Una foto ben curiosa per incloure dues composicions M+R+R+R+R (!!!). Dedueixo que deu ser una composició normal de M+R+R a la que se l'hi han afegit dos vagons més, per necessitats de servei en cas de molta afluència de gent, perquè si us hi fixeu veureu que el segon remolc comptant des de l'automotor és un Naval i per tant té cabina de conducció.

A demés d'aquestes composicions segurament se'n havien fet moltes d'altres. No oblidem que tot aquest material portava enganxall de cargol, cosa que el feia compatible amb altre material (per exemple, els cotxes metal·litzats s'utilitzaven indiferentment per a ser remolcats amb les dièsel o amb els automotors). Això feia que es poguéssim enganxar i desenganxar tants vagons com és volgués, sempre que la potencia de l'automotor ho permetés. Si s'hagués volgut, també s'hi haguessin pogut enganxar vagons de mercaderies... ( Very Happy ??)


Editat per darrera vegada per Olot el Dl Oct 18, 2021 2:48 am, editat 1 cop en total

A TramBlau, MALLET73, TOG, KTK, alejandro sasplugas, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 18, 2021 12:13 am

Amb aquest recull de fotos m has fet reviure aquella epoca , caram!!! jo no recordaba tantes variants i aixo que vaig ser client duran temps dels famosos Navals. 

Alexandre

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 18, 2021 3:13 am

així els possis com el possis ningú podrà dir que no anat així..oi!?? riuuu riuuu Wink Wink ni tampoc el color....

salutacions


mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33065

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDl Oct 18, 2021 7:24 am

Dons això sembla. riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 19, 2021 3:49 am

Un pas més, hi hem posat els marcs de les finestres, me'n ha faltat una, no sé si em vaig descomptar o és que la he perdut, el cas és que n'he de fer una

Automotor Naval a escala G - Página 2 20211012

A TramBlau, KTK y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitimeDt Oct 19, 2021 3:56 am

Bravo Bravo genial genial genial formidable formidable formidable formidable formidable formidable formidable 10 10 10 10 10 Pancarta cor Pancarta cor Pancarta cor Pancarta cor

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Automotor Naval a escala G - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Automotor Naval a escala G   Automotor Naval a escala G - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Automotor Naval a escala G
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» automotor de vapor Francès a escala G/IIm
» locomotora creusot naval escala G
» Locomotora 1300 Naval FEVE / FGC a escala G
» FIAT M4 automotor dièsel, escala 1 g / 22,5
» Automotor "wismar" o "zaragoza" a escala IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: