El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
Assumpte: Automotor Naval a escala G Dc Jul 21, 2021 9:28 pm
Hola amics!
us presento un projecte que ja fa uns mesos que portem en marxa entre 3 tallers..
el primer disseny del frontal
continuarà
mallet73
A Olot, TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Jul 22, 2021 12:34 am
Carles... una passada de projecte... aquest automotor eléctric és increíble... el frontal és el mès complicat per la forma però segur que ho fas molt bé... amic!
Aquí algunes versions del color que va portar:
Salutracions i enhorabona pel teu projecte!!!!
Álvaro.
A TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19510
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Jul 22, 2021 12:47 am
Hola ALvaro..aquest no es un projecte nomès meu si no amb 2 amics més...es un treball en equip cada un posa el seu granet de sorra, ja fa prop d'un any que el portem en marxa, tot i que ultimament hem estat aturats, ara el reprenem per donar-li una empenta fins el final...
el frontal i els bogies són les parts més complexes i complicades..
salutacions
mallet73
A TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Jul 22, 2021 4:09 am
Amb l'impressió 3D ja no hi ha peces difícils!
Tot i així, jo encara guardo el meu tub de PVC per intentar fer-lo manualment...
Els bogis no em semblen difícils. Laboriosos si, però no pas difícils. Sobre tot tenint-ne planos:
A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Jul 22, 2021 6:54 am
dons digues-li laborios!! molt cal fer moltes coses per que surtin..... a més hi han almenys 2 imategs diferents dels mateixos bogies..suposo que per les reparacions o les fornades en que varen ser contruïts....
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Jul 22, 2021 10:41 pm
conitnuarà
mallet73
A KTK li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Jul 22, 2021 11:31 pm
Amadeu molt laborios!! per fer un sol esmorteidor he tardat 30 minuts aprox..es clar que ara un cop fet nomès cal repetir-lo i no porta temps...
salutacions
mallet73
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33801
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dv Jul 23, 2021 12:24 am
Son les coses del 3D!
Jo deia que seria laboriós perquè, com és natural, jo m’imaginava com fer-lo de llautó... hagués trigat bastant més que tu en dibuixar-lo!
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dv Jul 23, 2021 7:43 pm
Bé ara l'estic dibuixan tal com és en la realitat...després veurem si es necesari, util o dona problemes...també em de pensar que hi han coses que són petites i que segurament la impressora no serà capaç de fer...
mira que he localitzat un video amb un bon recull de imatges
salutacions
mallet73
A Olot, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
TOG Trenjardinaire
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dv Jul 23, 2021 9:57 pm
Molt guapos els naval !
Recordo de vailet anar de Creu Coberta a St Boi cada matí.Trontollant i passant per la perifèria de BCN i rodalies a mig bastir i urbanitzar. Era la primera vegada que vaig sentir la paraula carrilet. Els viatgers amb la bossa amb nanses d´Aviaco o Iberia,alguna de Lufthansa.Dins les carmanyoles,bocates, bota de vi o Xibeca.Llegint el Dicen o el Mundo Deportivo amb fotos color sèpia de Marcial,Carrasco,Sadurní ... Les tafanejava als diaris desplegats pels viatgers. Temps era temps de comuna i galliner a la galeria com diu el noi del Poble-sec.
Salut !
A KTK li agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Ds Jul 24, 2021 3:48 am
Et segueixo amb suma atenció, Carles. Aquests vídeo no el tenia vist, els seients eren com els dels MAN, els originals eren de fullola doblada, els van anar substituint amb el temps.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Ds Jul 24, 2021 9:23 am
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Ds Jul 24, 2021 7:11 pm
ignasibaga escrigué:
Et segueixo amb suma atenció, Carles. Aquests vídeo no el tenia vist, els seients eren com els dels MAN, els originals eren de fullola doblada, els van anar substituint amb el temps.
tu quins possaries??
salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dg Ago 22, 2021 11:20 pm
Com es costum entre els tallers reunió:
com es pot veure els detalls del disseny es podem apreciar en el imprès, aquest seria al que correspont el bogie tractor on anirà el bloc motor
el bogie no motoritzat
ja va prenent forma!!..parets, capçalera i sostre
Cal remarcar com sempre la bona sintonia i colaboració entre tallers
continuarà
mallet73
A Olot, TramBlau, TOG, KTK, alejandro sasplugas y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Ago 26, 2021 7:52 pm
seguim treballant!!
la base del naval...
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dj Ago 26, 2021 9:14 pm
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dv Ago 27, 2021 9:42 am
No va ser difícil, tot i que tenia que buscar el punt estable, em calia que s'aguantés en aquesta postura mentre recarregava el Dremel Però encara s'hi ha d'afegir que el terra no és pla i s'ha de compensar per assegurar la verticalitat
A Olot li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Automotor Naval a escala G Dv Ago 27, 2021 7:19 pm
Ep que no es pas un cohet!!! que va sobre rails..que es un tren?? ara si que veig que teniu el cap a la lluna!!