El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Ds Jul 21, 2018 5:12 am
T'acompanyo en el sentiment, Alvaro, moments molt durs i difícil de portar, però no ens queda altra remei que tirar endavant, confortar-se en el seu record que pel que dius ha sigut gran i ple de moments immillorables.
Fins aviat, Ignasi.
jandroaltea Aspirant a jardinaire
Ubicació : Altea Edat : 32 Data d'inscripció : 08/10/2018 Nombre de missatges : 4
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dc Oct 17, 2018 6:15 am
Bona vesprada! Sóc Alexandre, fotògraf i càmera a valència en una empresa familiar que s'anomena senchermés fotografia. Voldria donar-te l'enhorabona per el teu treball de construcció del limon expres, es magnífic. Visc en Altea des de fa uns anys doncs estic preprant un projecte artistic personal que consisteix en una pelicula documental que parla sobre com ha canviat altea des dels anys 60 i alhora estic fent un treball fotogràfic en el mateix sentit. He anat coleccionant objectes i antigüetats de la zona per acompañar la exposició fotogràfica que vaig a fer sobre Altea en abril del 2019, i després presentar-la a valència a la tardor vinent. La meva avia em va regalar quan era petit un set de iniciació de lgb i el conserve com un tresor. Voldria preguntar-te si podria fer-te un encarrec de algun vagó o de la locomotora del limon expres per a poder posar-la en la exposició de fotografies. El documental comença amb l'actual tram, i trobe que es un símbol del progrés, malgrat la tardia revolució industrial española, m'atreviria a dir que el limon expres era com un simbol del turisme de qualitat que experimentava la marina en aquell temps. Els meus avis van estiuejar a Altea als anys 60, venien de montroi (ribera alta) amb una vespa sidecar del 56 que conserve i també forma part de la exposició. Estem en contacte! Moltes gràcies, salut!
Editat per darrera vegada per jandroaltea el Dc Oct 17, 2018 10:59 pm, editat 1 cop en total
AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dc Oct 17, 2018 7:08 am
Nota de l'Administrador: Disculpa, Alejandro, però no és bona idea donar dades personals en un mitjà que és a l'abast de tothom. Mai se sap a mans de qui poden anar a parar. Faig aquesta observació amb la millor intenció i per a evitar possibles incidents amb les dades personals. Per les mateixes raons i amb la mateixa intenció he suprimit el número de telèfon del missatge anterior a aquest. Sempre que us tingueu de donar dades personals, ja siguin adreces, telèfons o qualsevol altre dada, cal fer-ho per Missatges Privats.
També voldria suggerir-te aquest fil destinat a les presentacions del nous membres. És el lloc oportú per a presentar-se a tothom:
Per a qualsevol altre dubte que tinguis estic a la teva disposició.
_________________ Administrador TRENS.CAT
.
jandroaltea Aspirant a jardinaire
Ubicació : Altea Edat : 32 Data d'inscripció : 08/10/2018 Nombre de missatges : 4
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dc Oct 17, 2018 10:07 am
Genial! Disculpa i gràcies
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Ds Nov 10, 2018 3:52 am
Hola a tothom amics!!!
Como tots sabeu, vaig terminar la composició pero em faltava el furgó que va acompanyar durant anys a aquesta composició de tren tan curiosa i que va circular al FC Alcant-Dénia.
Doncs, et voilà... aquí us presento el furgó del Limón Exprés...
Espero que us agradi...
Una gran abraçada. Álvaro.
Editat per darrera vegada per alvarop el Dg Set 08, 2019 9:22 am, editat 4 cops en total
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Ds Nov 10, 2018 4:05 am
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Ds Nov 10, 2018 9:12 am
Fins aviat, Ignasi.
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 448
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dl Nov 12, 2018 11:30 am
Salutacions a tots. Álvaro.
Editat per darrera vegada per alvarop el Dg Set 08, 2019 9:13 am, editat 1 cop en total
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dt Nov 13, 2018 9:17 am
Que guapos el furgo
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dg Set 08, 2019 9:22 am
-
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dg Set 08, 2019 9:40 am
alvarop escrigué:
-
No veig res
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dg Set 08, 2019 11:45 am
Amics, una tècnica per escala G que he probat i que volia compartir amb tots vosaltres...
Fixar-vos en el portasenyal dels vagons... Si preneu dues grapes normals i les pinteu en vermell, ja teniu els portasenyals del antics cotxes de viatgers i mercaderies com podeu veure a les fotos amb detall:
És una idea que jo crec que queda molt bé i, a mès a mès, té força per aguantar un senyal en plàstic de cola d`aquest trens.
Com deia, es una idea que volia compartir amb vosaltres...
Un abraçada.... Fins molt aviat...
Álvaro.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dl Set 09, 2019 3:31 am
Molt bona idea per tenir-la en compte, gràcies per compartir-ho
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dl Set 09, 2019 7:08 am
Pere
alvarop Trenjardinaire
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dl Set 09, 2019 10:04 am
Faltaría més... un plaer compartir idees en aquest forum... el nostre petit lloc per intercambiar idees, projectes i altres feines en la nostra amada escala...
Un abraçada a tothom.
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dt Set 10, 2019 10:08 am
Bona idea! Gràcies
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB Dc Set 11, 2019 10:39 am