TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB

Ir abajo 
+4
ignasibaga
Tonton
TramBlau
Olot
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDs Set 09, 2023 4:20 am

L'Admnistrador escrigué:
Aquest tema s'inicia a partir d'una noticia apareguda al fil dels FFCC de la Terrassa:

Olot escrigué:
I mentrestant...

Avui he sabut que dos vagons causen baixa als FFCC de La Terrassa. Són aquests:

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Dos_va10

Com és natural, la notícia aixeca una sèrie de preguntes, però... el cap de tallers no és troba accessible perquè és de vacances.

Passats uns dies es descobreix la trista realitat:


affraid affraid affraid affraid affraid

DESBALLESTATS!!!!

Avui he anat a visitar al meu amic, el cap de tallers dels FFCC de La Terrassa per a veure què fa, i també per a saber del futur dels dos vagons donats de baixa. Sabeu que he vist?

És terrible! El meu amic sosté que els pensen convertir en una cosa més moderna... però jo començo a dubtar-ho. I si no em creieu, veieu  la següent seqüència de fotos, a on es veu l'estat actual dels vagons:

He perdut els meus colors quan he entrat a la sala de desballestaments!!  Shocked  Shocked  Shocked  Shocked

Parlant a certa distància del que creia amic meu...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21034

Ell manté encara que els vagons que es donen de baixa és per a desballestar-los, però que les peces sempre es poden utilitzar per a fer altres coses.

Parlant amb un operari que desmuntava alguna cosa en peces més petites...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21040

M'ha dit que ell no sap res de res, i que només li han dit que desmunti, amb compte de no fer malbé res, però que desmunti fins a la peça més petita.

Parlant amb el fuster...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21035

... aquest m'ha dit que la fusta és noble i que està en molt bones condicions, però que a ell li han dit que desmunti i prou.

Tothom treballava sense parar, desmuntant els dos vagons!!

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21038

Al desmuntador he mirat de nou de treure-li alguna cosa...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21036

però s'ha fet el sord, i m'ha dit que tenia molta feina a fer encara...

Finalment han marxat tots a dinar. M'han convidat a anar-hi, però francament: he perdut la gana. Així que m'he quedat tot sol amb el que queda dels dos vagons.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21037

Entre mig dels ferros, penso en el que m'ha dit el cap de tallers, però de moment, jo només veig que els dos vagons estan D-E-S-B-A-L-L-E-S-T-A-T-S !!!

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21039

...I vosaltres, com ho veieu?

triste6


Editat per darrera vegada per Olot el Dt Set 19, 2023 8:10 am, editat 1 cop en total

A KTK y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDs Set 09, 2023 5:34 am

Sempre pots deixar-ho com està, un taller de desballestament, o construir un cotxe més gran

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 939

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDs Set 09, 2023 6:17 am

plorarmolt  plorarmolt  plorarmolt  plorarmolt  Polzeavall  Polzeavall  

Segur que no van fer aquesta carnisseria per res... Esperem la seqüela!  pensatiu
Fins i tot penso que ets tu, Amadeu, qui estàs a l'origen de tot això!
Així que has de tenir una idea al cap!


Suspens schhhhhht
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDs Set 09, 2023 9:21 am

pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu

Aquí algú no explica tot el sap
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDs Set 09, 2023 4:52 pm

TramBlau escrigué:
Sempre pots deixar-ho com està, un taller de desballestament, o construir un cotxe més gran...

Guanya la segona opció, Pere. Very Happy

pensativ   Però quin?

Tonton escrigué:
... Segur que no van fer aquesta carnisseria per res... Esperem la seqüela!  pensatiu
Fins i tot penso que ets tu, Amadeu, qui estàs a l'origen de tot això!
Així que has de tenir una idea al cap!

Suspens schhhhhht

schhhhhht schhhhhht schhhhhht schhhhhht schhhhhht

ignasibaga escrigué:
pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu pensatiu

Aquí algú no explica tot el sap

Potser... però qui?

pensativ

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 939

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDs Set 09, 2023 5:56 pm

Quin suspens insuportable!


trist2 pensatiu schhhhhht por+
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDg Set 10, 2023 8:10 am

Dons el suspens s'acaba, Thierry... Very Happy

ELS FERROCARRILS DE LA TERRASSA DONEN D'ALTA UN NOU VAGÓ FET AMB PECES DE DOS VAGONS DESBALLESTATS.

Very Happy

Està clar que és "alguna cosa més moderna" que els dos cotxes a bogis, perquè aquest ja és de l'època "bogis" Very Happy

M'agrada crear expectació, i també intriga... disculpeu-me si algú troba que potser em faig pesat... De fet ja m'imagino que tots vosaltres devíeu saber de quin cotxe es tractava i tot... riuuu

El que la majoria de vosaltres no sap és que és el vagó que he construït en menys temps. No m'han calgut ni 24 hores per a tenir una foto del primer plantejament.

Very Happy

Com és possible això? Doncs mireu, tenir totes les peces a sobre la taula quan vaig començar-lo, hi ha fet molt. De fet fa molt que el tinc al cap (i que em crema) aquest vagó. Però no he volgut pas començar-lo fins a tenir-ne totes les peces, perquè sinó, mentre em falta "no sé què". o menter acabo alguna cosa, o mentre vaig a comprar materials, aquell vagó s'hagués quedat al mig... un cop més... com tants altres projectes que tinc començats i pendents d'acabar.


NO!!!


Aquest cop, NO!


D'ara endavant no començaré cap més projecte si no és en aquestes condicions. I a demés, tinc d'acabar algunes coses de les que tinc "començades" des de fa anys, abans de començar qualsevol nova construcció.

I explicat tot això us poso la foto feta ahir:     -   Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21042

El vagó només està plantejat. Encara no hi ha cap peça encolada, però tot s'aguanta bastant sòlidament per si sol. Això és molt bona senyal!  Wink

Ahir al matí vagi tallar tot el que s'havia de tallar. No vaig pas tenir gaires dubtes perquè mentre esperava certes peces que em faltaven vaig tenir molt de temps per a anar madurant la idea. O sigui que ara, per fi disposant de tor el que necessito, l'acabo de començar ahir mateix.

A la tarda, després de fer les fotos de "la trencadissa" que us vaig presentar ahir, vaig fer tots els ajustaments que calia fer, a les peces prèviament tallades.

Això em va portar al moment de més emoció de tota la construcció, probablement, que és el primer plantejament: el moment en que vaig fer la foto que us acabo d'ensenyar. És un moment certament emocionant perquè allò que tenies dins del cap, per fi pren forma real, a demés de que les peces van encaixant perfectament les unes amb les altres, tal com tu suposaves que podrien anar.

Very Happy

Repte superat, doncs!!

En aquest punt és quan em passa que em sol venir el desinterès per la peça que estava construint i llavors normalment sol prendre més interès un altre repte que també tens... i te'l mires... i quan ten adones ja l'has pifiat, perquè has deixat aquella peça que li falta poc, o que el que li queda és fàcil, i per tant ja ho faràs més endavant...

NO!!!


Aquest cop, NO!

Perquè no faré res més fins a acabar aquesta peça! I m'ajuda molt el fer-la tant ràpid. Very Happy Així no li dono temps al subconscient de treballar amb altres coses mentre faig una peça...

Bé paro el rotllo aquí per a ensenyar-vos la resta de fotos que tinc del millor moment de la construcció: el moment "repte vençut"

Very Happy

Per a fer el vagó, també he tingut d'aconseguir alguna peça de LGB d'altres vagons, com ara els tirants de tensió, o bé he tingut de treballar alguna peça, com ara els bogis.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21041

Es tracta d'un treball en 3D.  Very Happy

I de fet no són pas els seus, donat que aquest en realitat són de Catalans, i no són ben iguals tot i que s'hi assemblen molt. Per això m'he concedit aquesta llicència mentre no rebut els bogis definitius.

Very Happy

Un dels objectius al fer aquesta peça era de conservar l'estil LGB. És a dir, vull que sembli sortit de la gran casa tal com jo el deixaré. Be, al final ja ho veurem si ho aconsegueixo o no, però ara per ara, a mi em sembla que de moment ho estic aconseguint. Sinó, veieu l'interior del vagó...  Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21043

I vosaltres segurament us preguntareu, què li falta dons per acabar?

Només alguns detalls i pintar-lo. Very Happy

Ara bé, els detalls han estat laboriosos, i aquesta ha estat l'etapa d'avui. Malauradament no l'he pogut acabar encara avui, tal com presumiblement es podria haver pensat (al menys jo si que m'ho pensava, però aquest matí he estat amb la meva neta  celles  )

En definitiva, l'etapa d'avui al matí no la he fet fins avui a la tarda, i la de la tarda (encolar-ho tot) no la he pogut pas fer avui.

Així dons, ara us posaré les fotos del que he fet aquesta tarda, que per a mi és la feina de màxima dificultat de tota la construcció en si mateixa.

Very Happy

Es tractava de posar-hi la segona porta a un dels testers, per a donar accés al WC.

Per a fer això m'he valgut d'un dels dos testers sobrants, al que li he "retallat" la porta, amb marc i tot, bastant ajustada al mateix marc.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21045

A continuació he marcat amb molta cura el perímetre d'aquesta porta retallada, a sobre del tester que l'havia de rebre...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21044

Així dons, he començat a tallar el tester que havia de rebre la porta, sense cap mena de mirament.

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21046

Aquí si que ja m'hi he hagut de mirar una mica per a fer un tall practicable sense fer malbé res...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21047

Sembla que ho anava aconseguint... Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21048

A continuació, un bon ajustat per a que la nova porta s'hi avingui completament...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21049

I vet aquí el resultat.

Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21050

Encara no estan encolades. Això forma part de la següent etapa: l'encolat de totes i cada una de les peces.
Tanmateix aquesta tarda també he construït els punts de recolzament i gir dels bogis, les parets del WC.
Només em falta acabar de tapar el forat del sostre, que queda després de suprimir-li els llinternons. Però això ja no suposa cap dificultat.

Very Happy


I llavors... ja no faltarà res més que pintar.

Picalullet

Què, us agrada?

A TramBlau, TOG, KTK, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 939

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDg Set 10, 2023 5:25 pm

Gràcies pel final del suspens riuuu

Ella ja es veu genial

applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1209

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDg Set 10, 2023 8:26 pm

10 10 10
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDg Set 10, 2023 9:10 pm

Tren aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDl Set 11, 2023 4:03 am

TramBlau escrigué:
Tren aplaudir aplaudir aplaudir aplaudir

Pere

+2

Caram aquest bogies!! no ho diria que són 3D estan molt bé!!! els has dissenyat tu?? ja et funciona la impressora..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDl Set 11, 2023 5:06 am

Això en el ordinador es "tallar i enganxar" oi?, i en el mercat en diuen dos per un
Després de la serra i la cola ha quedat força bé

applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDl Set 11, 2023 9:32 am

Gràcies per les vostres respostes, nois!  super12

MALLET73 escrigué:
... Caram aquest bogies!! no ho diria que són 3D estan molt bé!!! els has dissenyat tu?? ja et funciona la impressora..
...

Que va! la impressora encara no em funciona pas, Carles.

El disseny no és meu. Jo l'he encarregat, i per tant l'han dissenyat per a mi, però no es fet pas meu.

És a Modelmakers3D, a on han fet aquesta petita meravella: Very Happy

Aquesta és la web:   https://modelmakers3d.com/ca/

Val la pena, us ho asseguro!

Vist que t'agraden els bogis, demà una foto en detall. Very Happy

ignasibaga escrigué:
Això en el ordinador es "tallar i enganxar" oi?, i en el mercat en diuen dos per un
Després de la serra i la cola ha quedat força bé...

Gràcies, Ignasi. Ja coneixes aquesta tendència meva de trossejar el material de LGB per tornar-lo a muntar... d'una altra manera.

Very Happy

Aquí pots veure TOTES les peces que formaven els dos vagons, algunes d'elles tallades, d'altres (ben poques) no. També hi ha algunes peces que he aportat jo. D'aquestes alguna són peces d'altres vagons (com són les barres tensores), d'altres les he fet jo mateix a mà (p.e. els eixos de gir dels bogis, o les fustes ratllades (amb material Evergreen), i d'altres en canvi, són fetes en 3D (com ara els bogis).

Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21051

A Tonton li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDl Set 11, 2023 9:53 am

Aquí, en canvi, només es veuen les peces que aprofito per a fer el nou vagó:  Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Despie10

Tot el que "sobrava" ja és en una caixa, al fons del calaix del sastre. ;D

A TramBlau, mikado y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDt Set 12, 2023 12:48 am

El vagó ha sofert una sèrie de tractaments que canviaran absolutament el seu aspecte.

Very Happy

Comprovant que tot el que havia previst és factible i que queda bé...

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Imatge67

Començant "el canvi"... Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Evva11

A TramBlau, mikado y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDt Set 12, 2023 5:19 am

Simplement meravellós ! genial genial genial genial genial genial genial

El treball és molt net! 1010p 1010p 1010p 1010p

I els bogies els trobo magnífics! (Tinc una passió pels bogies!) aplaud aplaud aplaud aplaud


Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDt Set 19, 2023 8:19 am

Després de gairebé una setmana "de no fer res", vet aquí l'estat actual del vagó:

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Img21085

Podríem dir que està "a punt de solfa". Només amb l'acabament d'alguns detalls més, ja passarà a la sala de pintura.

Com ho veieu?

Very Happy

A TramBlau, TOG, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDt Set 19, 2023 8:32 am

genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDt Set 19, 2023 8:39 am

RailwayManiac escrigué:
genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial

+1

Fa molt bona patxoca.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDj Set 21, 2023 9:38 am

Estat actual del vagó a dia d'avui:

Very Happy

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Pv110

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Pv210

A TramBlau, TOG, el terrat de margarit y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDj Set 21, 2023 10:18 am

"P... la vache !" affraid  hein80 affraid  hein80 affraid hein80  affraid  hein80 affraid  hein80 affraid  com diem en francès!

Això em sembla difícil de traduir al català, però no veig com expressar millor la meva admiració! applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud



Amadeu, tens or als dits! (una altra expressió francesa). reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent reverent



Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 939

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDj Set 21, 2023 5:05 pm

irreconeixible
applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDj Set 21, 2023 5:32 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes.

Christophe, gràcies per aquest elogis. Com diem aquí, No quebo a la meva pell!! Wink

Tonton escrigué:
irreconeixible
applaud applaud applaud applaud

Irreconeixible?

Home, jo espero que si que es reconegui!! Very Happy

https://trenscat.forosactivos.net/t3364p500-bella-foto#135783
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDv Set 22, 2023 12:39 am

Enamorat Enamorat Enamorat somriu somriu somriu Enamorat Enamorat jo l'hauria fet nou tot no hauria fet servir els 2 pobres vagons de LGB plorar1 plorar1 plorar1 plorar1 triste6 triste6 triste6 nose nose nose nose

Salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises


Ubicació : Logronyo
Edat : 64
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1209

Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitimeDv Set 22, 2023 12:56 am

Un canvi impressionant. Sembla mentida que s'esborrin del tot les típiques característiques del material centreeuropeu per convertir-se en una cosa identificable amb el sud d'Europa.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB   Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció de vagons del PV (Ponferrada-Villablino) a partir de material LGB
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Construcció dels cotxes de viatgers Carcaixent-Dénia (Limón Exprès) a partir de vagons LGB
» locomotora a vapor Engerth FC Ponferrada a Villablino
» Furgó del FC Ponferrada-Villablino a escala IIm
» El tren de Ponferrada a Villablino a escala IIm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: