TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans

+12
Olot
MALLET73
ostman
alejandro sasplugas
tram47
KTK
josepmaria
el terrat de margarit
TramBlau
ODAKIM
Sisu
Víctorf
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 7:47 am

Jo la vaig fer de 9/10 mm.

Fa tants anys que no recordo... la he mesurat i fa 9'5 mm. Potser la cinta havia de ser posada a 9 o a 10 i hi havia un petit error... potser era això.

El que és segur és que un bon dia vaig anar a Martorell amb una cinta mètrica...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 7:59 am

Molt bons detalls! Té bona pinta el taulell. Per haver avançat poc, déu ni do!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 8:13 am

Olot escrigué:
Jo la vaig fer de 9/10 mm.

Fa tants anys que no recordo... la he mesurat i fa 9'5 mm. Potser la cinta havia de ser posada a 9 o a 10 i hi havia un petit error... potser era això.

El que és segur és que un bon dia vaig anar a Martorell amb una cinta mètrica...

Ostres, 9,5mm, jo tinc cinta d'emmascarar de 6mm i em semblava massa ampla, el que enganya la visió, les manetes agafadors de les portes i morro no veig clar si han d'anar de color groc les que coincideixen amb la ratlla o han d'anar totes de color gris.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 8:15 am

Jo diria que sempre anaven grises. Però no m'estranyaria pas trobar alguna foto en que anessin grogues.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 8:18 am

Mitjans escrigué:
Molt bons detalls! Té bona pinta el taulell. Per haver avançat poc, déu ni do!

El taulell es podria detallar més, però penso que tampoc cal, passa el mateix que amb el motor que es veu darrera les reixes, tant sols s'ha de veure que a la cabina hi han coses, reflecteix bastant el que ens van passar del País Basc, un cop pintat el taulell de control es veurà molt millor, però no hem de perdre de vista que les finestres no son massa grosses i la visió és una mica reduïda.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 8:20 am

Olot escrigué:
Jo diria que sempre anaven grises. Però no m'estranyaria pas trobar alguna foto en que anessin grogues.

M'agrada més totes elles grises, es veuran millor. Si algú discrepa serà una llicencia feta a consciencia.

Gràcies Amadeu.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 8:26 am

Són aquells petits detalls que, de la mateixa manera que tu tens el dubte, quan es mira la màquina en miniatura ningú hi cau perquè ningú no se'n recorda d'ells.

Tot el dret a concedir-te una llicència com aquesta.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDl Oct 24, 2016 8:33 am

Olot escrigué:
Són aquells petits detalls que, de la mateixa manera que tu tens el dubte, quan es mira la màquina en miniatura ningú hi cau perquè ningú no se'n recorda d'ells.

Tot el dret a concedir-te una llicència com aquesta.

ok ok ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 6:06 am

jo vaig fent mica en mica..

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 15nu8h5

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 Rli0cp

continuarà...

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 7:07 am

Genial, genial

super12
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 7:43 am

Es un treball FANTÀSTIC NOIS!!! formidable
I ademés dels vostres dos tallers....Veure circular de nou els bogies,llicéncia dels famosos tallers "Olot" !!
Tots plegats uns MESTRES!!!
10 10 10 applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 8:37 am

Molt bé Carles ok ok ok

Però m'he entrebancat, al pintar.
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 Qybbit
primer i abans de fer res una bona neteja amb desengreixant de tota la carrosseria i complements, després la capa d'emprimació, després he pintat en groc allà on hi ha d'anar la ratlla groga
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 2l91vzd
la idea és posar cinta d'emmascarar a la ratlla per pintar-ho tot de blau, al retirar la cinta ja quedaria la ratlla, però al retirar cinta per rectificar a on no acabava d'estar ben posada ha saltat part de la pintura amb l'emprimació
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 14xib1j
aquesta emprimació m'havia ant molt bé sempre, però en aquesta màquina he fet servir per primera vegada PVC vol dir que no hi va bé, ara tovarà rascar i treure tot el que pugui, buscar una bona emprimació i tornar-hi, però he anat fent per una altra banda
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 2qaoc92

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 10:26 am

Per un moment he pensat en la versiò de COMSA amb el groc... por
Sóu MESTRES!! aplaud aplaud
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 23kcln6

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 34ywknp
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 11:07 am

Això mateix és el que m'ha passat a mi amb la V51 de Comsa i amb el Stadler... no sé què pot ser, perquè jo també ho havia netejat abans de pintar, i la cinta d'emmascarar no m'havia donat mai problemes...

Tot i així, ja tinc comprovat que el treure la pintura i passar paper de vidre a l'aigua deixa la superficie novament en condicions de pintar.

Impressionants aquestes carrosseries i interiors..!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 5:09 pm

A mi no m'ha fet pensar en la versió Comsa, sinó més aviat en les meves quan vaig fer el mateix procés. Wink

Quina imprimació has fet servir? era expressament per a plàstic?

I quina pintura?

Estaria prou seca?
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDc Oct 26, 2016 6:36 pm

Sou uns mestres!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDj Oct 27, 2016 2:41 am

Ara m'espera una feinada a netejar-les, però s'ha de fer, tant sols canviarà la data d'entrega a la xarxa.

És una emprimació de Titamlux que l'he fet servir en la Mallet de Playmobil, amb la Garratt, amb els vagons dels catalans, molts materials diversos i no he tingut aquest problema, el que fa servir en Carles és especific per a plàstic, a veure si en localitzo un i a tornar-hi.

És possible que si no hagués posat la cinta d'emmascarar no hauria passat res, però en els vagons dels catalans l'he fet servir sense problemes.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDj Oct 27, 2016 4:03 am

I no potser problema de cinta d'emmascarar... que s'hagui passat?
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDj Oct 27, 2016 9:15 am

ostman escrigué:
I no potser problema de cinta d'emmascarar... que s'hagui passat?

No, en la primera màquina ho vaig fer amb cinta Tamiya de 6mm d'ample, no fa massa que la tinc i vaig encetar el rull en aquesta ocasió, vist el resultat en la segona ho vaig fer amb una altra que vaig comprar aquesta setmana que és de pasta d'arròs o una cosa així, expressa per aquestes coses, amb el mateix resultat. Aquestes cintes si es fan malbé sol ser perquè perden o s'asseca part de la cola que porten, llavors no ajusten i la pintura penetra per sota.

Ja tinc la emprimació que fa servir en Carles.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDj Oct 27, 2016 10:43 pm

Ep, qui ningú t'ha dit que la cinta nova faci anys que la tingui el teu proveidor...

Però amb el que em dius, és probable que sigui un problema d'adherència entre capes de pintura... una mica de paper de vidre fi sobre la imprimació hauria de millorar d'adherència...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDv Oct 28, 2016 2:59 am

El que ha fallat és la emprimació que no s'ha agafat a la planxa de PVC, penso que si l'hagués "ratllat" amb un paper de vidre fi s'hauria enganxat millor, a la part davantera que està polida està ben enganxada.

Ara de moment a rascar i netejar.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDv Oct 28, 2016 3:03 am

Jo també penso que és això. Quan m'ha passat i li he passat paper de vidre fi per arreglar, després la pintura hi ha agafat bé... és punyetero això de la pintura...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDv Oct 28, 2016 3:28 am

És punyetero això del plàstic. pensativ
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDv Oct 28, 2016 3:52 am

Olot escrigué:
És punyetero això del plàstic. pensativ

jo diria que són el fer lineas.... més que el plàstic o la imprimació....

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitimeDv Oct 28, 2016 3:56 am

pensativ

És punyetero tot el que fem.

(mira que ens agrada complicar-nos la vida!)

humorw
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 8 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 14Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Següent