El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ànims, no costa tant. Comença per un envellit lleu. Afegir més envelliment és fàcil. Treure'n, no tant.
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dl Set 28, 2020 1:55 am
Color acertat, veig que aquest model llueix més en groc que en el seu original vermell. Bona feina.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dl Set 28, 2020 2:09 am
Sí, quan vaig començar el projecte, pensava simplement copiar la de lgb, amb color i tot, però quan vaig descobrir la versió Comsa, ho vaig tenir clar.
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dl Set 28, 2020 11:16 am
Apart de la feina que porta la màquina en sí, avui he acabat una feina feixuga, que ha estat tornar a posar totes les fotos que s'havien perdut del fil. 13 pàgines amb moltes fotos explicatives que, per sort, tenia desades en el mateix ordre en què les vaig anar posant en el seu dia, cosa que m'ha facilitat bastant la tasca.
Animo a tots els que tingueu fils amb fotos perdudes a tornar-les a posar perquè puguem gaudir de tot el procés des de l'inici.
Cada cop que entro en un antic fil i començo a veure que les fotos s’han perdut, em ve una gran tristesa. Precisament una de les avantatges mes grans dels fòrums és que son molt gràfics. Per aquesta mateixa raó, els fils que han perdut les fotos, han perdut també el 90 per cent de l’interès.
I la tasca d’en Joan és d agrair, perquè a mi mateix em falten fotos d’alguns fils que encara no he pogut restablir. Em cal retrobar les fotos i aclarir l’ordre que portaven. Està en curs, però en alguns casos pot ser feixuc.
Maleït sigui el moment en que vàrem comfiar en aquell servidor de merda!
Això dels servidors, mai se sap... hi havia un fòrum de modelisme de slot que d'un dia per l'altre, l'administrador va decidir que ja en tenia prou i el va tancar, esborrant tots els fils i la gran quantitat d'informació i treballs magnífics que hi havia, sense donar opció a ningú de seguir administrant-lo...
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dc Set 30, 2020 8:22 pm
Ahir, en una estona lliure, vaig pintar la reixa frontal de negre i li vaig posar les calques.
Ja li queda poc!
Com a detall, ahir em vaig adonar que mentre va treballar a Comsa, no duia la numeració original al lateral. Li devien posar quan va tornar a Alemanya... tot i així, me'n vaig adonar amb les calques ja posades, així que la deixaré així.
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dg Oct 04, 2020 7:02 am
Molt guapa!
dvdtren Trenjardinaire
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dg Oct 04, 2020 9:11 am
Xulíssima! moltes felicitats
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dt Oct 06, 2020 7:53 am
Una obra d'art i la finlitzaciò d'un somni Joan!!! Et felicíto !!!
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dg Nov 06, 2022 11:52 am
Després de dos anys des de l'última actualització del fil i aprofitant que últimament l'he tret a passejar una miqueta, he fet un parell de coses que eren molt importants. Per una banda, necessitava un repàs elèctric, ja que va donar molts problemes a l'hora de circular, i per altra, hi ha detalls pendents d'acabar.
Vaig fer amb resina transparent els llums, que li faltaven. Tal com fa LGB, els marcs són pintats en platejat.
L'altre punt pendent era fixar la carrosseria, ja que els forats que tenia fets eren per la primera que vaig fer i no coincidien amb les originals.
Ara li queda poc. Diria, de memòria, que només cal la instal·lació de llum i alguna barana faltant.