El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ahir vaig estar provant la màquina, i per veure si vaig bé de pes, li vaig muntar un bon convoi.
Més tard, li vaig afegir 7 vagons d'eixos, els típics del set d'inici, i ho va arrossegar sense cap problema. ( 7 d'eixos + 5 de bogies + 1 furgó eixos amb preses de corrent)
Per tant, puc dir que està força bé. No sé si en grans pendents i ben carregada podré dir el mateix, però no és el cas d'Olesa.
Molt bè , se la nota folgada de potencia ,tindras una gran maquina.
Alexandre
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dl Oct 10, 2016 1:03 am
Pots fer probes. Ja saps la importància del pes que hi posis dins la locomotora, i si té anells de goma a les rodes. Però si així ja va sobrada...
Fa molta patxoca, veure-la ja circular i arrossegar tants vagons !!!
Salut Xavi KTK
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dc Oct 12, 2016 5:43 am
Tot i que encara li falten coses al bastidor, he decidit pintar-lo ja perquè quan tingui la carrosseria es vegi millor.
També he pintat els bogies i les rodes
Ara ja he acabat els fars que faltaven al darrera, però avui no pintaré la carrosseria perquè plovent hi ha massa humitat. Quan he pintat el bastidor, encara no plovia.
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dj Oct 13, 2016 3:06 am
Ostres si... sembla que estrenes una màquina vella...
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dj Oct 13, 2016 4:27 am
bé que dir que no s'hagi dit ja!!!!
mallet73
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dj Oct 13, 2016 8:53 am
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dj Oct 13, 2016 9:30 am
Ja sóc a la recta final de l'etapa de pintura. He aplicat el blanc a la zona de la franja i el proper dia, amb la pintura ben seca, ja podré emmascarar i pintar el groc.
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dv Oct 14, 2016 10:08 am
Dons a mí aquest colors em resulten molt atractius, molt, molt maca la locomotora tinc ganes de veure-la en viu
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dv Oct 14, 2016 10:17 am
Gràcies.
Tot i així, estic cada cop més a prop de pintar-la de nou, massa defectes que a la foto no es veuen, però que en viu són terribles, a més, la línea no m'ha sortit recta i es nota moltíssim que no és horitzontal... Estic força decebut... Provaré a passar-hi paper de vidre i tornar a pintar-la, a veure si ho faig millor la propera vegada...
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dv Oct 14, 2016 11:48 am
Per recuperar-me de la decepció, m'he posat a fer el taulell de control i el fals terra de la cabina, per cobrir els cables, l'interruptor i el plom que hi ha en aquesta part.
Ara s'està enganxant, quan estigui sec, massillaré les juntes i el deixaré a punt per detallar. Intentaré fer els botonets i palanques que hi ha.
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dv Oct 14, 2016 8:02 pm
Mirant bé la foto ja veig el que vols dir. Joan, jo no t'he d'ensenyar res de pintura, al contrari!. Podries mirar de fer una ratlla amb llapis 0,2 totalment recta menjant una mica (lo minim) de la part blanca, això et servirà de guia per posar la cinta d'enmascarar i pintar en groc lo poc que hagi quedat.
Va, que et queda de conya. A mi tampoc sóc uns colors que m'agradin, però aquí lo prioritari és la versió que vols fer. Per descomptat aquesta versió .......S'HA D'EMBRUTAR!!!!!