El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dg Set 13, 2020 2:37 am
Olé!!!
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dl Set 14, 2020 11:15 am
Després d'una bona sessió de paper de vidre, toda la màquina ha passat a imprimació.
Apart d'arreglar la masilla, he aprofitat per treure línies de motlle i algunes petites marques d'ús.
M'ha anat ben just amb la imprimació, perquè de la acabat quan feia les portes. El següent serà fer-li una capa de blanc, que serà la base per la franja blanca.
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dt Set 15, 2020 7:05 am
Donçs encara que sigui repetitiu haig de dir que amb la pintura fas el que vols tens molt bones mans . Segurament els teus inicis que crec que van ser amb cotxes varen ferte un expert en el tema .
L a maquina quedara una preciositat , ja es veu ,..... et felicito !!!!
Alexandre
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dt Set 15, 2020 9:22 am
Sí, el món del cotxe és molt perfeccionista. Qualsevol defecte en la carrosseria es nota moltíssim, és per això que dedico tants esforços en deixar la màquina impecable abans de pintura. Detalls com les línies de motlle m'agrada treballar-los.
El plàstic i la massilla són productes amb els que m'hi entenc molt bé.
Avui he fet una capa de blanc, previ a emmascarar la línia i pintar de groc.
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Ds Set 19, 2020 10:27 am
Molt bona feina El pintat de blanc marca molt bé la filigrana dels relleus de forma a les superficies i son genials..
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Rèplica Diesel LGB - V51 COMSA Dl Set 21, 2020 9:57 am
Avui m'he posat a emmascarar per a pintar de groc, deixant la franja blanca.
De moment, tot va bé, excepte que me quedat sense pintura i n'hauré de comprar més. Sóc per la zona de Figueres i no sé si trobaré un lloc on venguin esprais de pintura Tamiya, que és la que estic utilitzant...