El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: locomotora diesel 45 Ton en G/IIm Dt Set 04, 2018 7:09 am
Aquest es l'ultim projecte de la factoria de tarragona i ja es l'ultim per aquest any... aquesta locomotora la fa bachmann per a G però no en l'escala de 22,5...jo li tenia ganes desde fa temps... be aixó hem passa en més d'una locomotora o vagó....jajajaja
tot i que no l'han acabat l'han deixat operativa per si s'escau el seu us...ara la factoria de BCN que s'encarrega de la 3D li ha de fer algunes peces...les baranes i la pintura...
repeteixo gràcies al plom que hem rebut hem pogut produir...
continuarà
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: locomotora diesel 45 Ton en G/IIm Dt Set 04, 2018 6:48 pm
Veig que són els motors de l'austriaca...... No voldria pas que per falta de ploms els tallers hagin de tancar, seria un drama
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: locomotora diesel 45 Ton en G/IIm Dc Set 05, 2018 5:16 am
Sisu escrigué:
Veig que són els motors de l'austriaca...... No voldria pas que per falta de ploms els tallers hagin de tancar, seria un drama
ui NOOOOOOOO ja vaig estar un temps aturat i ho vaig passar malament..per sort tinc coses per fer..
continuarà...
mallet73
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: locomotora diesel 45 Ton en G/IIm Dc Set 05, 2018 7:47 am
caram, quin grup de feines
Potser ens vols empatxer de feines perque no critiquem
Molt bona feina
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: locomotora diesel 45 Ton en G/IIm Dc Set 05, 2018 5:59 pm
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: locomotora diesel 45 Ton en G/IIm Dc Set 05, 2018 10:16 pm
No entenc el problema del plom. Vols dir que no hauria de ser una de les últimes coses que se li posa a la màquina per no entorpir mentre treballes? I si no se'n troba, almenys tens la màquina acabada, a l'espera de posar-hi pes... No sé, potser em perdo alguna cosa...
En quant a la feina, endavant! És un tipus de màquina de les que m'agraden, diesel de bogis..!