TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
vagons de catalans - Página 11 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 vagons de catalans

Ir abajo 
+20
ignasibaga
MALLET73
Mitjans
alejandro sasplugas
KTK
Posets
TramBlau
ostman
ut800035 (†)
Maxx_Rivoli
E4lok
tram47
peps
josepmaria
Shay
TJV
jaume
fve
Olot
Sisu
24 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Següent
AutorMissatge
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 1:20 am

Mallet,

Em deleixo de veure aquesta nova producció teva!!.

Tants vagons, necessitem més màquines.

Ara aquesta només fa 448 mm a escala 1:22,5. Mallet és petita!! riuuuu riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 2:19 am

I per els Americans seria la 2-6-2, El Carles ja l'ha vista, o sigui nova model a reproduir riuuu riuuu

Joan A
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 8:44 am

La 131T de LGB te les rodes molt petites en comparació amb la 200 de Catalans. Al meu parer caldria una roda bastant més gran per fer-la amb bones proporcions.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
fve
Comptador de reblons
fve


Ubicació : Jafre / Barcelona
Edat : 65
Data d'inscripció : 22/10/2012
Nombre de missatges : 3146

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 9:29 am

Olot escrigué:
La 131T de LGB te les rodes molt petites en comparació amb la 200 de Catalans. Al meu parer caldria una roda bastant més gran per fer-la amb bones proporcions.

Si us serveix, rodes motrius 1.300mm, rodes portants devantera i trasera 750mm.

http://www.armf.net/es/rest_fitxa.php?codi=23
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDj Abr 30, 2015 9:45 am

Hola a tots.

Olot escrigué:
La 131T de LGB te les rodes molt petites en comparació amb la 200 de Catalans. Al meu parer caldria una roda bastant més gran per fer-la amb bones proporcions.

Jo també ho veig així, ja havia mirat la 131 de LGB, però la vaig desestimar per aquest motiu. El rodament ha de ser el mateix que he fet servir per la Garratt que és el bloc motor del darrera de la Mallet americana de LGB , i que fa uns mesos volia comprar un altre bloc motor per fer la 130 del NEE però està esgotat.

Fins aviat. Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18799

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 01, 2015 8:19 pm

Olot escrigué:
La 131T de LGB te les rodes molt petites en comparació amb la 200 de Catalans. Al meu parer caldria una roda bastant més gran per fer-la amb bones proporcions.

Embarassed Embarassed Embarassed ho tindré present!! encara que els tallers mallet sempre fan concesions amb les motoritzacions ja que no són pas constructors d'aquestes si no que aprofiten les ja fetes..... de totes maneres gràcies per l'observació..

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 01, 2015 10:11 pm

Potser s'ha d'intentar comprar rodes motrius d'alguna locomotora americana, que les deu dur grans...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18799

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 01, 2015 10:33 pm

jaume escrigué:
Potser s'ha d'intentar comprar rodes motrius d'alguna locomotora americana, que les deu dur grans...
ja en tinc però el problema es fer una motorització que duri i bona.....i per ara no he fet cap de més d'un eix...

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TJV
Jardinaire aprenent
TJV


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts
Edat : 35
Data d'inscripció : 07/09/2014
Nombre de missatges : 48

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDs Maig 02, 2015 4:17 am

Per fer rodes es poden fer el centre amb una impressora 3D, fer-li una llanda al torn i calar-les. Les mides de la maquina en tinc algunes ja que s'ha fabricat en 5 polzades, si algu s'hi engresca li puc facilitar.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18799

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDc Maig 06, 2015 12:19 am

Avui els tallers mallet han entregat tota la comanda de material per fer els vagons de catalans ara la pressió la tenen per allà d'alt a muntar-los.... riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDc Maig 06, 2015 9:56 am

Hola a tots.

Certament, els tallers Mallet73 m`han fet entrega d'una gran quantitat de material per acabar la construcció dels vagons de la primera serie i començar la segona, se'm ha girat molta feina, affraid affraid affraid però mica en mica, primer els que tenia a mitges, el de quatre eixos de vores mitjanes, el vores baixes curt i el el vores baixes amb garita.

Gracies Carles per donar-me enpenta.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDc Maig 06, 2015 3:10 pm

No t'oblidis d'anar posant fotos mentre fas tota aquesta feinada !!

Very Happy

(estem esperant impacients) Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)


Ubicació : Sabadell
Edat : 63
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDc Maig 06, 2015 7:14 pm

Que aneu per objectius?, suposo que els Mallet73 no han donat vacances al personal i ja estan fen un altre projecte
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18799

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDc Maig 06, 2015 9:56 pm

ignasibaga escrigué:
 Hola a tots.

 Certament, els tallers Mallet73 m`han fet entrega d'una gran quantitat de material per acabar la construcció dels vagons de la primera serie i començar la segona, se'm ha girat molta feina,  affraid  affraid  affraid   però mica en mica, primer els que tenia a mitges, el de quatre eixos de vores mitjanes, el vores baixes curt i el el vores baixes amb garita.

 Gracies Carles per donar-me enpenta.

  Fins aviat, Ignasi.

Ignasi..ja ho dit més d'un cop es tot un plaer treballar conjuntament..l'enpenta ens la donem plegats..que gaudeixis molt fent el muntatge...!!!

Olot escrigué:
No t'oblidis d'anar posant fotos mentre fas tota aquesta feinada !!

Very Happy

(estem esperant impacients) Wink

si i tan jo també..!!!!



ut800035 escrigué:
Que aneu per objectius?, suposo que els Mallet73 no han donat vacances al personal i ja estan fen un altre projecte

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu no en tens prous amb tot el que faig....!!??¿?? però si tota la raó treballant en nous pojectes per seguir gaudint d'aquesta afició!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDj Maig 07, 2015 6:37 am

Com diuen els meus clients... Ignasi, com ho portes, no tinc cap pressa, però com ho portes...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDj Maig 07, 2015 9:50 am

ostman escrigué:
Com diuen els meus clients... Ignasi, com ho portes, no tinc cap pressa, però com ho portes...


 Hola a tots.

 De moment anem treballant en acabar els que tenia a mig muntar, avui he muntat el de vores mitjanes de quatre eixos que ja gaire-bé està a punt de pintura, demà processaré les fotos, de moment aquesta és la idea.
vagons de catalans - Página 11 E8trwn
També he fet l'encaix de la garita de fre del vores baixes, demà miraré d'enllestir els dos de vores baixes, però a poc a poc, m'ha sortit una feina que em prendrà molt de temps que dedicava als trens, però d'aquesta manera donarem una mica de respir als tallers Mallet73 perquè puguin construir els seus vagons i projectes propis.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 12:48 am

ignasibaga escrigué:
...avui he muntat el de vores mitjanes de quatre eixos que ja gaire-bé està a punt de pintura, demà processaré les fotos, de moment aquesta és la idea...

Uffff !! Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 3:34 am

Hola a tots.

 El muntar aquests vagons no ha estat massa difícil, ho tenia tot preparat i als tallers Mallet73 treballen molt fi.
 
 Primer el vagó de vores mitjanes de quatre eixos que tant pot ser de la serie O650 com la O800, comparant-lo amb un de dos eixos
vagons de catalans - Página 11 Jg1pw5

vagons de catalans - Página 11 I550za
els de vores baixes he començat pel de garita
vagons de catalans - Página 11 Iz5hc1

vagons de catalans - Página 11 348q4op
el de vores baixes curt tant sols faltava alguns complements com les "toperes", bigueta xassís, caixes de greixos i ballestes, aquest ja havia rodat força.
vagons de catalans - Página 11 Wk3jis
els porta.eixos son de playmobil transformats a LGB, sense sabates de fre.
Una foto de la composició de vagons Mallet73-Ignasibaga
vagons de catalans - Página 11 1zz1i1e
I una de la Garratt traccionant-los.
vagons de catalans - Página 11 Vi0gll

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 3:49 am

Oooooh! Quina enveja aquesta composició! !! aplaud

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 3:53 am

super12 super12 super12 super12
reverent reverent reverent

Els flotadors són boniques. L'obra és gran.
Espero resines resisteixen el pas del temps. Aquesta és la meva única pregunta i jo realment espero estar en error va veure el bonic treball.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18799

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 5:01 am

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed gràcies Ignasi Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed una feina de muntage genial, fina i ràpida!!!! aviat tindràs que ampliar el circuit i tenir alguna màquina més de catalans...ja saps.. angell angell angell



Maxx_Rivoli escrigué:
super12 super12 super12 super12
reverent  reverent  reverent

Els flotadors són boniques. L'obra és gran.
Espero resines resisteixen el pas del temps. Aquesta és la meva única pregunta i jo realment espero estar en error va veure el bonic treball.

el venedor de la resina garanteix que aguantes perfectament un cop endurida el sol, la pluja etc....comenta que hi ha un client que fa peces per exterior amb aquesta resina i no hi ha problemes..algunes peces de mostra estan a casa l'Amadeu al sol i aguanten bé!!

salutacions

mallet73
p.d. els bocois genials..res a veure amb la peça sola sense pintar...!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 49
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 5:37 am

Aquí a Itàlia vam tenir problemes amb alguns productes de resina. No tots, però només una part. Tot depèn del tipus de resina que s'utilitza.
Si la resina és especial i fet per a l'ús a l'aire lliure està molt bé. Si utilitzeu resina genèrica després pren un parell d'anys.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18799

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 6:09 am

Maxx_Rivoli escrigué:
Aquí a Itàlia vam tenir problemes amb alguns productes de resina. No tots, però només una part. Tot depèn del tipus de resina que s'utilitza.
Si la resina és especial i fet per a l'ús a l'aire lliure està molt bé. Si utilitzeu resina genèrica després pren un parell d'anys.

super12 super12 super12 gràcies maxx!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33133

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 6:41 am

genial
applaud applaud applaud applaud applaud

O més que genial, E S P E C T A C U L A R !!!


La composició sencera resulta impressionant ! com per caure de cul!

Felicitats a tots dos.

Només hi ha una petita cosa que no em convenç: els bogis no són els que toca en aquest vagó. Jo l'hi hagués posat un Diamond de LGB, que s'assembla molt al que duien realment.


ignasibaga escrigué:
...
vagons de catalans - Página 11 I550za...
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 27/01/2009
Nombre de missatges : 824

vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitimeDv Maig 08, 2015 9:21 am

hein80 hein80 hein80

Entre motllos de resina i impressió 3d, esteu fent un parc remolcat impressionant!

Felicitats pel vostre treball.
Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Contenido patrocinado





vagons de catalans - Página 11 Empty
MissatgeAssumpte: Re: vagons de catalans   vagons de catalans - Página 11 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
vagons de catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 11 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Següent
 Temas similares
-
» Vagons de Catalans en 3D
» Projecte Vagons de Catalans en impressió 3D
» vagons cereals dels ferrocarrils catalans
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB
» Catalans en H0m

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: