| Projecte Stadler Cremallera de Núria | |
|
+25jordi48 Sonderzug maquinista Carles Marcos marcostrain jordi jerrybaffetto tram47 Maxx_Rivoli Olot ostman Mitjans ignasibaga Sisu TJV peps josepmaria Miquel Angel Shay KTK TramBlau ut800035 (†) MALLET73 jaume E4lok 29 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dl Nov 10, 2014 9:57 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dl Nov 10, 2014 11:09 am | |
| Gràcies pels comentaris. Avui m'he posat a avançar el k53, li he fet el sostre i li he preparat els suports dels graons. També he fet les reparacions de pintura després de la caiguda i queda pendent de donar-hi llums amb verd clar. Una altra cosa que he fet són els forats pels led vermells del darrera. Fent repàs, li falta acabar el sostre, les guies de les portes i posar-hi els accessoris, com la barana, els graons i les mànegues dels frens. M'agradaria tenir-los a punt per portar-los a Molins a passejar... També tinc demanades les calques, tot i que això segur que no m'arriba pel cap de setmana. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dl Nov 10, 2014 3:38 pm | |
| Estic impacient per veure circular aquest material... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33804
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dl Nov 10, 2014 6:00 pm | |
| Com has fet aquest ratllat del sostre? | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dl Nov 10, 2014 8:53 pm | |
| Aquest ratllat és aprofitar un defecte per aconseguir un efecte. Quan es fa un tall amb un cutter al plàstic, aquest es doblega cap avall una mica, per tant, faig una sèrie de talls en el sentit que busco la curvatura. Un cop enganxats els nervis, elimino toda la rebaba que deixa cada tall, per enganxar després el paper de vidre que li donarà la textura. | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dl Nov 10, 2014 10:28 pm | |
| | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 3:55 am | |
| Hola Joan.
Una idea que no he provat en aquesta escala.
En lloc de treure les restes de la ratllada del cúter enganxar directament a sobre no un paper de vidre sinó un paper o tela molt fina que tingui una textura que recordi la lona, al enganxar-la es veuran una mica les ratllades i donaran la impressió del les fustes del sostre.
Ho vaig fer en un Martorell que fa bastants anys vaig fer en escala H0e i ara ho volia fer en la teulada de la Garratt.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 4:17 am | |
| Doncs ara mateix, per aquest és tard, ja ho vaig allisar, però per futurs projectes ho tindré en compte. | |
|
| |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 4:24 am | |
| Vols dir que la teulada de la Garrat no es de xapa? | |
|
| |
TJV Jardinaire aprenent
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts Edat : 35 Data d'inscripció : 07/09/2014 Nombre de missatges : 48
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 4:40 am | |
| Després d'uns anys de degradació la teulada de la garrat està així. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 4:42 am | |
| No sé de que és, però hi ha molta ronya... | |
|
| |
TJV Jardinaire aprenent
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts Edat : 35 Data d'inscripció : 07/09/2014 Nombre de missatges : 48
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 4:54 am | |
| No se si es ronya o alguna cosa que hi deuen haver posat perquè no es rovelli el sostre, hi vaig fer la foto i no vaig tocar. Potser si es brutícia, però em va semblar que podia ser algun tipus de tela asfàltica, pero ho dubto. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 5:04 am | |
| No no, jo no ho dubto. Per l'interior de la cabina és de fusta enllistonada, no ho vaig fotografiar perquè no em va semblar necessari.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33804
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dt Nov 11, 2014 5:38 am | |
| Gràcies per la resposta, Joan. Trobo que és una idea ben bona. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dc Nov 12, 2014 12:08 pm | |
| Avui he avançat una mica més el furgó, folrant el sostre, instal·lant les guies de les portes, la barana, he enganxat la caixa sobre el bastidor, els tiradors de les portes... apart d'una mica de llums a la pintura verda. Els tiradors els he fet amb rodó d'alumini de 2mm, que en ser massís, no s'aixafa en corvar-lo. El problema que té per a fer altres tipus de peça és que no es pot soldar com el llautó. I com que l'emoció em pot... una foto amb el germà... I per últim, una bona notícia... Ja torna a funcionar la impressora..! Al final, com tantes coses, era una tonteria, el ventilador que bufa la placa electrònica no estava funcionant i la placa, en escalfar-se, desconnectava la corrent. Ventilador nou i a imprimir com un boig..! | |
|
| |
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dc Nov 12, 2014 1:44 pm | |
| Em sembla que el resultat de la impressió 3-D és excel·lent. Bravo. Segueixo tot molt, molt acuradament !! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dc Nov 12, 2014 5:53 pm | |
| Haurem de passar-te alguns encarrecs perquè la màquina no pari... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dc Nov 12, 2014 6:05 pm | |
| Enhorabona per la represa dels treballs de les impressions.
Enhorabona també per la perfecte reconstrucció dels furgons, a on ja ni es noten els desperfectes.
En quant al rodó d'alumini, si ho vols soldar, també ho podries fer en llautó. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dc Nov 12, 2014 6:42 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dj Nov 13, 2014 11:44 am | |
| Hola Joan tenen molt bona pinta.
Felicitats per la reparació de la impressora, ara la producció no pararà.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Dv Nov 14, 2014 10:59 pm | |
| Aquesta nit he estat imprimint cosetes. .. Algú sap on puc trobar a l'engròs cargols de rosca plàstic (o xapa) con els que porten aquests bogies? Al servei estació no n'he trobat. .. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19514
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Ds Nov 15, 2014 12:01 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Aquesta nit he estat imprimint cosetes. ..
Algú sap on puc trobar a l'engròs cargols de rosca plàstic (o xapa) con els que porten aquests bogies? Al servei estació no n'he trobat. .. que extrany per que allà tenen de tot..has mirat a bauhausa o leroy ?? salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Ds Nov 15, 2014 3:01 am | |
| De tot, de tot... ja no. Amb la crisi hi ha materials que no els tenen, o només te'ls serveixen en quantitats mínimes. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Ds Nov 15, 2014 4:59 am | |
| Hola a tots.
Jo també en voldria trobar per uniformitzar els que faig servir, fins ara me'n he anat sortint amb els que he anat arreplegant dels aparells electrònics que s'han anat avariant i abans de portar-los a la deixalleria els he desballestat, per treure cargols, politges, motors i tot allò que em sembla que pot ser d'utilitat. Però em sembla que cargols d'aquesta mena en una botiga d'electrònica se n'han de poder trobar.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria Ds Nov 15, 2014 5:37 am | |
| Jo n'he trobat a la ferreteria.
Vaig anar-hi amb una mostra d'un cargol molt semblant, de LGB, i me'n varen donar uns que pràcticament eren iguals.
La ferreteria era de COFAC, per si serveis d'alguna cosa. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Projecte Stadler Cremallera de Núria | |
| |
|
| |
| Projecte Stadler Cremallera de Núria | |
|