TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)

Ir abajo 
+25
alejandro sasplugas
MALLET73
ostman
Maxx_Rivoli
Sisu
ignasibaga
peps
TramBlau
Olot
Sonderzug
Mitjans
Miquel Angel
flyfabio (†)
TOG
maquinista
tram47
Shay
ulises
FACTOR
E4lok
KTK
ut800035 (†)
josepmaria
Mak
jaume
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 10:28 pm

Olot escrigué:
No és tan tova... quan vaig dir que era tova era en comparació amb altres pedres; però tota pedra és de pedra. Very Happy 

Però amb un paper de vidre adequat (que n'hi ha) i una mica de paciència, pots treballar totes les pedres. Si el ferro que encara és més dur es treballa amb paper de vidre, perquè la pedra no? Very Happy 


Si, és clar... Com amb tot la paciència sol ser una bona eina...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDg Nov 03, 2013 11:23 pm

Hola Amadeu i tots els demés.

En el missatge d'en Pere que et demanava informació de la màquina no sé el perquè del disc em vaig fer l'idea d'una cinta i vistos els treballs d'aquest pilar no em quadrava, però dius que això ho fas amb la mola, molta pols no?.

Els talls de les pedres dels arcs també ho has fet amb la mola?, quin gruix té el disc?. El meu disc fa 3mm de gruix excessiu per aquesta tasca.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33143

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 6:15 am

El meu també és de 3 mm. No n'he vist de més prims. No hi ha més remei que fer-ho amb aquest. Very Happy

I si que fa pols la mola. Per fer les peces petites no hi ha problema, però per fer les arcades és un malson.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
E4lok
Trenjardinaire
E4lok


Ubicació : Granollers
Edat : 64
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 824

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 8:02 am

Amadeu, seguir el teu fil és com llegir capitols dels Pilars de la Terra.

applaud applaud applaud 

Tornar a dalt Ir abajo
http://e4lok.blogspot.com/
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33143

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 6:58 pm

Gràcies per l'elogi, Toni. Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 8:29 pm

Hola a tots.

 Toni, els pilars de la terra no estan tant ben explicat riuuuu  riuuu riuuuu riuuu riuuuu 

 Amadeu, per fer un arc fas un semi-cercle amb la mola i llavors el talles en blocs petits, cada arc té 12 pedres, per tant 11 talls interns que vol dir 3,3 cm d'arc menjat pel disc. La pregunta, l'arc inicial el fas més gran per compensar la pèrdua de pedra pel tall? o fas peces a granel i desprès muntes els arcs?

 Ara si faig servir la mola per tallar la pedra em foten fora de casa, ja es queixen quan ho faig amb la màquina.

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33143

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 9:32 pm

ignasibaga escrigué:
...per fer un arc fas un semi-cercle amb la mola i llavors el talles en blocs petits, cada arc té 12 pedres, per tant 11 talls interns que vol dir 3,3 cm d'arc menjat pel disc. La pregunta, l'arc inicial el fas més gran per compensar la pèrdua de pedra pel tall? o fas peces a granel i desprès muntes els arcs?...
Efectivament, aquest és el procediment que faig servir.

Si jo fos del ram i tingués prou coneixements i mitjans, segurament faria les peces una a una, amb l'angle adequat i la curvatura  necessària per que em quadressin les pedres formant un arc segons unes mides prèviament calculades.

Segurament aquest és el procediment més professional.
I fins i tot vaig parlar amb un professional perquè em fes les arcades, però no tenia prou ulls a la cara per a pagar-lo...

Així, que com que jo no tinc els coneixements ni els mitjans per a fer les peces de forma que em quadrin, i tampoc per a fer la curvatura que després qui sap que sortiria, se'm va acudir de fer un arc amb la mola i així segur que la curvatura em quadraria després de tallar-la a peces.

El procediment també es veu bastant clarament aquí:

https://trenscat.forosactivos.net/t847-construccio-d-una-boca-de-tunel-de-pedra-vermella-fc-de-la-terrassa?highlight=vermella

Arc abans de ser tallat:
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Arc11

Tens tota la raó de que amb els talls per a fer les 12 pedres es perd molt de material, i el radi de la mitja volta es veu bastant reduït. Però això no era un problema en el cas d'aquest mur de contenció, ja que no importa si les arcades enlloc de fer els 18 cms (radi interior) que feien abans de tallar-les, acabessin fent 15.5 cms, perquè en aquest cas les arcades només compleixen una funció d'estètica i per tant la mida no importa.

Arc amb indicació dels talls i la seva pèrdua de material:
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Arc_110

Representació virtual de l'arc muntat amb les pedres tallades i simbolització de la reducció de mides per pèrdua de material:
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Arc_210

Altra cosa era en el túnel de pedra vermella, perquè l'entrada del túnel te de fer una mica concreta. En aquell cas vaig fer l'arcada més grossa, a ull, i ho vaig encertar de ple.

A demés, no és necessari que siguin precisament 12 peces les que composaran l'arc. Jo vaig triar aquesta xifra perquè donaven una mida de pedra més o menys manejable, i també resultaven bastant proporcionades. Però poden ser més peces (que seran més petites) o menys (que seran més grans).
De fet, el nombre ideal de peces hauria de ser imparell, perquè d'aquesta manera hi hauria una peça centrada al punt alt de la volta, que constituiria la clau de volta.

Altra cosa que també vaig fer, era fer més arcades del compte, perquè si amb el tall perdia els 180 graus sempre podria afegir més peces per a completar-los. De fet en alguna hi vaig haver d'afegir una peça més i aquella en tindrà 13. Però l'important era compensar i fer els 180 graus.

Però com deia abans, jo no tinc mitjans per a tanta precisió.

Apa, que ja estic explicant els drapets bruts dels meus arcs, i si en sabeu els defectes ja no us semblaran tan ben fets. Wink 

No sé si he arribat a explicar-me amb claredat. Si hi ha més preguntes, no ho dubteu.  Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7191

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 10:11 pm

Hola Amadeu.

L'explicació ha estat perfecte i clarificadora. El punt que m'ha agradat més és el calcular la perdua pel tall i fer l'arc inicial més gran.

El explicar el drapets de com els fas no en treu mèrit, sinó tot el contrari, mostra la dificultat que hi ha en fer una cosa d'aquestes que en el primer cop de vista sembla que tant sols és tallar pedra. Abans hi ha d'haver molta meditació i calcul dels passos que s'han de fer per assolir l'objectiu.

Gràcies una vegada més per les teves explicacions.super12 super12 

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 04, 2013 11:40 pm

Molt bones explicacions...

Si, les arcades haurien de formar-se amb peces imparells, i la central actua com a clau de volta...
Tornar a dalt Ir abajo
Maxx_Rivoli
Trenjardinaire Plus
Maxx_Rivoli


Ubicació : Rivoli Torinese - Italia
Edat : 50
Data d'inscripció : 18/08/2013
Nombre de missatges : 2069

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 12:44 am

Bravo Bravo Bravo 
Sembla fàcil per a mi ... i tot el que ja es va dir!
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.puntomodellismo.it
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33143

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 6:47 pm

Gràcies per els comentaris i respostes.

Ahir no recordava que tenia encara un parell d'arcades per a muntar. Vaig fer una imatge "virtual" mentre que podia fer aquesta imatge real. Aquí podeu veure la diferència de radi abans i després de tallar l'arc a trossos:

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Aa111

I avui encara he trobat una estona de claror per a fer alguna petita cosa. He acabat quan el cel s'ha posat de color foc.

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Aa310
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 6:53 pm

Són realment molt resultones...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12124

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 7:06 pm

D'on has tret el semicercle?

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33143

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 7:11 pm

El semicercle, Pere, l'he fet jo mateix amb la mola. En aquest altre fil es veu el procediment :

https://trenscat.forosactivos.net/t847-construccio-d-una-boca-de-tunel-de-pedra-vermella-fc-de-la-terrassa?highlight=vermella
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12124

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 7:20 pm

No ho recordava, gràcies Amadeu

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33143

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 7:28 pm

De res, home ! Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDt Nov 05, 2013 9:19 pm

Feina, feina....
Que no manqui la feina....
La serra que ni s'aturi....
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1719

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDl Nov 11, 2013 9:22 am

Buff quina feinada,genial com et queda reverent 
salutacions
PEP
Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33143

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 02, 2014 6:54 pm

Després d'una aturada bastant llarga he reprès, per fi, els treballs. Durant els darrers dies he començat a omplir les escletxes entre pedres amb ciment. Vet aquí una prova de plantejament d'una part del mur de contenció:

Tres trossos de la paret plantejats provisionalment al seu lloc. El primer tros encara amb les escletxes sense ciment, el segon encara moll, i el tercer acabat.

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Img_5822

Aquest és el tros que encara no te ciment

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Img_5823

Així és com te de ser quan estigui acabat

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Img_5824

Una altra perspectiva de la prova

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Img_5825
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18804

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 02, 2014 6:57 pm

reverent reverent smiley-char013 smiley-char013 applaud applaud applaud treball treball genial genial 

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 16/09/2011
Nombre de missatges : 1479

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 02, 2014 7:00 pm

Cada vegada que et veig fer coses em a donar un atac d'ansietat, buf.
 aplaud aplaud 
 Tren 
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12124

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 02, 2014 7:06 pm

Porto posat el barber de calçot per poder seguir veient les fotos  baba 

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 02, 2014 7:14 pm

Es fantastic!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 02, 2014 7:21 pm

Un resultat explendit...
Tornar a dalt Ir abajo
Mak
Trenjardinaire
Mak


Ubicació : Estella-Lizarra
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/10/2013
Nombre de missatges : 178

L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitimeDc Abr 02, 2014 7:34 pm

Amadeo, em deixa impactat aquests treballs teus. Zorionak.
Salutacions a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)   L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa)
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 21Anar a pàgina : Previ  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» Locomotores diesel Alsthom de FFCC Catalans en IIm (FFCC de la Terrassa)
» Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)
» L'estació de Puig-Oriol Bifurcació (FFCC de la Terrassa)
» Personalització d'una màquina LGB 2017D (FFCC de la Terrassa)
» les 5 màquines St Léonard del tren d'Olot (FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: