| L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) | |
|
+25alejandro sasplugas MALLET73 ostman Maxx_Rivoli Sisu ignasibaga peps TramBlau Olot Sonderzug Mitjans Miquel Angel flyfabio (†) TOG maquinista tram47 Shay ulises FACTOR E4lok KTK ut800035 (†) josepmaria Mak jaume 29 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dg Maig 17, 2015 6:58 pm | |
| Finalment, les obres continuen... | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dl Maig 18, 2015 2:08 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dg Set 06, 2015 5:22 am | |
| Doctor, doctor... tinc símptomes! Em penso que m'ha tornat el virus de la pedra ! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dg Set 06, 2015 8:12 am | |
| Aquesta paret tindrà una boca de túnel i serà la sortida de Sot del Bac | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dl Set 07, 2015 6:49 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dc Set 09, 2015 12:42 am | |
| La paret comença a prendre forma | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dc Set 09, 2015 12:48 am | |
| - Olot escrigué:
- La paret comença a prendre forma
molt bé aquesta pared a més el renault sobre tot que hi passi!!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dc Set 09, 2015 1:16 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dc Set 09, 2015 1:40 am | |
| M'agrada molt l'aire d'aquesta estació. I quan estigui enllestida, serà espectacular. | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dc Set 09, 2015 3:08 am | |
| Hola Amadeu i tots els demés. La feina sembla ja arrencada, en hora bona. Quin esglai, però no, tant sols s'ha mogut la càmera, ja em temia el pitjor i en aquesta ocasió amb una doble tracció. Una composició molt maca, si senyor. Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dc Set 09, 2015 8:18 am | |
| De mica en mica... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 5:34 am | |
| Gràcies pel comentari, Ignasi. - Mitjans escrigué:
- M'agrada molt l'aire d'aquesta estació. I quan estigui enllestida, serà espectacular.
Jo també estic impacient per a veure-la... Una mica més avançada, Prova sobre el terreny Algunes vistes des de diferents perspectives, | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 5:41 am | |
| | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 5:56 am | |
| | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 6:20 am | |
| Hola Amadeu i tots els altres. Encara que fins ara he escrit molt poc però us llegeixo cada dia, avui no puc resistir-me. Només vull dir-te que la feina que has reiniciat d'un temps fins ara, és sincerament envejable i que quan sigui gran vull ser com tu. Una abraçada a tots, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 7:28 am | |
| Gràcies, Pere. Merci, Daniel. Eskerrikasko, Xabier. Em satisfà molt el teu comentari envers el meu treball, sobre tot veient que darrerament escrius menys que abans. Saps que tens les portes de la meva casa obertes sempre que vulguis venir a conèixer el meu tren en viu. Ongietorriak izango duzu. Be, celebro que us agradi, però no us la mireu massa aquesta entrada de túnel, perquè m'ha sortit una mica guerxa. Potser les fotos no fan honor a la realitat. | |
|
| |
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 7:50 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 8:03 am | |
| Be, la pedra lleugerament caiguda que veus, si és a la part alta de la volta, te una explicació que ara diré. De totes maneres, ja n'ets d'observador si l'has vist. L'arc no te consistència per a ser transportat amunt i avall. Per tant he fet dues peces separables per a poder moure la paret en dos trossos, ja que sinó es trencaria (en dos o en més trossos). Això ho he après amb l'experiència. Així, dons hi ha dues peces que s'ajunten més o menys per la meitat de la volta. Com que les dues peces no són encara fixades, la juntura entre les dues peces te joc i per això hi ha aquesta pedra "moguda". Espero saber enganxar les dues parts de manera que no es noti. Be la part guerxa, si no la veieu, no la dic. Tot i que a mi em fa força mal d'ulls. | |
|
| |
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 9:45 am | |
| Hola Amadeu. Estas condemnat a rectificar-ho, que jo no ho vegi no té cap importància, que a tu et faci mal d'ulls és sentència definitiva Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 11:46 am | |
| Si és el que em sembla, hauràs de prendre alguna cosa pel mal d'ulls, perquè a mi no me'n fa pas... queda molt bé Amadeu! | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 12:13 pm | |
| Respecte de la dovella que fa de clau de volta ja ho has explicat. Però veig que l'Ignasi te una vista d'àliga perquè jo no he tingut més remei que fer uns zoom de 400 per veure-ho.
Pel que fa al guerxat d'entrada no es veu res, de no ser que sigui un lleuger desplaçament cap a l'esquerra del pany de l'arc de boca del túnel, que després de molt mirar potser m'ho ha semblat. Però dubto ja de si son els meus ulls que de tant mirar ja ho deformen tot! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 6:32 pm | |
| - josepmaria escrigué:
- ...Pel que fa al guerxat d'entrada no es veu res, de no ser que sigui un lleuger desplaçament cap a l'esquerra del pany de l'arc de boca del túnel, que després de molt mirar potser m'ho ha semblat. Però dubto ja de si son els meus ulls que de tant mirar ja ho deformen tot!
Be, ja us he dit que les fotos no fan justícia. Efectivament és això el que a mi em fa mal d'ulls. I em fa aquesta sensació sobre tot perquè és la boca de túnel més visible de tot el circuit. En totes les altres no hi ha cap defecte important. Però aquesta, que és la primera que es veu i la que està més a la vista, aquesta esta mal fotuda. Però no l'hi veig solució, si no és fer nova tota una part del mur. O sigui que així es quedarà. | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 7:58 pm | |
| Fas honor del teu grau de mestre d'obres i deu ser per això que ets molt exigent amb tu mateix.
Confio que amb el temps t'hi acostumaràs com sol passar i ja no te'n adonaràs. Pel demés dubto que cap visitant s'hi fixi invadit com estarà de l'espectacularitat del conjunt. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) Dj Set 10, 2015 8:08 pm | |
| Així es quedarà perquè si busco la perfecció absoluta no en tindria prou ni amb tres vides. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) | |
| |
|
| |
| L'estació de Sot del Bac (FFCC de La Terrassa) | |
|