| Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) | |
|
+9ODAKIM Shay MALLET73 jaume ostman Olot tram47 TramBlau Sisu 13 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Abr 15, 2018 2:46 am | |
| | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Abr 15, 2018 6:36 am | |
| Si ,hi ha guanyat bastant | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Abr 15, 2018 9:02 am | |
| Vaig esborrar les lletres amb disolvent i el relleu de les lletres LGB amb paper de vidre.
Crec que tinc els fils al dia Amadeu. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Abr 15, 2018 6:23 pm | |
| OK | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dl Abr 16, 2018 12:36 am | |
| Un canvi molt agraït! Llueix molt! | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dl Abr 16, 2018 12:38 am | |
| una feina genial!! l'he vist es directe i queda de conya!!! bones mans i bona tria de colors!!!
salutacions
mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dl Abr 16, 2018 12:45 am | |
| Merci nois | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dl Abr 16, 2018 4:24 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Maig 31, 2018 6:20 am | |
| RETOCS, REPINTAT I ENVELLIT DE LA LOCOMOTORA LGB 2076 (Kleine Dicke)Fa anys que tinc aquesta loco, de fet va ser la primera que vaig tenir. M'agrada molt, però volia fer-li alguna cosa perquè fos diferent, i de passada "desgermanitzar-la", sobretot per la pintura. La primera idea era allargar la cabina fins a la carbonera, ja que havia vist una foto d'algú que ho havia fet i em va agradar. La primera feina era tallar la part posterior de la cabina d'alguna manera que no perdés massa material i no ho desgraciés, així que ho vaig fer amb una serra de marqueteria i unes fulles molt fines, però degut a lo reduït de l'espai no podia treballar com volia i així és com ha quedat:
Editat per darrera vegada per Sisu el Dj Maig 31, 2018 10:12 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Maig 31, 2018 6:33 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Maig 31, 2018 7:26 am | |
| Pels desperfectes no pateixis, la massilla ho arregla tot..! Anna amb aquest nou projecte! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Maig 31, 2018 10:28 pm | |
| Com deia, lo principal que volia fer era allargar la cabina fins al final de la carbonera, Hauré de reparar els danys dels laterals i el sostre, que suposo que recobriré amb PVC. També modificaré els topalls que els trobo molt lletjos i els faré quadrats, treure les horribles cortinetes de la cabina i eliminaré la campana del davant. M'agrada la màquina més rústega. No crec que li canvïi res més. L'altra història és la pintura. El que faré és pintar els baixos de negre i només deixar els para-cops davanter i del darrera de color vermell. Tot lo altre, negre i després fer-li un envellit general. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Maig 31, 2018 10:59 pm | |
| Et quedarà una màquina molt xula.
A mi també m'agraden ben negres, i poc vermell.
| |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Maig 31, 2018 11:09 pm | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 03, 2018 6:46 pm | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 03, 2018 6:56 pm | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 03, 2018 7:44 pm | |
| Ei, sí, està quedant ben ferma!! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 03, 2018 8:28 pm | |
| La part del sostre allargada és PVC de 2 mm que ja agafa la corba psant-hi un reforç amb l'original. La resta és una làmina de PVC de 1 mm encolada per sobre del sostre original i el nou tros allargat. Als laterals hi he posat unes tires per amagar defectes i que quedi més homogeni. Jo també crec que la màquina agafa un aire molt diferent. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 03, 2018 9:12 pm | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 03, 2018 11:25 pm | |
| En realitat com que és de 1 mm, ja li vaig donar forma abans i s'adaptava força. És diferent d'algun tipus de sostre que s'ha de forçar molt, aquest no era el cas. Merci pel consell. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Jun 07, 2018 6:35 am | |
| Bones. La màquina està quasi acabada, almenys està pintada per bé....però queda envellir-la una mica, ja que així pel meu gust són massa "maques". He tingut una mala experiència amb una pintura en spray negre que vaig comprar, ja que s'esblanqueïa amb les hores. Crec que és defectuosa i l'hauré de tornar. En el seu lloc i per provar que no fos per culpa de l'imprimació, vaig utilitzar un gris fosc que vaig comprar fa poc i la veritat és que em va agradar força, així que l'he deixada així pel moment. Només vaig deixar just la part de davant i del darrera dels baixos vermella, tot lo altre, pintat de gris o negre. He fet uns nous topalls que m'agraden molt, els altres de sèrie els trobo molt lletjos. És el primer cop que faig servir massilla per reparar petits desperfectes i juntes i va bé, però em falta millorar molt. Però bé, el resultat no em desagrada. La cabina portava un sistema de fixació que he hagut d'eliminar al allargar-la i només hi he posat unes falques per dins a la part del darrera, la de davant porta el mateix sistema, només va encaixada a la caixa. Us poso un parell de fotos i ara a esperar a trobar un moment per envellir-la. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Jun 07, 2018 6:45 am | |
| Et felicito. M’agrada molt com queda. M’agrada tant, que potser et robo la idea. Veig que li has tornat a posar la peça que anava a sobre del sostre. Això li torna a donar un aire germànic. - Sisu escrigué:
- . Us poso un parell de fotos i ara a esperar a trobar un moment per envellir-la
Si esperes una mica més segurament ja s’haura envellit tota sola. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Jun 07, 2018 6:53 am | |
| - Olot escrigué:
Veig que li has tornat a posar la peça que anava a sobre del sostre. Això li torna a donar un aire germànic.
Ostressssss..........vaig pensar en treure'l. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Jun 07, 2018 6:56 am | |
| I com és que “ha tornat”, dons? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Jun 07, 2018 6:57 am | |
| Doncs no ho sé del tot..........No em desagrada però. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) | |
| |
|
| |
| Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) | |
|