El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Jun 07, 2018 7:58 am
Jo també la tinc aquesta maquina i m'agrada molt la teva idea .M'agrada molt Narcís. Potser faig algo semblant... .En quan al sostre...I posar-hi uns diposits com les Berga,per a "desgermanitzar"? Una pregunta.Les llums son funcionals?
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dj Jun 07, 2018 6:17 pm
Ara ja no canviaré el sostre perquè està foradat on hi ha la part plana, així que així es queda. Els llums funcionen, sí.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dv Jun 08, 2018 2:50 am
a mi també ma'grada molt com ha quedat i potser també la copii la idea..
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dv Jun 08, 2018 3:21 am
La teva màquina, Narcís, deixarà de ser original perquè d’aqui a uns dies tots la tindrem.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dv Jun 08, 2018 3:51 am
Olot escrigué:
La teva màquina, Narcís, deixarà de ser original perquè d’aqui a uns dies tots la tindrem.
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dv Jun 08, 2018 4:28 am
Olot escrigué:
La veritat és que vaig treure l'idea d'una foto que vaig veure aquí al fòrum. Però me n'alegro de que us agradi i qui vulgui ja sap lo que ha de fer......qui vulgui peix que es mulli el cul.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dv Jun 08, 2018 9:40 am
Fins aviat, Ignasi.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 10, 2018 7:44 am
Sisu escrigué:
Olot escrigué:
La veritat és que vaig treure l'idea d'una foto que vaig veure aquí al fòrum. Però me n'alegro de que us agradi i qui vulgui ja sap lo que ha de fer......qui vulgui peix que es mulli el cul.
Haviam si es convertirà en la loco "oficial" Trens.cat...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dg Jun 10, 2018 8:11 am
Ostres!! Clar!: per l'any 2019, enlloc del vagó de l'any, podríem fer la màquina de l'any!!!
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dl Jun 11, 2018 1:51 am
Mitjans escrigué:
Perquè no en trobo cap barata...
tranquilitat !!! segur que en Carles, amb uns troços de tub de PVC, unes planxes d'evergreen, uns pots de resina i uns filferros, ens en farà unes quantes per tots nosaltres !!! numerades i tot. ja veureu, ja
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dl Jun 11, 2018 3:10 am
Fins aviat, Ignasi.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Repintats i retocs de material comercial (Tallers dels Aspres) Dt Jun 12, 2018 5:35 am