TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El jardí etern [Mak] - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El jardí etern [Mak]

Ir abajo 
+14
MALLET73
Sisu
Shay
tram47
E4lok
lluis7
ostman
jaume
Posets
peps
TramBlau
bantren
Olot
Antic mak(baixa volunt)
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 3:37 am

Esplèndides fotos, Xabier.

Aquest pont tan llarg i sense punt d'apoio em fa patir.

Pensa que tinc la Alsthom que pesa 7 Kg. Si un dia vinc amb ella a casa teva, tu creus que el pont aguantarà? Wink


Editat per darrera vegada per Olot el Dc Ago 15, 2012 5:41 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 3:59 am

Molt bona feina... Es nota que li vas agafant el tranquillo a l'alumini...

El pont queda espectacular...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 4:08 am

Aquests pont te mol llum!
Precios
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 7:25 am

El veig una mica descompensat, per la seva forma és com si hagués de tenir dues columnes intermèdies per no veure inacabat, a més com diu Amadeu. el pes dels trens pot probocar problemes a la via per elasticitat, passant a ser una zona amb possibles problemes, millor que sigui tot més rígid

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 7:46 am

O que faci contrapunt i sigui muntat amb la flextlltxa corbada amunt per tal de que quant passi un tren no baixi mes del limit de seguretat.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 9:08 am

Hola de nou a tots. Us agraeixo un munt vostres crítiques constructives, al principi, quan vaig mesurar la longitud de l'espai per al pont, vaig pensar en alguna cosa amb columnes, però en veure la resistència dels dos rails, (que com dic per aquí, us podeu posar qualsevol de vosaltres sobre) em semblava més net sense columnes, de tota manera si és per estètica, la cosa té fàcil arranjament, però per pes, tranquil Amadeu, pots portar la locomotora i el seu corresponent comboi de tremuges amb balast, que no cedirà.
Salutacions a tots, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 4:43 pm

mak escrigué:
Hola de nou a tots. Us agraeixo un munt vostres crítiques constructives, al principi, quan vaig mesurar la longitud de l'espai per al pont, vaig pensar en alguna cosa amb columnes, però en veure la resistència dels dos rails, (que com dic per aquí, us podeu posar qualsevol de vosaltres sobre) em semblava més net sense columnes, de tota manera si és per estètica, la cosa té fàcil arranjament, però per pes, tranquil Amadeu, pots portar la locomotora i el seu corresponent comboi de tremuges amb balast, que no cedirà.
Salutacions a tots, Mak.

Tren Tren Tren
Doncs a correr el tren!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDv Ago 31, 2012 9:38 pm

mak escrigué:

Hola a tots. Com li vaig agafant el tranquillo a l'alumini, he decidit fer l'altre pont, un model més senzill per que porta els pilars de bloc. Us poso unes fotos de com van els preparatius de les baranes. Una foto de l'altre pont ja acabat i preparant la seva col · locació.
Salutacions, Mak.

El jardí etern [Mak] - Página 4 P8130001

El jardí etern [Mak] - Página 4 P8130003

El jardí etern [Mak] - Página 4 P8150004y

El jardí etern [Mak] - Página 4 P8150006o
formidable 1010p em trec el barret!! si els pons o viaductes d'en pep son màgnifics, si les boques dels tunels de pedra vermella d Amadeu igual...el teu pont sigui llarg, curt, d'alumini o de paper de fumar...es una obra màgnifica digne de veure i d'estar orgullos!!!! ho tindré present per el futur..!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDs Set 01, 2012 5:37 am

Hola Mayet73, agraeixo els teus alagos però faig el que puc, això si, li fet moltes ganas.Ahora estic fent uns pilars per al pont gran, pel bon consell dels veterans, encara trigaré una mica, perquè aquests dies he tingut prou treball i poc temps per al hobby, quan pugui faré noves fotos. Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 04, 2012 7:45 am


Hola a tots de nou. Ja hi ha el pont al seu lloc, li he col · locat les guies per la via i dues peces més, perquè descansi en els pilars. Ja em direu que us sembla, us agrada més així? amb pilars o sense pilars. Aquí van unes fotos i podeu comparar amb l'anterior, sense pilars.
Salutacions a tots, Mak.


El jardí etern [Mak] - Página 4 P9040001

El jardí etern [Mak] - Página 4 P9040002u

El jardí etern [Mak] - Página 4 P9040005c
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 04, 2012 7:53 am

Queda molt millor amb els pilars...
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6862

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 04, 2012 8:01 am

Queda més bé i més real amb els pilars. (opinió personal)
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12089

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 04, 2012 8:16 am

Millor amb els pilars, té una estètica més real super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 04, 2012 8:41 am

Millor em pilarsEl jardí etern [Mak] - Página 4 923341

es el meu punt de vista

salutacions

El jardí etern [Mak] - Página 4 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 04, 2012 8:57 am

No te punt de comparacio.
Amb els pilars es veu un obra molt ferma i grandiosa, tal com es en la realitat.
I si aquests pilars els hi poses una mica d'obra vista, sera l'obra perfecte.
'Jo de gran vull ser com tu".
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDt Set 04, 2012 9:43 am

Sense cap mena de dubte, amb els pilar és molt més realista.

Per cert, llàstima que a la foto no hi hagis posat un tren. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 12:33 am

Gràcies per les vostres opinions.
Jaume, no sé si és la traducció, però no entenc això de posar cara als pilars.
Amadeu, no em va passar el del tren per a la foto, era tard i estava cansat de foradar i reblar, un altre dia serà.
Salutacions, Mak
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 1:57 am

El que dic es que si vesteixes els pilars amb decoracio del que s'anomena "obra vista", guanyara molt.
Que es obra vista?
Un folrat similar als que fa l'Amadeu.
Es la manera com feien fa anys els ponts i pilars que eren d'obra.
No se si ara m'entens.
Siusplau, si no m'entens t'agraire ho diguis. Intentarem aclarir les coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 2:58 am

Està més clar que l'aigua Jaume, és el que creia entendre. El que passa és que com són blocs de formigó tallats i per donar-los una mica de (obra vista) com dius, els vaig passar la mola imitant blocs de pedra més petits. Això de Amadeu és un altre món, no tinc tanta paciència, perquè com tinc parades llargues inesperades, pels meus lumbàlgies, quan em trobo mitjanament bé, vull avançar i recuperar temps, que si no no es quan s'acabaria això. D'aquí el títol del meu fil, El jardí etern.
Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 3:12 am

L'idea d'en Jaume és molt bona. Només cal que folrar amb pedres o amb petits trossets de rajola i donarà un aspecte esplèndid. L'estructura d'alumini que has construït s'ho mereix.

Podries fer una prova. Segur que el resultat et sorprèn. Very Happy

A demés, podries fer la feina de folrar els pilars en una taula i després desplaçar-los per a posar-los al pont. Amb això no treballaries en una mala postura per la teva esquena.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 4:26 am

L'Amadeu si se sap explicar, no com jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 7:23 am

jaume escrigué:
L'Amadeu si se sap explicar, no com jo.

Però si ho has dit molt be. nose

Mak, per a donar-te una idea:

Si visites algun magatzem de materials per a la construcció hi pots trobar coses molt útils. També hi ha grans magatzems com Leroy Merlin, o Brico Dèpôt, (desconec a Lizarra quins magatzems hi ha).
Una cosa que pot ser molt interessant són unes peces que fan ara que porten moltes peces petites de pedra enganxades a una malla. Serveix per a fer mosaic. Les petites pedres que formen cada placa d'aquestes estan molt ben tallades totes a la mateixa mida. Només caldria separar-les i ja tindries el material per a revestir els pilars. Aquestes petites pedres et poden donar moltes opcions, ja que les podries posar de llarg, al través, etc etc.

Exemples aquí:

http://es.123rf.com/photo_8034337_fondo-de-azulejo-de-mosaico.html

http://spanish.alibaba.com/product-gs-img/popular-marble-mosaic-tile-stone-mosaic-tile-stone-mosaic-540508341.html

http://www.solostocks.com/venta-productos/mobiliario/hogar/otros/azulejo-de-mosaico-de-piedra-stony-1-86-m-paquete-6293341

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 9:36 am

Hola de nou, tindré en compte les vostres observacions. Amadeu, Leroy i Bricodepot, són els centres on em subministrament habitualment, aquests estan a Pamplona i Logronyo, que em queden a 45kms. de casa. Aquí només hi ha magatzems de construcció pura i dura.
Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1523

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 9:48 am

facis el que facis amb els pilars, el pont es magnific desde tots els punts de vista. i amb las columnes coincideixo que hi guanya molt.
felicitats per tot plegat !! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitimeDc Set 05, 2012 6:41 pm

Que és això, Xabier?

El jardí etern [Mak] - Página 4 Pont10
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





El jardí etern [Mak] - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El jardí etern [Mak]
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Circuit de Jardi a Vic [Peps]
» El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: