| El jardí etern [Mak] | |
|
+14MALLET73 Sisu Shay tram47 E4lok lluis7 ostman jaume Posets peps TramBlau bantren Olot Antic mak(baixa volunt) 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dl Ago 06, 2012 9:51 pm | |
| Bon dia Amadeu. Els reblons són normals, ja tinc unes fotos preparades però no es posar aquí, quan vingui el meu fill demà passat te les poso. Tu també anaves pendent d'un pont (em sembla), doncs animar-te a fer-ho, jo pensava encarregar a un fuster ferrer però quan vaig veure els perfils en Leroy Merlin, vaig veure que podria amb això i tal com va, crec que he encertat. La base són dos rails d'il · luminació que vaig canviar a la botiga i d'aquí va iniciar la idea. Salutacions. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dl Ago 06, 2012 11:28 pm | |
| El pont, sembla d'alumini? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Ago 07, 2012 3:14 am | |
| - mak escrigué:
- ...Tu també anaves pendent d'un pont (em sembla), doncs animar-te a fer-ho...
Si: el pont llevadís. I també penso fer-lo en alumini per qüestions d'alleugerir pes . Hi ha molts proveïdors de perfils interessants en alumini. | |
|
| |
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dc Ago 08, 2012 3:47 am | |
| Bé doncs, el pont ha estat acabat, ara queda emplaçar al seu lloc, té bona pinta, però brilla massa, que tal quedaria donant-li una mà d'efecte òxid? Tenir una mica de paciència que aviat hi haurà fotos. Salutacions, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dc Ago 08, 2012 4:38 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dc Ago 08, 2012 5:13 am | |
| Jo mes que oxid li faria una embrutada amb color negre molt diluit, que solsament matitzi i apagui el to. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dc Ago 08, 2012 9:27 am | |
| No havia pensat en aquest color Jaume, faré una prova en un retall ia veure que tal queda. Salutacions, Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Ago 11, 2012 2:53 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Ago 11, 2012 2:56 am | |
| Impresionant! I quin magatzem/taller tan xulu que tens. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Ago 11, 2012 3:02 am | |
| Això és una bestia grossa... És un gran pont...
Personalment optaria per pintarlo d'un gris mig... Sense preocuparme de l'efecte oxid o embrutar-lo... El temps ja se n'ocuparà... Ara toca gaudir d'un pont nou... | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Ago 11, 2012 3:25 am | |
| Es precios aquests pont! Jo no el pintaria, el deixaria aixi, en alumini i amb dos dies agafi "color". Brutal. Encara direes, enlloc de reblonar haria cosit amb cargol i famella de metric 4. Tinc un pont HO fet aixi (el meu pare) i es precios. A veure si trobo imatges i la penjo | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Ago 11, 2012 6:28 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Ago 11, 2012 7:19 am | |
| Moltes gràcies per les fotos, Xabier.
Em sembla una obre genial. Els reblons són els que m'imaginava. Em sembla que jo utilitzaré els mateixos.
El pont és molt llarg. Que hi posaràs alguna pilastra ? | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 6:54 am | |
| No Amadeo, per la seva robustesa, el pont suportaria el pes d'una persona gruixuda i ho vaig a instal · lar subjecte en els extrems només. L'altre que vaig a iniciar, que és l'últim que em queda, si que va sobre pilars, ja que el model és més senzill i no porta els travessers tan forts. Ja tinc l'alumini comprat i aquesta setmana si em deixa la feina i la meva esquena, em poso a això. Salutacions, Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 6:57 am | |
| A, se m'oblidava, que us sembla el meu avatar? | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 7:09 am | |
| - mak escrigué:
- A, se m'oblidava, que us sembla el meu avatar?
Molt ben trobat. M'agrada molt. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 7:21 am | |
| Hola Jaume, la coneixes? és l'estació del meu poble, del ferrocarril de via estreta que unia Estella amb Vitòria. El Basc Navarro. L'edifici està en perfecte estat, encara que el seu ús per desgràcia, no és del tren, sinó dels autobusos que ja en la seva època compartien, va ser una de les primeres estacions intermodals per a la seva època. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 7:29 am | |
| malauradament la conec per imatges de llibres, amics, etc. No he conegut mai el Vasco-Navarro pero la linia, instalacions, estacions i material mobil em sembla molt interessant i precios.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 7:33 am | |
| M'alegra, que t'agradi. Salutacions, Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 7:39 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 8:58 am | |
| - mak escrigué:
- A, se m'oblidava, que us sembla el meu avatar?
Genial. Molt apropiat per a tu. Per cert, que no vares veure la que vaig posar al fil de la foto misteriosa? https://trenscat.forosactivos.net/t647p975-la-foto-misteriosa-a-on-es#11871Vaig pensar que tu l'endevinaries Jo si que he visitat aquesta estació (fa uns tres anys). I he seguint quasi tota la línia del Vasco-Navarro, des de Lizarra fins Mecolalde, inclosos els ramals de Oñate i Estíbaliz. En sóc un fan. Un dels trossos que més m'agrada és la baixada des de Salinas a Escoriaza | |
|
| |
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 9:17 am | |
| Hola Mak Et felicito pel teu pont, una construció encertada amb els perfils d'alumini. Sembla que l'alumini és anoditzat, això planteja problemes a l'hora de pintar. Has de buscar una imprimació especial per l'alumini, les millors són de dos components, sento no poder recomanar-te cap marca, actualment no sé com està el mercat.
Si mires el fil de "el meu circuit bantren" tinc construïts tres ponts amb pertfiles d'alumini, els en el seu dia els vaig pintar amb oxiron de Titanlux actualment la pintura es desprèn.
Repeteixo la meva felicitació per el teu pont i per el teu circuit.
Fins Aviat Josep | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 9:43 am | |
| Amadeu, sento no haver vist el fil de la foto misteriosa. Com no anava a conèixer-la, la tinc entre altres a la plataforma del taulell del meu establiment i és la foto que va significar el final real de la línia, ja me'n recordo com si fos avui. Aquest tractor anava desmuntant els rails i carregant en vagons camí de Vitòria, que temps ......... Salutacions, Mak. Bantren, gràcies pel del pont. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Ago 12, 2012 9:52 am | |
| Exel-lent!!!!!!!!!!!! quan es vagi embrotan per ell sera encara mes autentic salutacions PEP | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dc Ago 15, 2012 3:08 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] | |
| |
|
| |
| El jardí etern [Mak] | |
|