TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El jardí etern [Mak] - Página 3 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El jardí etern [Mak]

Ir abajo 
+14
MALLET73
Sisu
Shay
tram47
E4lok
lluis7
ostman
jaume
Posets
peps
TramBlau
bantren
Olot
Antic mak(baixa volunt)
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 07, 2012 10:51 am

Bon dia Amadeu. Els reblons són normals, ja tinc unes fotos preparades però no es posar aquí, quan vingui el meu fill demà passat te les poso. Tu també anaves pendent d'un pont (em sembla), doncs animar-te a fer-ho, jo pensava encarregar a un fuster ferrer però quan vaig veure els perfils en Leroy Merlin, vaig veure que podria amb això i tal com va, crec que he encertat. La base són dos rails d'il · luminació que vaig canviar a la botiga i d'aquí va iniciar la idea. Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 07, 2012 12:28 pm

El pont, sembla d'alumini?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDt Ago 07, 2012 4:14 pm

mak escrigué:
...Tu també anaves pendent d'un pont (em sembla), doncs animar-te a fer-ho...

Si: el pont llevadís. I també penso fer-lo en alumini per qüestions d'alleugerir pes . Hi ha molts proveïdors de perfils interessants en alumini.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 08, 2012 4:47 pm

Bé doncs, el pont ha estat acabat, ara queda emplaçar al seu lloc, té bona pinta, però brilla massa, que tal quedaria donant-li una mà d'efecte òxid? Tenir una mica de paciència que aviat hi haurà fotos. Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 08, 2012 5:38 pm

bota bota bota bota bota
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 08, 2012 6:13 pm

Jo mes que oxid li faria una embrutada amb color negre molt diluit, que solsament matitzi i apagui el to.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 08, 2012 10:27 pm

No havia pensat en aquest color Jaume, faré una prova en un retall ia veure que tal queda. Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDs Ago 11, 2012 3:53 pm

Hola Amadeu i companyia! com us vaig dir aquí van unes fotos dels detalls de les rebladures que em pèdies i unes més perquè veieu el procés acabat. Ja em direu que us sembla. Quan el tingui col · locat al seu lloc us posaré noves fotos. Salutacions Mak


El jardí etern [Mak] - Página 3 P8070003

El jardí etern [Mak] - Página 3 P8070004w

El jardí etern [Mak] - Página 3 P8080005k

El jardí etern [Mak] - Página 3 P8090008
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 6862

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDs Ago 11, 2012 3:56 pm

affraid Impresionant!
I quin magatzem/taller tan xulu que tens. baba
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDs Ago 11, 2012 4:02 pm

Això és una bestia grossa... És un gran pont...

Personalment optaria per pintarlo d'un gris mig... Sense preocuparme de l'efecte oxid o embrutar-lo... El temps ja se n'ocuparà... Ara toca gaudir d'un pont nou...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDs Ago 11, 2012 4:25 pm

Es precios aquests pont!
super12 super12 super12
Jo no el pintaria, el deixaria aixi, en alumini i amb dos dies agafi "color". Brutal.
Encara direes, enlloc de reblonar haria cosit amb cargol i famella de metric 4.
Tinc un pont HO fet aixi (el meu pare) i es precios. A veure si trobo imatges i la penjo
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12089

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDs Ago 11, 2012 7:28 pm

applaud applaud applaud genial genial genial

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDs Ago 11, 2012 8:19 pm

Moltes gràcies per les fotos, Xabier.

Em sembla una obre genial. Els reblons són els que m'imaginava. Em sembla que jo utilitzaré els mateixos.

El pont és molt llarg. Que hi posaràs alguna pilastra ?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 7:54 pm

No Amadeo, per la seva robustesa, el pont suportaria el pes d'una persona gruixuda i ho vaig a instal · lar subjecte en els extrems només. L'altre que vaig a iniciar, que és l'últim que em queda, si que va sobre pilars, ja que el model és més senzill i no porta els travessers tan forts. Ja tinc l'alumini comprat i aquesta setmana si em deixa la feina i la meva esquena, em poso a això. Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 7:57 pm

A, se m'oblidava, que us sembla el meu avatar?
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 8:09 pm

mak escrigué:
A, se m'oblidava, que us sembla el meu avatar?

Molt ben trobat.
M'agrada molt.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 8:21 pm

Hola Jaume, la coneixes? és l'estació del meu poble, del ferrocarril de via estreta que unia Estella amb Vitòria. El Basc Navarro. L'edifici està en perfecte estat, encara que el seu ús per desgràcia, no és del tren, sinó dels autobusos que ja en la seva època compartien, va ser una de les primeres estacions intermodals per a la seva època.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 8:29 pm

malauradament la conec per imatges de llibres, amics, etc.
No he conegut mai el Vasco-Navarro pero la linia, instalacions, estacions i material mobil em sembla molt interessant i precios.
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 8:33 pm

M'alegra, que t'agradi. Salutacions, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 8:39 pm

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 9:58 pm

mak escrigué:
A, se m'oblidava, que us sembla el meu avatar?

Genial. Molt apropiat per a tu.

Per cert, que no vares veure la que vaig posar al fil de la foto misteriosa?

https://trenscat.forosactivos.net/t647p975-la-foto-misteriosa-a-on-es#11871

Vaig pensar que tu l'endevinaries Very Happy

Jo si que he visitat aquesta estació (fa uns tres anys). I he seguint quasi tota la línia del Vasco-Navarro, des de Lizarra fins Mecolalde, inclosos els ramals de Oñate i Estíbaliz. En sóc un fan. Un dels trossos que més m'agrada és la baixada des de Salinas a Escoriaza
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
bantren
Mestre constructor
bantren


Ubicació : tona 08551 Osona
Edat : 90
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 802

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 10:17 pm

Hola Mak
Et felicito pel teu pont, una construció encertada amb els perfils d'alumini.
Sembla que l'alumini és anoditzat, això planteja problemes a l'hora de pintar. Has de buscar una imprimació especial per l'alumini, les millors són de dos components, sento no poder recomanar-te cap marca, actualment no sé com està el mercat.

Si mires el fil de "el meu circuit bantren" tinc construïts tres ponts amb pertfiles d'alumini, els en el seu dia els vaig pintar amb oxiron de Titanlux actualment la pintura es desprèn.

Repeteixo la meva felicitació per el teu pont i per el teu circuit.

Fins Aviat Josep
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 10:43 pm

Amadeu, sento no haver vist el fil de la foto misteriosa. Com no anava a conèixer-la, la tinc entre altres a la plataforma del taulell del meu establiment i és la foto que va significar el final real de la línia, ja me'n recordo com si fos avui. Aquest tractor anava desmuntant els rails i carregant en vagons camí de Vitòria, que temps ......... Salutacions, Mak. Bantren, gràcies pel del pont.
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDg Ago 12, 2012 10:52 pm

Exel-lent!!!!!!!!!!!!

quan es vagi embrotan per ell sera encara mes autentic

salutacions

El jardí etern [Mak] - Página 3 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitimeDc Ago 15, 2012 4:08 pm


Hola a tots. Com li vaig agafant el tranquillo a l'alumini, he decidit fer l'altre pont, un model més senzill per que porta els pilars de bloc. Us poso unes fotos de com van els preparatius de les baranes. Una foto de l'altre pont ja acabat i preparant la seva col · locació.
Salutacions, Mak.

El jardí etern [Mak] - Página 3 P8130001

El jardí etern [Mak] - Página 3 P8130003

El jardí etern [Mak] - Página 3 P8150004y

El jardí etern [Mak] - Página 3 P8150006o
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El jardí etern [Mak] - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 3 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El jardí etern [Mak]
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Circuit de Jardi a Vic [Peps]
» El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: