| El jardí etern [Mak] | |
|
+14MALLET73 Sisu Shay tram47 E4lok lluis7 ostman jaume Posets peps TramBlau bantren Olot Antic mak(baixa volunt) 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Set 18, 2012 10:44 pm | |
| Que tinguis una rapida recuperacio. I el teu jardi segueixi endavant encara que poc a poc. | |
|
| |
Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 21, 2012 6:51 am | |
| Com no puc treballar, m'he entretingut a tancar el circuit i fer proves de neteja de vies. I per cert, la locomotora feia tots els dies, amb un punt de connexió al trafo. També he provat el lloc del petit pont. Salutacions, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 21, 2012 6:57 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 21, 2012 7:26 am | |
| Ja veus Amadeu, la fotografia no és el meu, la veritat que hagués quedat bonica foto. Avui ha canviat el paisatge per un moment, ja que ha corregut l'aigua per sota d'aquest pont, durant una petita tempesta. Salutacions, Mak. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 21, 2012 9:23 am | |
| LLastima de no fotografiar l`aigua ara tot pinta exel-lent salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 21, 2012 8:39 pm | |
| - mak escrigué:
- Ja veus Amadeu, la fotografia no és el meu...
Caram ! Si la foto és genial. Per a ser perfecte només l'hi falta un tren i ja està. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 21, 2012 8:52 pm | |
| Bon dia a tothom. Us envio aquestes dues fotos d'ahir, són les primeres que us passo jo, sempre les passava meu fill i ahir mentre les passava el, jo em vaig fer una xuleta per veure si era capaç, perquè si fa com l'altre fill i es va lejos8que no trigarà), no vaig a tenir el seu ayuda.Las fem amb el sistema de Imageshack, es em fan massa passos, vosaltres feu servir un altre sistema més fàcil per a gent com jo, que ha usat l'ordinador molt tard? Si hi ha alguna cosa més fàcil ja m'ho direu. Aquí van aquestes dues fotos. Salutacions, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 3:38 am | |
| Una altra prova de pujar fotos. Salutacions, Mak. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 3:52 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 4:03 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 4:04 am | |
| Molt bé, Xabier. Es nota que ja l'hi vas agafant la pràctica. Fan goig aquestes fotos. Però insisteixo que la que més m'agrada és aquesta. - mak escrigué:
L'enquadre, les parets de pedra, el pont, l'angle de la via... amb un tren a sobre el pont seria perfecte. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 4:52 am | |
| Bé, això de rodar trens pels meus vies ja ho havíeu vist abans, en les primeres fotos del meu fil, però faré una foto d'aquest pont amb tren sobre. A propòsit de fotos, Amadeu, el teu vas ser qui em va convidar i em va introduir en aquest magnífic fòrum, on em trobo molt a gust, volia preguntar, com puc recuperar aquelles intervencions a Arenales railway amb les primeres fotos dels començament de les obres en el meu jardí? crec que tu les vas posar aquí en aquest fòrum i alguna vegada he repassat diversos fils, però no les trobades. Si les tens, es poguessin incorporar al meu fil? jo no tinc ni idea de com va això. Salutacions, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 5:35 am | |
| Xabier, ho lamento però jo no tinc còpies de les teves fotos. Malauradament res que hi hagués al fòrum Arenales és recuperable. Jo no recordo haver posat fotos teves a TRENS.CAT. Si que varem parlar del fòrum Arenales, i algun cop varem posar algun link als seus fils, però mai vaig copiar cap foto del teu circuit. En tot cas suposo que el link que dirigia al teu fil devia ser aquest: https://trenscat.forosactivos.net/t680-arenales-railwayLa desaparició sense previ avís d'aquell fòrum va ser una mala jugada. | |
|
| |
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 5:41 am | |
| I ningu d'aquell forum les te copiades? No habia llaminers com jo que s'ho copia tot i en fa un llibre de cada circuit? Una llastima. Anim que aquestes fotografies que has posat em donen molt de moral per seguir aquests fil. Gracies. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 5:44 am | |
| - jaume escrigué:
- I ningu d'aquell forum les te copiades?...
Quan el fòrum serveix de canal de comunicació te'n refies i ja no prens els mails de ningú (mal fet, però és així). Imagina't que TRENS.CAT. desapareix de la nit al dia (cosa que si mai passa no sortirà de la ma de l'Administrador). Com contactar entre nosaltres si no hem pres nota dels mails o telèfons? Per això trobo que la desaparició de Arenales Railway va ser una mala passada. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 5:52 am | |
| - Olot escrigué:
- jaume escrigué:
- I ningu d'aquell forum les te copiades?...
Quan el fòrum serveix de canal de comunicació te'n refies i ja no prens els mails de ningú (mal fet, però és així). Imagina't que TRENS.CAT. desapareix de la nit al dia (cosa que si mai passa no sortirà de la ma de l'Administrador). Com contactar entre nosaltres si no hem pres nota dels mails o telèfons?
Per això trobo que la desaparició de Arenales Railway va ser una mala passada. Cert, pero si fa o no fa, l'un coneix l'altre i sempre tens algu aprop.. I si no, a les actuals xarxes es facil trobar... Sembla que la desaparicio d'aquests forum, te motius personals no? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 6:03 am | |
| - jaume escrigué:
- ...Cert, pero si fa o no fa, l'un coneix l'altre i sempre tens algu aprop..
I si no, a les actuals xarxes es facil trobar... Aembla que la desaparicio d'aquests forum, te motius personals no? Possiblement, encara que és diferent de TRENS.CAT. Nosaltres estem tots a poc kilòmetres l'un de l'altre (cap distància que no es pugui cobrir com a màxim en un parell d'hores). Bona part de membres es coneixen entre ells per haver coincidit en alguna fira, trobada, etc... Tenim una relació molt propera. En canvi en un fòrum que abasta a tota la península és diferent. La minoria de membres que poguessin tocar aquesta escala difícilment haurien tingut possibilitat de dur a terme una petita trobada... com les que tenim oportunitat de fer nosaltres. Ni tan sols imaginar anar a visitar a algú... que està a 400, 600, o 1000 Kms. Ara, que si es busca en un altre fòrum, pot ser els antics membres de Arenales s'hauran redirigit a algun altre lloc. Allà potser si que en Xabier podria trobar algú que hagués fet còpia de les seves fotos. Els motius de desaparició del fòrum, que jo sàpiga, no es varen mencionar. Si que el seu creador va anunciar que tancava la botiga (el fòrum era relacionat amb un comerç del mateix nom), però mai vaig llegir que anunciés la desaparició del fòrum, ans al contrari, ell va dir que era un aficionat i que deixava la part professional del tren, que l'agoviaba, per dedicar-se a com ell l'hi agradava: com a afició. Això no hauria d'implicar la desaparició del fòrum, que de fet va continuar durant un temps després del tancament de la botiga.
Editat per darrera vegada per Olot el Ds Set 22, 2012 6:07 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 6:06 am | |
| Doncs ja ho sento Amadeu, creia que va ser així, potser en la data que jo vaig entrar aquí, encara existia l'altre i passem el d'un fòrum a aquest, no ho es però ja és igual. Intentaré passar altres fotos que acabo de fer. Salutacions, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 6:10 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 6:50 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 7:34 am | |
| Això ja és una altra cosa !, a veure si algun dia.... | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 7:35 am | |
| Magnifiques fotos, si senyor. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 7:42 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Set 22, 2012 8:10 am | |
| Molt bones imatges. Felicitats. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] | |
| |
|
| |
| El jardí etern [Mak] | |
|