| El jardí etern [Mak] | |
|
+14MALLET73 Sisu Shay tram47 E4lok lluis7 ostman jaume Posets peps TramBlau bantren Olot Antic mak(baixa volunt) 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Ds Jun 01, 2013 10:24 am | |
| Val, val, aviat arribaran. Salutacions. | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 4:17 am | |
| Hola Xabier i tot els demés.
Quin criteri fas servir en el moment de posar el balast, l'enganxes d'alguna manera o tant sols el deixes col·locat. Quina grandària de pedra fas servir?.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 6:10 am | |
| Hola Ignasibaga. Després surto al jardí i faig unes fotos de l balast que jo he posat. Salutacions. Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 7:36 am | |
| A la primera foto, la grava (totes comprades en sacs, en magatzem de construcció), és massa gran. A la segona, la grava és de bona mida però em semblava molt banca (granit), i en la tercera foto és la que més m'agrada, mida i colors barrejats com en la realitat. A les altres fotos us poso els treballs que he anat fent aquest hivern-primavera plujosa. Pèrgoles per ombra, tancament anti curiosos i gossa, canvi del pont petit de plàstic LGB (pegava la taurus en sortir), per un d'alumini, més ample de fabricació pròpia. Per finalitzar el reportatge, col · locació de pedres amb ciment, fent carrer a les vies per posar el balast. A Manca de retirar el sobrant. Salutacions treballosos, Mak. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 7:45 am | |
| Bravo, Xabier. Els treballs han avançat notablement.
I la grava, trobo que és mol encertada. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 8:11 am | |
| Si la tercera opció de grava em sembla correcte...
Molta feina has fet... | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 8:26 am | |
| Que mesura has triat?
Pere | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 9:11 am | |
| Gracies per enssenyar aquests precios treball. Felicitats. | |
|
| |
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 10:08 am | |
| Molt bé Xabier.
A mi també la tercera opció és la que més m'agrada, a més molt ben posada.
Però una pregunta més, un cop col·locada la grava la enganxaràs d'alguna manera o la deixaràs senzillament col·locada?
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 02, 2013 7:30 pm | |
| jo tambe em quedo em la tercera opcio molt bona feina salutacions PEP | |
|
| |
jose07 Jardinaire aprenent
Ubicació : Madrid Edat : 73 Data d'inscripció : 25/07/2012 Nombre de missatges : 24
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Jun 07, 2013 8:10 am | |
| - mak escrigué:
A la primera foto, la grava (totes comprades en sacs, en magatzem de construcció), és massa gran. A la segona, la grava és de bona mida però em semblava molt banca (granit), i en la tercera foto és la que més m'agrada, mida i colors barrejats com en la realitat. A les altres fotos us poso els treballs que he anat fent aquest hivern-primavera plujosa. Pèrgoles per ombra, tancament anti curiosos i gossa, canvi del pont petit de plàstic LGB (pegava la taurus en sortir), per un d'alumini, més ample de fabricació pròpia. Per finalitzar el reportatge, col · locació de pedres amb ciment, fent carrer a les vies per posar el balast. A Manca de retirar el sobrant. Salutacions treballosos, Mak. Hola Mak i tots, queda bé el balast, però em sembla que a les fotos de la corba com que t'has passat una mica, no?, Crec que haurien de veure les travesses. . . . El pots arreglar fàcil amb un raspall gruixut per repartir millor les pedretes. O potser estic equivocat, m'ho aclariu?. Jo estab apensando a posar cola diluïda en aigua (com en les maquetes d'interior) per fixar el balast, penseu que té sentit? o és millor deixar-ho solt?. Salutacions a tots Jose | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Jun 07, 2013 8:57 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Jun 07, 2013 9:05 am | |
| Hola Jose. Si llegeixes bé, al final de l'escrit posa el que en aquest moment de les fotos, tenia acabat de fer, sense acabar i poso que he trobat el balast a falta de retirar el sobrant. Quant a la teva pregunta sobre si enganxar el balast, he decidit no fer-ho de moment i per això ho he encaixonat amb aquestes pedres. Salutacions, Mak. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Jun 16, 2013 8:10 pm | |
| bon dia Mak estic envian un missatge privat i s`enbloqueja l`ordinador, .el fi de semana estat fora per un torneig de futbol i no e pogut fer res no ser si son els canvis del forum o no ,pero no em d`eixa enviar salutacions PEP:Tren: | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dl Jun 17, 2013 3:14 am | |
| Bona tarda Peps. M'està entrant ansietat, he, he, he. Si et sembla et poso per privat el meu correu i un n º de telèfon i així vam acabar la operació, et sembla? Salutacions Mak. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 8:18 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 8:21 am | |
| Fas feina que condeix poc, però que fa que el circuit quedi polit... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 8:25 am | |
| Semblaria que la nostra visita et motiva. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 9:09 am | |
| Hola Mak i tots els demés.
La bona feina tant és la que es veu com la queda a un terme més discret.
Una pregunta, les pedres del balast quina mida tenen?
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 9:49 am | |
| Hola ignasibaga. No dir-te la mesura ja que en els sacs no ho posa, de totes maneres el pas per un cernidor perquè quedi tota semblant de mida, ara mateix no dir-te el n º, però demà t'ho comento. Salutacions, Mak. Amadeu, igual arriba la data de la visita i encara no he posat les ceràmiques doncs acabo de sortir d'una altra lumbàlgia de vuit dies i no trigarà a arribar la següent. Així que no hi ha forma d'avançar molt. Salutacions, Mak.
| |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 9:55 am | |
| Tranquil·litat i a poc a poc.
Més val fer poc que quedar tocat per el dolor. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 9:34 pm | |
| No tinguis pressa. Aixo es un hobby i cada cosa que has l'hs de gaudir (i/o patir) com correspon. Bona feina. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Jul 18, 2013 10:30 pm | |
| Ignasibaga, he preguntat a la ferreteria on vaig comprar el cernedor i m'ha dit que la galga (el forat), és del n º 4. És tot el que et puc dir. Salutacions, Mak | |
|
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Jul 19, 2013 1:41 am | |
| Hola Mak i tots els demés.
Moltes gràcies per la informació i sobre tot cuide't, la salud és la primera cosa, sense salud no es gaudeix dels hobbys.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Oct 08, 2013 7:15 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] | |
| |
|
| |
| El jardí etern [Mak] | |
|