TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]

+5
deMilà
peps
MALLET73
Olot
Esteve
9 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

Ubicació : Esparreguera
Edat : 51
Data d'inscripció : 20/03/2011
Nombre de missatges : 33

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] Empty
MissatgeAssumpte: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDl Abr 04, 2011 11:02 am

Hola companys de aficio, en dic Esteve i soc d'Esparreguera (BCN), de tota la vida que sempre estat jugant amb trens de totes les escales. En tren jardi, despres de tenir LGB (1/22) i Märklin(1/32), en vaig decidir finalment per Märklin i la seva via,la veritat que es troba a faltar asociacions i jardins publics amb instalacions per el nostres trens de via 45mm. M'agrada tambè el vapor viu, tinc una a gas, pero el que més m'ha alucina són las hores que paso al jardi jugant, pensant nous circuits o decoracions i poder estar tot tirat al mig del teu petit món.
Bueno companys aqui ús deixo un video que vaig penjar al youtube, espero que us agradi i que ja som un més.
Salutacions cordials. Esteve
https://www.youtube.com/watch?v=vyQ1mwYvlaw
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDl Abr 04, 2011 5:45 pm

Benvingut, Esteve.

Gràcies per el vídeo. Em sembla que jo ja l'havia vist.

La gespa i l'arbre, la vegetació, és un aspecte que trobo a faltar en el meu cas ja que estic en una terrassa. Fa enveja per que et conjuga molt be amb el traçat.

El carril Märklin no fa l'efecte tan lleig del sobredimensionat carril LGB.

L'entrada al segon túnel, que és tan fosc, fa un cert respecte. Tens una línia amb molts túnels ok

I allà a on arrenca el tren sembla que hi ha un pont, oi?

Be, em sembla que el circuit mereix unes quantes fotos, que ens puguin mostrar més detalls. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 05, 2011 5:19 am

hola esteve! i hola company de "quinta"!!!! algú de la meva edad, que bé!! he vist els teus videos del youtube m'agraden, si es cert que els tunels tan foscos, pot ser una llumeta que puguis encredre i apagar..?? però suposo que pots poder obrir-los per poder treure el material rodant si hi ha algun problema, no??, quin radi són??
El video de la neu fantàstic, si tens problemes amb la neu, al mateix youtube hi han videos de com llevar-la hi han uns vagons amb unes pales que treuen la neu cap un costat...també hi ha un vagó que porta un motor que la fa miquetes i la treu cap el costat, sigui com sigui m'agradat nomès són idees que et puc donar...sempre desde el respecte i com ajut..
gràcies
Mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 05, 2011 10:29 am

Hola, gracies companys, es un traçat molt basic, com el jardi, rectangular de 5x10m , la idea era no perdre metres de jardi i el pas a una zona comunitaria, amb dos desdoblaments , tots els tunels tinc accesos, i pasa per sota la barbacoa, on tinc unes portes per poder accedir, faré unes fotos. Comentar que ya fa gairabé 10 anys de la instalació i que al dia d'avui el resultat de les vies a sigut excelent, amb rec diari i animalons...molt content amb aquestes vies, els desviaments son una mica mes delicats. Tinc un amic que te una instalació LGB al jardi de fa més de 10 anys i molt bé també, aixo si, una mica grans. Per netejar faig servir la goma roco i un vagó netejador i cap problema, encara que ahir al youtube vaig veure un video on havian adaptat en un vagó una "multimause" era molt curios. Al dia d'avui estic preparant una segona via de "quita i pon", ja pusaré més fotos.Salut a tots. Esteve
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 05, 2011 10:35 am

Olot escrigué:
Benvingut, Esteve.

Gràcies per el vídeo. Em sembla que jo ja l'havia vist.

La gespa i l'arbre, la vegetació, és un aspecte que trobo a faltar en el meu cas ja que estic en una terrassa. Fa enveja per que et conjuga molt be amb el traçat.

El carril Märklin no fa l'efecte tan lleig del sobredimensionat carril LGB.

L'entrada al segon túnel, que és tan fosc, fa un cert respecte. Tens una línia amb molts túnels ok

I allà a on arrenca el tren sembla que hi ha un pont, oi?

Be, em sembla que el circuit mereix unes quantes fotos, que ens puguin mostrar més detalls. Wink
Hola Olot, on comença el tren, es sota unes escales que accedeixen a casa. Moltes gracies . Esteve
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 05, 2011 10:41 am

MALLET73 escrigué:
hola esteve! i hola company de "quinta"!!!! algú de la meva edad, que bé!! he vist els teus videos del youtube m'agraden, si es cert que els tunels tan foscos, pot ser una llumeta que puguis encredre i apagar..?? però suposo que pots poder obrir-los per poder treure el material rodant si hi ha algun problema, no??, quin radi són??
El video de la neu fantàstic, si tens problemes amb la neu, al mateix youtube hi han videos de com llevar-la hi han uns vagons amb unes pales que treuen la neu cap un costat...també hi ha un vagó que porta un motor que la fa miquetes i la treu cap el costat, sigui com sigui m'agradat nomès són idees que et puc donar...sempre desde el respecte i com ajut..
gràcies
Mallet73
Hola Mallet73, crec que el tunel que comentas és el de la barbacoa, en aquest tinc dues portes petites de fuste , encara que no descarto la teva idea, sobre el que comentas del llevaneus , ja n'he vist aqust videos pero... per un cop que neva cada 3 o 5 anys Sad(. Bueno company de quinta salut i gracies!!Esteve
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 05, 2011 5:10 pm

Precisament tenia al cap de preguntar-te sobre el resultat d'aquestes vies a l'intempèrie. Tenia els meus dubtes ja que creia que no eren pensades per a l'exterior.
Que saps de quin material són els rails?

Què és un "multimause"?
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps

Ubicació : vic
Edat : 57
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1720

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 05, 2011 7:54 pm

Bon dia ,Esteve,tens molt bon recorregut,i es veu llarg.
jo tinc LGB,i el principi vaig estar a punt de fer l`escala 1
però em feia por pel tema de la pols i que no veia clar que
les vies de 1 poguessin aguantar també l`intemperi ,jo l´he
provat en neu i em pluja i el funcionament es molt bo, que
tal es l`escala 1 em la climatalogia en contra? i pel material
quan plou ,en especial les maquines?

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 462324 SALUTACIONS

PEP
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 06, 2011 9:41 am

Olot escrigué:
Precisament tenia al cap de preguntar-te sobre el resultat d'aquestes vies a l'intempèrie. Tenia els meus dubtes ja que creia que no eren pensades per a l'exterior.
Que saps de quin material són els rails?

Què és un "multimause"?
No se de quin material són pero, es plastic de calitat i les vies de fer inoxidable, la multimause és una polidora manual patita. Aqui tens el video del youtube. als 40 segons aprox. https://www.youtube.com/watch?v=UVunnp4RtwU&feature=related
salut
Tornar a dalt Ir abajo
deMilà
Jardinaire
deMilà

Ubicació : Milano (nord d'Itàlia)
Edat : 61
Data d'inscripció : 26/01/2011
Nombre de missatges : 51

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 06, 2011 10:04 am

Hola Esteve
He mirat la teva video i em va agradar molt.
Les entrades en els tùnels son molt emocionants !
Molts salutacions ! Gabriel
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.prous.it
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 06, 2011 10:46 am

peps escrigué:
Bon dia ,Esteve,tens molt bon recorregut,i es veu llarg.
jo tinc LGB,i el principi vaig estar a punt de fer l`escala 1
però em feia por pel tema de la pols i que no veia clar que
les vies de 1 poguessin aguantar també l`intemperi ,jo l´he
provat en neu i em pluja i el funcionament es molt bo, que
tal es l`escala 1 em la climatalogia en contra? i pel material
quan plou ,en especial les maquines?

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 462324 SALUTACIONS

PEP
Bona nit peps, la veritat que a mi em sembla molt petit quan veig els de la gent d'Alemanya o d'aqui, pero ya esta bè per anar jugant , aproximadament fa 5x10 metres, la cagada va ser pusar radi 600, encara que no es veuen per no fer lleix i es clar si et compras un vagó o maquina o tens que tenir molt enconte i olvidarte dels LGB, ja que no poden circular pel perfil de la via, al contrari si. Jo al principi tambè tenia els meus dubtes amb aquestes vies, pero el material escala 1 m'agrada molt. Problemas? els tipics dels trens de jardi, un minim de neteja,i en pluixa i neu cap problema amb el material, nomes et dirè que el rec automatic li dona tots els dies desde fa 9-10 anys, aixo si el desviaments si són una mica mes delicats, pero es desmonten bè i reparan, pero , es que han aguantat moltes "perrerias" mai millor dit :-), i el material rodant igual que LGB, segons com una mica de perdua de aderencia, segons quina maquina i rampes , es clar.
Salut
Esteve
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 06, 2011 10:47 am

deMilà escrigué:
Hola Esteve
He mirat la teva video i em va agradar molt.
Les entrades en els tùnels son molt emocionants !
Molts salutacions ! Gabriel
Gracias Gabriel
Salut
Esteve
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 06, 2011 5:13 pm

Però tu no tens rampes, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDj Abr 07, 2011 9:40 am

Olot escrigué:
Però tu no tens rampes, no?
Hola, si que tinc una mica de rampe, quan comença el video desprès de la primera curva fa baixada,el circuit es un rectangle amb un petit desnivell cap a baix, tal com en fa el jardi Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDj Abr 07, 2011 5:04 pm

Si, es veu be que és un rectangle. Però en els vídeos costa una mica de veure quan hi ha un desnivell. El que no ho sap, es pensa que tot és pla.

Anima't a posar-nos unes quantes fotos. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 12, 2011 9:34 am

Hola, estic intentan pujar unes fotos que fet el cap de setmana i no puc, tinc problemas amb el carregado "imageshack", no hi ha altre forma.
Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT

Ubicació : Samalus (Barcelona)
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 869

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDt Abr 12, 2011 6:42 pm

Si, prova amb un altre servidor, per exemple "servimg.con"

https://servimg.com/?lang=es

Està tot explicat aquí:

https://trenscat.forosactivos.net/t8-manual-d-instruccions-publicar-una-foto

.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 13, 2011 9:47 am

Hola, 2º intent...
El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 1008609
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 13, 2011 9:50 am

que torpe...jeje
[img]El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 1008609[/img]
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 13, 2011 10:07 am

Bueno, doncs sembla que ara si. Doncs aquet cap de setmana va tocar jardi i jugar amb els trens Very Happy , vaig fer unas fotos i esclar, la br89 tambe va voler posar per les fotos, ara estic preparant un segon circuit que anira per la part interior, i que sigui de "quita y pon", pero bueno encara és un projecta. Bueno aqui deixo unes fotos més.[img]El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 1008620[/img]aqui tinc una mica de rampa[img][/img][img]El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 1008639v[/img]
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 13, 2011 10:10 am

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 10086010

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 10086011
Tren riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Esteve
Jardinaire aprenent
Esteve

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDc Abr 13, 2011 10:37 am

alguna més abans d'anar a dormir....[img]El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 1008610j[/img][img]El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 1008627[/img]
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT

Ubicació : Samalus (Barcelona)
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 869

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDj Abr 14, 2011 9:06 am

Be, mot be, Esteve.

Ara només et falta reduir la mida de les fotos abans de pujar-les, per que les puguem veure be. Mida màxima aconsellable: 800 x 800 dpi

Com ha fet en Daniel amb la teva foto. (gràcies, Daniel)

Llavors estarà perfecte. ok

.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDj Abr 14, 2011 10:00 pm

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 10086110

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] 10086210
Tren smiley-computer004
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitimeDs Abr 16, 2011 10:17 am

Moltes gràcies, Daniel

super12
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]   El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve] I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent