NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| El jardí etern [Mak] | |
|
+14MALLET73 Sisu Shay tram47 E4lok lluis7 ostman jaume Posets peps TramBlau bantren Olot Antic mak(baixa volunt) 18 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dg Set 23, 2012 7:31 pm | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dc Set 26, 2012 5:48 am | |
| hola mak!
tens fotos de com vas fer els ponts, quin tipus de perfil d'alumini fas servir? on el compres?? com colles les peces? amb "remaches"??
salutacions
mallet73 | |
| | | Antic mak(baixa volunt) Trenjardinaire
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dc Set 26, 2012 8:46 am | |
| Hola Mallet. Si repasas el hilo, Vera a partir de la página 3, Todos los pasos de la construcción de los puentes, material, Remacha, compra, etc, etc. Si algo no entiendo, no deje de decírmelo, estaré encantado de contestarte. Saludos, Mak. | |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 2:20 am | |
| - mak escrigué:
- Hola Mallet. Si repasas el hilo, Vera a partir de la página 3, Todos los pasos de la construcción de los puentes, material, Remacha, compra, etc, etc. Si algo no entiendo, no deje de decírmelo, estaré encantado de contestarte.
Saludos, Mak. ok no hay problema!! miro a partir de la pagina tres..gràcies salutacions mallet73 | |
Ubicació : -- Edat : 72 Data d'inscripció : 03/08/2011 Nombre de missatges : 227
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 7:31 am | |
| | |
| | | AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 8:03 am | |
| Mak, tots t'agrairíem que continuessis redactant les teves participacions en català, com venies fent fins ara, que a demés feies molt correctament.. _________________ Administrador TRENS.CAT
.
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 8:18 am | |
| Vostè perdoni senyor administrador. No tornarà a ocurrir.Yo ho he fet com altres vegades i ara veig que s'havien canviat o invertit les fletxes de traductor del google. Em sap greu. en cap moment he tingut intenció de faltaros a les normes ni al respecte. On posa l': espanyol, l': català, estaven canviats i com no domino molt el ordinador, no m'havia adonat. De nou us demano perdó i us envio una salutació d'aquest Basc-Navarro, F º, Javier Ajona. Xabier, per als amics. | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 8:25 am | |
| Cap problema, Mak, és agradable veure com els que no tenen el català com a primera llengua fan l´esforç per fer-lo servir, encara que sigui amb un traductor. | |
| | | AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 8:59 am | |
| Xabier, no tenim res a perdonar-te. En tot cas, si que tenim a agrair-te l'esforç que fas en aquest sentit.
I estigues tranquil que ningú no s'ho ha pres com una falta de respecte. _________________ Administrador TRENS.CAT
.
| |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 9:23 am | |
| Administrador traduiex el post en questio i esborra els comentaris seguents... Aqui no ha passat res... I tot quedarà més polit... | |
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 9:24 am | |
| Una màquina fantàstica... M'alegro molt que haguis superat satisfectoriament les proves de gàlib... | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Set 27, 2012 11:53 pm | |
| Excel·lents fotos. Veig que de mica en mica vas agafant pràctica, oi? Si vols et deixo la meva plantilla del RENAULT ABH per a provar el gàlib. Si passa aquell monstre, passa tot. | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 28, 2012 2:37 am | |
| - AdminTRENS.CAT escrigué:
- Xabier, no tenim res a perdonar-te. En tot cas, si que tenim a agrair-te l'esforç que fas en aquest sentit.
I estigues tranquil que ningú no s'ho ha pres com una falta de respecte. totalment d'acord!! - Olot escrigué:
Excel·lents fotos. Veig que de mica en mica vas agafant pràctica, oi?
Si vols et deixo la meva plantilla del RENAULT ABH per a provar el gàlib. Si passa aquell monstre, passa tot. no! per que una plantilla tenin una versió en marxa!!! el que cal es anar a cal mak!!!! salutacions mallet73 | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 28, 2012 2:39 am | |
| Quin dia pujem a Estella? | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 28, 2012 2:40 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- ... el que cal es anar a cal mak!!!!...
Si ens convida a anar-hi, jo m'hi apunto. | |
| | | jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dv Set 28, 2012 4:11 am | |
| Felicitats. Una bona feina. Jo tambe m'hi apuntaria! | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dl Oct 22, 2012 8:33 am | |
| Has avançat darrerament, Xabier? | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dl Nov 19, 2012 7:03 am | |
| És llàstima que ja no ens expliquis com portes la teva construcció, Xabier. Em sembla que tots la seguíem amb interès. Fins i tot diria que alguns estàvem interessats en venir a fer-te una visita. I per lo del català, ho feies molt be! | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Nov 20, 2012 4:03 am | |
| Bona tarda Olot. Sento no haver contestat abans, volia que passés un temps i reflexionar. Sóc una persona de 61 anys, amb afició al ferrocarril en general i fa uns anys (quan els nois se'n van de casa, et deixen lloc lliure a les habitacions), es va acudir que hera el moment de ficar-me al embolic de muntar una maqueta a escala H0, ja que encara conservo un tauler amb un Iberama escala N de quan Heran petits. Com ara havia espai i més temps lliure, em vaig llançar a això i ja pràcticament acabada, em va picar el cuquet del jardín.Gracias a l'ajuda dels fòrums, he pogut i puc gaudir d'alguna cosa que mai hagués imaginat, perquè no tinc coneixements de cap tipus de tècniques que s'utilitzen en aquest hobby, electrònica, electricitat, etc, però sóc valent i ho he aconseguit amb la vostra ajuda (els foreros), però el que més esforç em costa és això que estic fent ara mateix, escrivir a màquina i fer servir l'ordinador que mai havia fet i que si no és pels meus fills, seguiria sense usar. Amb tot això, vull dir-te que t'imaginis el que em costa intervenir en un fòrum, en què a més del que anteriorment dit, he de fer servir un tradoctor, que de vegades em costa trobar i que no em dono compte si està ben col · locat o no. Jo, si em doneu permís, seguiré vostres magnífics treballs, però he de practicar durant | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Nov 20, 2012 4:11 am | |
| Jo, si em doneu permís, seguiré vostres magnífics treballs, però he de practicar durant més temps, amb aquesta màquina, que a mi m'ha arribat una mica tard i em fa costa amunt, que és l'ordinador, per poder intervenir en fòrums en altres idiomes que no siguin el castellà o el basc. Rebre una cordial salutació de part meva, Mak.
Veieu, he tornat a fer una cosa estranya i en copiar el traduït, no m'ha sortit tot sencer, ho sento i el comandament en dues parts. | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Nov 20, 2012 6:04 am | |
| Xabier, ho fas molt be. El resultat és perfectament correcte, i els teus texts són totalment comprensibles.
Jo sé què és participar en un fòrum del que no coneixes la llengua, perquè ho he fet, ja que he participat en fòrums alemnays i italians. Per tant me'n faig càrrec de l'esforç que estàs fent, i més si no domines l'informàtica. És un esforç que no només t'agraeixo sinó que també admiro, i considero que és exemplar.
Personalment m'ofereixo a ajudar-te en el que necessitis, ja sigui si tens dubtes en l'utilització del fòrum, com si necessites algun "cable" amb l'ordinador o amb els traductors. Em pots enviar un MP sempre que ho necessitis.
| |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Nov 20, 2012 6:57 am | |
| - Olot escrigué:
- Xabier, ho fas molt be. El resultat és perfectament correcte, i els teus texts són totalment comprensibles.
Jo sé què és participar en un fòrum del que no coneixes la llengua, perquè ho he fet, ja que he participat en fòrums alemnays i italians. Per tant me'n faig càrrec de l'esforç que estàs fent, i més si no domines l'informàtica. És un esforç que no només t'agraeixo sinó que també admiro, i considero que és exemplar.
Personalment m'ofereixo a ajudar-te en el que necessitis, ja sigui si tens dubtes en l'utilització del fòrum, com si necessites algun "cable" amb l'ordinador o amb els traductors. Em pots enviar un MP sempre que ho necessitis.
idem!! salutacions mallet73 | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dj Nov 29, 2012 6:18 am | |
| Agraeixo la teva col · laboració Olot i també la teva Mallet73. Fins aviat, Mak | |
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] Dt Feb 19, 2013 9:02 am | |
| Alguna novetat al teu circuit, Xabier?
Com va la teva esquena? | |
| | | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El jardí etern [Mak] | |
| |
| | | | El jardí etern [Mak] | |
|