TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
El jardí etern [Mak] - Página 7 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 El jardí etern [Mak]

Ir abajo 
+14
MALLET73
Sisu
Shay
tram47
E4lok
lluis7
ostman
jaume
Posets
peps
TramBlau
bantren
Olot
Antic mak(baixa volunt)
18 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 04/02/2009
Nombre de missatges : 1716

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDg Set 23, 2012 7:31 pm

El jardí etern [Mak] - Página 7 550162 El jardí etern [Mak] - Página 7 550162 El jardí etern [Mak] - Página 7 550162 El jardí etern [Mak] - Página 7 550162 El jardí etern [Mak] - Página 7 550162

El jardí etern [Mak] - Página 7 686165

salutacions

El jardí etern [Mak] - Página 7 462324 PEP
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDc Set 26, 2012 5:48 am

hola mak!

tens fotos de com vas fer els ponts, quin tipus de perfil d'alumini fas servir? on el compres??
com colles les peces? amb "remaches"??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDc Set 26, 2012 8:46 am

Hola Mallet. Si repasas el hilo, Vera a partir de la página 3, Todos los pasos de la construcción de los puentes, material, Remacha, compra, etc, etc. Si algo no entiendo, no deje de decírmelo, estaré encantado de contestarte.
Saludos, Mak.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 2:20 am

mak escrigué:
Hola Mallet. Si repasas el hilo, Vera a partir de la página 3, Todos los pasos de la construcción de los puentes, material, Remacha, compra, etc, etc. Si algo no entiendo, no deje de decírmelo, estaré encantado de contestarte.
Saludos, Mak.

ok no hay problema!! miro a partir de la pagina tres..gràcies

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 7:31 am

Entreteniéndome un poco. He Hecho Pruebas de gálibo con la grandes locomotoras de mí parque, Taurus de Piko y esta americana de Santa Fe.Creo que no tendré problemas, después de haber probada ayer el LCE, que Tiene el coche central, una largura considerable.
Saludos, Mak.

El jardí etern [Mak] - Página 7 P9270006

El jardí etern [Mak] - Página 7 P9270005

El jardí etern [Mak] - Página 7 P9270004

El jardí etern [Mak] - Página 7 P9270002r
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT


Ubicació : Samalus (Barcelona)
Edat : 64
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 857

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 8:03 am

Mak, tots t'agrairíem que continuessis redactant les teves participacions en català, com venies fent fins ara, que a demés feies molt correctament.. ok

_________________
Administrador TRENS.CAT



.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 8:18 am

Vostè perdoni senyor administrador. No tornarà a ocurrir.Yo ho he fet com altres vegades i ara veig que s'havien canviat o invertit les fletxes de traductor del google. Em sap greu. en cap moment he tingut intenció de faltaros a les normes ni al respecte.
On posa l': espanyol, l': català, estaven canviats i com no domino molt el ordinador, no m'havia adonat.
De nou us demano perdó i us envio una salutació d'aquest Basc-Navarro, F º, Javier Ajona. Xabier, per als amics.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6862

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 8:25 am

Cap problema, Mak, és agradable veure com els que no tenen el català com a primera llengua fan l´esforç per fer-lo servir, encara que sigui amb un traductor. super12
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT


Ubicació : Samalus (Barcelona)
Edat : 64
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 857

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 8:59 am

Xabier, no tenim res a perdonar-te. En tot cas, si que tenim a agrair-te l'esforç que fas en aquest sentit.

I estigues tranquil que ningú no s'ho ha pres com una falta de respecte.
ok

_________________
Administrador TRENS.CAT



.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 9:23 am

Administrador traduiex el post en questio i esborra els comentaris seguents... Aqui no ha passat res... I tot quedarà més polit...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 9:24 am

Una màquina fantàstica... M'alegro molt que haguis superat satisfectoriament les proves de gàlib...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Set 27, 2012 11:53 pm

Excel·lents fotos. Veig que de mica en mica vas agafant pràctica, oi?

Si vols et deixo la meva plantilla del RENAULT ABH per a provar el gàlib. Si passa aquell monstre, passa tot. Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 2:37 am

AdminTRENS.CAT escrigué:
Xabier, no tenim res a perdonar-te. En tot cas, si que tenim a agrair-te l'esforç que fas en aquest sentit.

I estigues tranquil que ningú no s'ho ha pres com una falta de respecte.
ok
super12 super12 totalment d'acord!!

Olot escrigué:

Excel·lents fotos. Veig que de mica en mica vas agafant pràctica, oi?

Si vols et deixo la meva plantilla del RENAULT ABH per a provar el gàlib. Si passa aquell monstre, passa tot.
no! per que una plantilla tenin una versió en marxa!!! el que cal es anar a cal mak!!!!

salutacions

mallet73


Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 2:39 am

Quin dia pujem a Estella?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 2:40 am

MALLET73 escrigué:
... el que cal es anar a cal mak!!!!...

Si ens convida a anar-hi, jo m'hi apunto. El jardí etern [Mak] - Página 7 S_THUM%7E1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDv Set 28, 2012 4:11 am

Felicitats. Una bona feina.
Jo tambe m'hi apuntaria!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDl Oct 22, 2012 8:33 am

Has avançat darrerament, Xabier? Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDl Nov 19, 2012 7:03 am

És llàstima que ja no ens expliquis com portes la teva construcció, Xabier. Em sembla que tots la seguíem amb interès. Fins i tot diria que alguns estàvem interessats en venir a fer-te una visita.

nose

I per lo del català, ho feies molt be!

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDt Nov 20, 2012 4:03 am

Bona tarda Olot.
Sento no haver contestat abans, volia que passés un temps i reflexionar.
Sóc una persona de 61 anys, amb afició al ferrocarril en general i fa uns anys (quan els nois se'n van de casa, et deixen lloc lliure a les habitacions), es va acudir que hera el moment de ficar-me al embolic de muntar una maqueta a escala H0, ja que encara conservo un tauler amb un Iberama escala N de quan Heran petits. Com ara havia espai i més temps lliure, em vaig llançar a això i ja pràcticament acabada, em va picar el cuquet del jardín.Gracias a l'ajuda dels fòrums, he pogut i puc gaudir d'alguna cosa que mai hagués imaginat, perquè no tinc coneixements de cap tipus de tècniques que s'utilitzen en aquest hobby, electrònica, electricitat, etc, però sóc valent i ho he aconseguit amb la vostra ajuda (els foreros), però el que més esforç em costa és això que estic fent ara mateix, escrivir a màquina i fer servir l'ordinador que mai havia fet i que si no és pels meus fills, seguiria sense usar.
Amb tot això, vull dir-te que t'imaginis el que em costa intervenir en un fòrum, en què a més del que anteriorment dit, he de fer servir un tradoctor, que de vegades em costa trobar i que no em dono compte si està ben col · locat o no.
Jo, si em doneu permís, seguiré vostres magnífics treballs, però he de practicar durant
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDt Nov 20, 2012 4:11 am

Jo, si em doneu permís, seguiré vostres magnífics treballs, però he de practicar durant més temps, amb aquesta màquina, que a mi m'ha arribat una mica tard i em fa costa amunt, que és l'ordinador, per poder intervenir en fòrums en altres idiomes que no siguin el castellà o el basc.
Rebre una cordial salutació de part meva, Mak.

Veieu, he tornat a fer una cosa estranya i en copiar el traduït, no m'ha sortit tot sencer, ho sento i el comandament en dues parts.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDt Nov 20, 2012 6:04 am

Xabier, ho fas molt be. El resultat és perfectament correcte, i els teus texts són totalment comprensibles.

Jo sé què és participar en un fòrum del que no coneixes la llengua, perquè ho he fet, ja que he participat en fòrums alemnays i italians. Per tant me'n faig càrrec de l'esforç que estàs fent, i més si no domines l'informàtica. És un esforç que no només t'agraeixo sinó que també admiro, i considero que és exemplar.

Personalment m'ofereixo a ajudar-te en el que necessitis, ja sigui si tens dubtes en l'utilització del fòrum, com si necessites algun "cable" amb l'ordinador o amb els traductors. Em pots enviar un MP sempre que ho necessitis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18770

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDt Nov 20, 2012 6:57 am

Olot escrigué:
Xabier, ho fas molt be. El resultat és perfectament correcte, i els teus texts són totalment comprensibles.

Jo sé què és participar en un fòrum del que no coneixes la llengua, perquè ho he fet, ja que he participat en fòrums alemnays i italians. Per tant me'n faig càrrec de l'esforç que estàs fent, i més si no domines l'informàtica. És un esforç que no només t'agraeixo sinó que també admiro, i considero que és exemplar.

Personalment m'ofereixo a ajudar-te en el que necessitis, ja sigui si tens dubtes en l'utilització del fòrum, com si necessites algun "cable" amb l'ordinador o amb els traductors. Em pots enviar un MP sempre que ho necessitis.
idem!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDj Nov 29, 2012 6:18 am

Agraeixo la teva col · laboració Olot i també la teva Mallet73.
Fins aviat, Mak
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33085

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDt Feb 19, 2013 9:02 am

Alguna novetat al teu circuit, Xabier?

Com va la teva esquena?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Antic mak(baixa volunt)
Trenjardinaire
Antic mak(baixa volunt)


Ubicació : --
Edat : 72
Data d'inscripció : 03/08/2011
Nombre de missatges : 227

El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitimeDc Feb 20, 2013 3:56 am

Hola, doncs no hi ha novetats en el meu circuit, l'únic aquesta petita nevada, la setmana passada (i jo sense vagó-falca). A l'hivern, no em queda temps, a partir d'ara que allarga el dia, reprendré la feina perquè l'esquena m'està respectant una mica.
Salutacions, Mak.

El jardí etern [Mak] - Página 7 P1010297c

El jardí etern [Mak] - Página 7 P1010296ya

El jardí etern [Mak] - Página 7 P1010295d
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El jardí etern [Mak] - Página 7 Empty
MissatgeAssumpte: Re: El jardí etern [Mak]   El jardí etern [Mak] - Página 7 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El jardí etern [Mak]
Tornar a dalt 
Pàgina 7 de 10Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
 Temas similares
-
» Circuit de Jardi a Vic [Peps]
» El meu tren jardi escala1, 1/32.[Esteve]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: