TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una

+9
ostman
Sisu
jaume
manolo0101
E4lok
AdminTRENS.CAT
Olot
bantren
MALLET73
13 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 4:46 am

No crec que puguis triar massa, jo la pintaria tota negra i embrutada com tu saps fer, quedarà de conya!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 5:21 am

Sisu escrigué:
No crec que puguis triar massa, jo la pintaria tota negra i embrutada com tu saps fer, quedarà de conya!
si de fet ja ho és una mica de negre, havia pensat de pintarla d'aquell gris de les locos de la sergona guerra mundial..aquell gris i desprès embrutar-la...que penses??

com que no és una màquina real, vull dir una reproducció, crec que és lliure, no??
salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 5:52 am

A mi les màquines m'agraden negres. PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 A_plain
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 6:00 am

A mi m'agraden més negres, encara que aquell gris tipus submarí no m'acaba de desagradar, però l'altra Garratt ja és d'aquest color,no?
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 6:20 am

ok, doncs negre i embrutada!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDc Jun 19, 2013 7:41 am

Potser vermell o blau, com les de sudamerica o tasmania no quedaria malament.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDs Jul 06, 2013 9:59 am

Carles, algú s'et ha copiat la Garrat !!

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 Garrat10

(foto inserida a Facebook per un modelista italià)
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDs Jul 06, 2013 5:51 pm

És molt vistosa... Però els colors no m'agraden...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDg Jul 07, 2013 12:21 am

Te una pinta d'argentina o pels costats....
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDg Jul 07, 2013 3:54 am

Olot escrigué:
Carles, algú s'et ha copiat la Garrat !!

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 Garrat10

(foto inserida a Facebook per un modelista italià)

no importa!! cap problema m'agrada molt!! currada molts detalls pot ser seria jo que hauria d'apendre..
gràcies per la foto..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 4:48 am

Hola Carles i tots els demés.

En el meu lent recorregut per aquest fòrum no paro de sorprendre'm del bon ambient entre els components i per l'excel·lent nivell treball que feu. Buscava la maqueta d'en Carles, però no en Carles està especialitzat en omplir el de construccions i transformacions, quina producció, sembla més aviat una fàbrica com la Maquinística Terrestre i Marítima.

Veig que treballes molt el metacrilat, PVC, Evergreen? i a més fas servir molt material de "despiece". A on compres aquest tipus de material, llums, motors, manegues de fre, ....

En aquest fil hi ha la construcció d'una Garratt i la segona que ara ja hem vist a córrer pel circuit de l'Amadeu.

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 Zwuf

Aquesta màquina si no ho he entès malament la nomeneu Garratt, vols dir que no l'hi va millor el teu nom MALLETT?. En la Garratt el dipòsit de l'aigua i la carbonera van solidàries als carros motors i la caldera amb la cabina queda penjada entre ells, per contra la Mallett els dipòsits d'aigua i la carbonera van solidàris a la cabina i caldera reposant tot el conjunt sobre els carros motors. És una pregunta al mestre.reverent aplaud ok bota bota bota bota 

Continuaré descobrint més coses, sou de fabula.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 6:43 am

Ignasi, no li diguis aquestes coses a en Carles que després no hi haurà qui li digui res.....riuuu 
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 7:59 am

Si el que comentes sobre les tipologies de locomotores és correcte... El que passa és que en carles les ha fet amdues...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 8:41 am

ignasibaga escrigué:
... Aquesta màquina si no ho he entès malament la nomeneu Garratt, vols dir que no l'hi va millor el teu nom MALLETT?. En la Garratt el dipòsit de l'aigua i la carbonera van solidàries als carros motors i la caldera amb la cabina queda penjada entre ells, per contra la Mallett els dipòsits d'aigua i la carbonera van solidàris a la cabina i caldera reposant tot el conjunt sobre els carros motors. ...

És cert que la tipologia d'aquesta màquina no és exactament la d'una Garrat, però tampoc seria la d'una Mallet ja que les Mallet tenen sempre els cilindres al davant del grup motor, mentre que aquesta en té un d'invertit.

Degut a això, al meu parer correspondria anomenar-se Kitson-Meyer.

Compareu-la amb aquesta, a veure que us sembla:

http://www.kitson-meyer.com/index.html
Tornar a dalt Ir abajo
ut800035 (†)
Trenjardinaire Plus
ut800035 (†)

Ubicació : Sabadell
Edat : 64
Data d'inscripció : 21/01/2009
Nombre de missatges : 1431

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 9:37 am

Ostres quina maquina o tenim que dir maquines
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 9:45 am

Olot escrigué:

ignasibaga escrigué:
... Aquesta màquina si no ho he entès malament la nomeneu Garratt, vols dir que no l'hi va millor el teu nom MALLETT?. En la Garratt el dipòsit de l'aigua i la carbonera van solidàries als carros motors i la caldera amb la cabina queda penjada entre ells, per contra la Mallett els dipòsits d'aigua i la carbonera van solidàris a la cabina i caldera reposant tot el conjunt sobre els carros motors. ...

És cert que la tipologia d'aquesta màquina no és exactament la d'una Garrat, però tampoc seria la d'una Mallet ja que les Mallet tenen sempre els cilindres al davant del grup motor, mentre que aquesta en té un d'invertit.

Degut a això, al meu parer correspondria anomenar-se Kitson-Meyer.

Compareu-la amb aquesta, a veure que us sembla:

http://www.kitson-meyer.com/index.html

Crec que les mallet dels ferrocarrils saxons tenen els grups motors de diferents maneres: dos miren davant, dos miren al mig, dos miren cap enfora...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 9:50 am

Si et refereixes a les màquines que em penso, Jaume, són unes Meyer, no pas unes Mallet.

Cal no oblidar que el sistema Mallet consta d'un grup motor posterior solidari amb el bastidor de la màquina, i un grup motor davanter articulat a mode de bisell.

En les Meyer, en canvi, els dos grups motors són dos bogis, i els pistons estan invertits, és a dir un va davant, i l'altre al darrera del grup motor.
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 9:53 am

Olot escrigué:
Si et refereixes a les màquines que em penso, Jaume, són unes Meyer, no pas unes Mallet.

Cal no oblidar que el sistema Mallet consta d'un grup motor posterior solidari amb el bastidor de la màquina, i un grup motor davanter articulat a mode de bisell.

En les Meyer, en canvi, els dos grups motors són dos bogis, i els pistons estan invertits, és a dir un va davant, i l'altre al darrera del grup motor.

Perfecte
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDt Jul 09, 2013 10:39 pm

ignasibaga escrigué:
Hola Carles i tots els demés.

En el meu lent recorregut per aquest fòrum no paro de sorprendre'm del bon ambient entre els components i per l'excel·lent nivell treball que feu. Buscava la maqueta d'en Carles, però no en Carles està especialitzat en omplir el de construccions i transformacions, quina producció, sembla més aviat una fàbrica com la Maquinística Terrestre i Marítima.

Veig que treballes molt el metacrilat, PVC, Evergreen? i a més fas servir molt material de "despiece". A on compres aquest tipus de material, llums, motors, manegues de fre, ....

En aquest fil hi ha la construcció d'una Garratt i la segona que ara ja hem vist a córrer pel circuit de l'Amadeu.

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 Zwuf

Aquesta màquina si no ho he entès malament la nomeneu Garratt, vols dir que no l'hi va millor el teu nom MALLETT?. En la Garratt el dipòsit de l'aigua i la carbonera van solidàries als carros motors i la caldera amb la cabina queda penjada entre ells, per contra la Mallett els dipòsits d'aigua i la carbonera van solidàris a la cabina i caldera reposant tot el conjunt sobre els carros motors. És una pregunta al mestre.reverent aplaud ok bota bota bota bota 

Continuaré descobrint més coses, sou de fabula.

Fins aviat, Ignasi.

en primer lloc gràcies per sou de fabula!!! si he de dir que som un grup de fabula, molt bon rotllo i avinguts!!!! per això sóc d'aquest foro i de cap altre!!! trenscat forever!!!!!l'amabilitat amb el que t'acull i els seus foreros t'expliquen i t'ajuden m'ha ajudat molt i tinc que repetir que estic molt conten de que l'amadeu l'hagi creat i que tots hi podem gaudir d'aquest espai.....Basketball Basketball aplaud 

doncs no tinc circuit:plorar1: plorar1 plorar1 plorar1  però gaudeixo en visitar, ajudar a membres del foro a construir el seu i com no anar a trobades..el temps ja em permetrà tenir-ne un per el moment produeixo i modifico màquines que m'ajauda molt en el dia a dia...i si pots animar-me a fer i modificar ja m'agrada!!!

salutacions

mallet73
p.d..les peces i material divers el compro per ebay de màquines trencades o simplement peces sueltes....que desprès empreo per fer les meves construccions
Tornar a dalt Ir abajo
AdminTRENS.CAT
Àngel de la guàrdia
AdminTRENS.CAT

Ubicació : Samalus (Barcelona)
Data d'inscripció : 03/01/2009
Nombre de missatges : 869

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDj Jul 11, 2013 5:33 pm

MALLET73 escrigué:
...en primer lloc gràcies per sou de fabula!!! si he de dir que som un grup de fabula, molt bon rotllo i avinguts!!!! per això sóc d'aquest foro i de cap altre!!! trenscat forever!!!!!l'amabilitat amb el que t'acull i els seus foreros t'expliquen i t'ajuden m'ha ajudat molt i tinc que repetir que estic molt conten de que l'amadeu l'hagi creat i que tots hi podem gaudir d'aquest espai.....Basketball Basketball aplaud ...

Sempre s'agraeixen paraules amables acom aquestes, però només tinc una resposta: el fòrum el feu tots vosaltres, i és com és, gràcies a les vostres participacions. Jo només vaig fer l'estructura, mentre que tots vosaltres hi heu posat el contingut.   super12

.
Tornar a dalt Ir abajo
https://trenscat.forosactivos.net
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDs Jul 13, 2013 11:41 pm

Encara una altra garrat feta amb material LGB

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 Garrat11
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDg Jul 14, 2013 12:50 am

Te molt bona imatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Garrat a escala IIm   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 3:28 am

En aquests web hi ha algunes fotos de treballs molt interessants, principalment una Garrat feta amb moltes peces de LGB. Jo trobo que te molta gràcia:

http://armin1956.npage.de/deutsche-seiten/garratt-i.html
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 3:30 am

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitimeDl Jun 08, 2015 6:02 am

gràcies Amadeu!

les recordo de quant vaig fer la meva primera garrat....possiblament ja hi hagi un fil...

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una   PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una - Página 6 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent