El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dt Jul 05, 2011 9:45 pm
DEGUT A LA PERDUA DE LES IMATGES D'AQUEST FIL PER EL CANVI DE SERVIDOR D'IMATGES. *** TROBAREU ALGUNES IMATGES QUE HE RECUPERAT AL FINAL DEL FIL GRÀCIES I DISCULPEU LES MOLESTIES ***
Hola Amics
En el meu afany de saber més d'aquest mon i el veure com construiu el vostre material i cansat de que sempre vas a parar i pagar els models de la marca, he estat mirant pàgines de com construir material rodant. Així que aquí us penjo unes pàgines web on podreu veure que d'una, dues..LGB STAINZ surt una garrat!!
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dj Jul 07, 2011 4:22 am
hola josep-bantren!! doncs mira que vaig mirar per buscar i no hem va sortir el tema del garrat..!! Si estic interessat en construir-ne una, però el vostre nivell es molt, molt alt, à mes de que no tinc ni idea de fer anar el llautó!!.. hem decanto més per la opció de amb les part de locos de LGB, fer-ne una!! plàstic, loctite, alguna cosa de fusta....de segur que me n sortiria.. moltes felicitats per la construccó de la garrat he quedat flipat amb aqueste peces tan petites i mecanitzades...!! En el moment que tingui tota l'info i el material i comenci a construir una garrat us ho faré saber, de segur que serà tot passades les vacances d'estiu..!! Hem podeu dir mes de la garrat, son alemanyes o de on? aquí ensembla que hi ha alguna en museu o material historic rodant, oi?? de quines dates són??
Moltes gràcies a tots
SAlutacions
MAllet73
AdminTRENS.CAT Àngel de la guàrdia
Ubicació : Samalus (Barcelona) Edat : 65 Data d'inscripció : 03/01/2009 Nombre de missatges : 869
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dj Jul 07, 2011 4:31 am
MALLET73 escrigué:
...doncs mira que vaig mirar per buscar i no hem va sortir el tema del garrat..!!...
En el menú de navegació (just a sota la foto del portal) hi ha la opció Buscar
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 08, 2011 8:16 pm
Hola Amics
De qui es la garrat negre que surt a la trobada de tona??, es de construcció propia? com l ha fet?? quin material ha emprat?? LGB,...?? si es feta de 2 locomotores deLGB, deixa l'electronica d'alguna d'elles??, te fum..?? so??
quant fareu una altre trobada a tona??
Gràcies
Salutacions
Mallet73
bantren Mestre constructor
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 08, 2011 8:23 pm
[url=https://servimg.com/view/12995746/579][/url
Aquestes fotos son tretas de E bay , en una Garratt construida amb dos Stainz de LGB .
Ubicació : tona 08551 Osona Edat : 90 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 802
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 08, 2011 8:35 pm
Hola Mallet
Las fotos de la Garratt negra que dius es una loco construida fa uns 20 anys es de llauto i porta dos motorizacions de LGB.
Mes fotos de la Garratt vvermella ,una peça molt curiosa i sencilla de fer.
Ting el circuit en obras faig modificacions i les vies estan aixecades. tindrem que esperar al septembre cuan refrequi una mica.
Fins aviat josep
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 08, 2011 8:44 pm
ok, moltes gràcies bantren!!
si crec que es l'opció més sencilla per mi, amb 2 stainz de LGB fer una garrat, ja que el llautó no el domino!! la garrat negre es teva?? la vas fer tu??
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 08, 2011 8:49 pm
Una foto despistada.
El cos central ja es veu que es practicament una Staiz els diposits son construits amb xapa de plasctic. A can Palau del carrer Balmes en tenen un bon sortit.
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 08, 2011 8:56 pm
Hola Bantren!
jo havia pensat en emprar metracrilat que aquí a la feina hi han retalls i de segur que puc tallar i enganxar sense problemes, no?? que us sembla?
SAlutacions
Mallet73
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 08, 2011 8:56 pm
La Garratt negra es una reproducció de la Garratt de Catalans. Aquesta loco es va comercializa fa un 20 anys sen varen vendre poques unitats , jo no en ting cap, en concret aquesta es de un company que viu a Vic.
Animat aquesta construcció amb dos Stainz es senzilla, las locos les pots comprar per E-bay a bon preu.
Fins Aviat Josep
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Ds Jul 09, 2011 12:14 am
hola!
com no si no es google es la wikipedia, aquí us penjo l'enllaç de les garratt, historia i el constructor, es poc però es info!! i curiositat!!
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dg Jul 10, 2011 6:25 am
Hola Mallet 73
El metacrilat es bo per fer models , es deixa mecànitza y enganxa amb facilitat.
No pots tenir cap problema sols tens que fer caixas rectangulars i la viga que sorpota la caldera i la cabina tal com es veu al dibuix de la Wiquipedia.
Fins aviat Josep
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dl Jul 11, 2011 11:07 am
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dt Jul 12, 2011 4:41 am
hola Josep!
gràcies, veig que tu el tema del garrat et va!! Ja et demanaré concell per fer la garrat amb les 2 stainz de LGB, encara que vaig veure un que ho va fer amb 2 LGB 2080....però es masa gran per el meu gust.. Ara estic en la fase de recerca d'info, i com no de compra de material, un cop tot començaré, encar que de segur no serà fins passat l'agost. Ara estic finalitzant de muntar la Elias 2050..
gràcies un altre cop SAlutacions
Mallet73
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 15, 2011 9:23 pm
hola Amics!
Josep podries dir-me on porta el lastre la garrat!! sobre les rodes o sobre el cos de la màquina?? ja que el plom que dur la tainz va dins del cos de la caldera, però si es modifica per fer la garrat, on va?? pot ser es modifica el plom per poder fer-ho dins dels nous "espais" o "compartiments" sobre les rodes? en la teva on ho dur??
gràcies Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 15, 2011 11:07 pm
Hola amics!
Més info de garrat Aquest almenys es en castellà, veig que tan el creador que va morir abans de poder treballar amb ella, com l'empresa que les feia que va tancar per no adaptarse del carbó(vapor) al diesel...esta com gafat??
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dv Jul 15, 2011 11:19 pm
hola amics! Perdoneu, pot ser hem faig pessat amb el tema i massa info sobre garrat, però com que estic mirant el tema...aixì si algu també l interessa el tema i pensa en fer-ne una aquí ja ho tindrà tot, no??
Cliqueu a "Enlarge" per fer la imatge més gran, i podeu llavors copiar i enganxar a la carpeta que volgueu.
Salutacions,
Antoni
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dg Jul 17, 2011 10:22 am
Hola Toni
Un planol molt interesant em de tenir en compte que es dibuixat fa cent anys.
Fins aviat Josep
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una Dg Jul 17, 2011 10:39 am
Hola Mallet 73
La meva Garratt no porta plom, al ser tota de llautó ja te pes suficient, pero es pot posar plom dintre del diposits d´aigua i si fos necesari dintre de la caldera.
Si fas la Garratt de dos Stainz el molt de dintre de la caldera el post deixar no molesta, i si vols mes pes pots posarlo dintre del dos diposits cuadras de sobre els blocs motor.
El planol de l´adreça del missatge de l´Elok es molt interesant.
Fins aviat Josep
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: PAGINES SOBRE GARRAT i com construir-ne una