El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: El carrilet de Reus a Salou Dv Gen 04, 2013 9:17 pm
Inicialment em sembla que era de gasolina, després reemplaçat per un motor de gasoil (no voldria equivocar-me, no he comprovat si la memòria em falla).
Els eixos era una combinació molt inusual: a un extrem un eix, a l'altre un bogie !
Els colors es veuen en una foto que ja havíem posat en aquest mateix fil...
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El carrilet de Reus a Salou Dv Gen 04, 2013 9:18 pm
A la primera plana d´aquest fil hi ha fotos de l´Amadeu en color.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El carrilet de Reus a Salou Dv Gen 04, 2013 10:09 pm
Sisu escrigué:
A la primera plana d´aquest fil hi ha fotos de l´Amadeu en color.
si tens raó verds...!!
gràcies
mallet73
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
Assumpte: Re: El carrilet de Reus a Salou Dt Set 10, 2013 1:57 am
Afegeixo unes quantes fotografies dels cotxes SB 31 al 34 fabricats als tallers de la companyia entre 1930 i 1932, eren de 3ª.
S’assemblen força als Cp3 i Cp9 del Olot Girona.
Al últims temps de la companyia, els enganxaven als automotors Billard, a la pàgina 1 d’aquest mateix tema hi ha una foto en blanc i negre o es veu aquesta composició.