TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont

Ir abajo 
+13
TramBlau
ulises
betulo237
KTK
Mitjans
RailwayManiac
lluis7
tram47
ignasibaga
Tonton
MALLET73
alejandro sasplugas
Olot
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 02, 2022 6:34 pm

Dit i fet!!

Ahir vaig fer una plantilla de porex i cartró per a encolar les peces de l'arcada. En tenir-la vaig tallar les arcades, que tenia mig fetes sobrants del mur de Sot del Bac. Gràcies a això em vaig estalviar molta feina, soroll i pols! En acabat ja les vaig encolar, les unes amb les altres. En la següent fotografia hi podeu veure cada una de les coses que he anomenat: Very Happy

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20479

Encara vaig tenir temps per a acabar l'ajustat de les pedres adjacents a les arcades, aquí presentades. Un cop fetes, encolar-les serà una mica com jugar amb l'Exin-Castillos. Wink

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20478

Aquí us presento dues fotos en detall del treball d'ajustat.

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20480

Si, els que heu pensat que m'he tornat a jugar els dits, teniu raó: ho he fet. Amb molt de compte, per descomptat! Però jo no sé pas una altra manera de fer una cosa com aquesta.

 tristonet

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20477

A TramBlau, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 02, 2022 10:03 pm


treball meravellós applaud applaud applaud applaud applaud

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 02, 2022 11:31 pm

Enamorat Enamorat somriu somriu Enamorat aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Tren Tren Tren Tren

mallet73

A Olot li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 03, 2022 3:16 am

Gràcies, amics.

Al vespre més fotos! Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 03, 2022 6:39 am

feina fina i pulida ok
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 03, 2022 6:42 am

Gràcies. Lluís! Very Happy

Tal com us havia promès, hi ha més fotos a veure sobre la construcció d'aquesta obra d'art, una de les més grans dels FFCC de La Terrassa.

Treballs d'avui:

Primer de tot, ha calgut fer una rectificació sobre un error que vaig fer en el mur d'aquesta obra. Resulta que anava tan embalat posant pedres, que li vaig fer cantonera fins a dalt, mentre que la part que connecta amb l'arcada no n'ha de tenir pas.

Per tant, mans a la mola, i a suprimir tot allò que està de més:  Very Happy

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20484

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20483

Fet tot el que calia, comprovació de que les peces encaixen perfectament:

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20482

Arribats a aquest punt faig una cosa que m'agrada molt de fer: un plantejament de peces de comprovació:

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20485

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20486

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20487

I no me'n puc estar de posar-n'hi algunes més, fins allà a on em permeten les peces que tinc fetes Very Happy

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20490

Això em convenç de que s'ha de continuar.

Very Happy

Buscant la perfecció...

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20488

Totes les peces del pont són gairebé acabades ...

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20489

L'havíeu vist dibuixat. Ara comença a ser una realitat.

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20491

La setmana vinent podria quedar muntat. Very Happy

A TramBlau, Shay, TOG, Sonderzug y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 03, 2022 7:19 am

Ets el "Facteur Cheval" català! genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial genial
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 03, 2022 10:14 am

affraid affraid aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 950

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 03, 2022 8:25 pm

Magnífica obra d'art
aplaudir
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 12:09 am

Déu n'hi do! Està començant a treure el nas..! Llueix molt bé!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 6:42 am

Gràcies, amics, per els vostres missatges que em resulten encoratjadors. super12

Christophe, perquè em veus com un Facteur Cheval català... és que em veus una mica estrany?
Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 7:03 am

De cap manera ! Simplement feia un homenatge a la immensitat de la feina feta!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 7:46 am

Moltes gràcies per el teu reconeixement, Christophe... super12

Però fer això també em converteix en una persona estranya, en el sentit de poc habitual, el que també em fa feliç... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 8:13 am

A la meva resposta, no he esmentat l'originalitat perquè no sabia què volies dir amb això.

M'adono que, cada cop més, tinc una certa admiració per la gent que s'atreveix a ser original. Personalment, sóc massa reservat per a això, ai! Pel que fa a tu, per als que estan fora de la nostra afició, passaràs almenys per un "doux dingue", com diem en francès. Per a nosaltres, ets un gran artista! Em recordes a John Allen
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2483

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 8:52 am

Em recordes a John Allen

És un compliment (merescut) enorme.
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1065

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 12:24 pm

John Allen’s Gorre & Daphetid HO scale layout :

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Mrv09110

(trains.com)

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 9:04 pm

aplaud aplaud aplaud Enamorat Enamorat somriu somriu Felicitats Felicitats formidable formidable Bravo Bravo Pancarta cor Pancarta cor genial genial 10 10 10 10

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 9:15 pm

Sou molt amables. Em sento més que elogiat. Embarassed Embarassed Embarassed

Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18792

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDv Nov 04, 2022 9:22 pm

Amadeu més que elogiar-te per com queda et felicito(m'imagino la il.lusió de fer realitat un somni) per que estas apunt d'acabar una cosa que tenies molt parada i que calia fer i que aixó donarà una gran empenta al teu circuit!! que en un sant joan molt proper tindràs el circuit llest!!!

No se si m'explico!! nose nose pensativ por por Tren Tren Tren Tren Tren

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDs Nov 05, 2022 6:59 am

T'has explicat molt bé, Carles. I és ben cert que feia molts anys que tenia aquests projectes al cap, i que veure com ara van sent una realitat, em fa una satisfacció immensa (que m'alegra molt compartir amb vosaltres).
Per altra banda també són les obres d'art més grans que em quedaven per a construir a la meva terrassa, amb el que també em satisfà molt veure gairebé acabats els treballs més delicats, i a sobre amb un bon resultat!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 06, 2022 9:18 am

reverent reverent reverent FABULÓS !!!! Una feinada que, pedra a pedra, va donant un resultat immillorable !!!

Salut

Xavi -KTK-
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDg Nov 06, 2022 8:16 pm

Immillorable, Xavier??? ? ? ?

Dons mira que el que fas tu... !!! ! ! !

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDt Nov 08, 2022 12:54 am

I mentrestant, als FFCC de La Terrassa...

EXIN CASTILLOS!! Very Happy

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20526
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33116

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDc Nov 09, 2022 2:48 pm

Abans i després. Very Happy

En les següents fotografies us mostro algunes de les peces del pot abans i després d'haver estat treballades. A veure si hi trobeu diferència...

Very Happy

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20549

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20548

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20545

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20544

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20547

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20546

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20542

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Img20543

A MALLET73, lluis7, TOG, Mitjans y a gobling Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitimeDj Nov 10, 2022 5:59 am

El abans i després és que les has rejuntat?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont   Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Construcció d'una boca de tunel de pedra (vermella)-(FFCC de la Terrassa)
» Construcció d'una rotonda i el seu pont giratori-(FFCC de la Terrassa)
» Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa)
» Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)
» Reconstrucció del Pont del Gat-(FFCC de la Terrassa)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Ponts, túnels i altres obres de fàbrica-
Canviar a: