El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa)
4 participantes
Autor
Missatge
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa) Dg Oct 23, 2022 8:13 pm
He començat a construir un pont que feia molt de temps que tenia guardat a dins del meu cap. Es tracta d'un pont més o menys petit, en comparació am d'altres que tinc als FFCC de La Terrassa, construïts o en projecte, que va situat al barranc o torrent de la cova.
En principi jo havia comprat un tram metàl·lic de dos peus de llarg (61 cm aprox) destinat a la construcció d'aquest pont, però la veritat és que el tenia encallat perquè no s'hi ajustava prou be de mides. Finalment he destinat aquest tram metàl·lic a la reconstrucció del Pont del Gat, i en aquest altre lloc hi posaré el pont de POLA que hi ve clavat de mides.
Com és natural en mi, no he pogut seguir les instruccions i l'he construït a la meva manera, com ja veureu a les fotos. No obstant l'objectiu del fil no és pas de detallar aquesta personalització, sinó més aviat l'entorn a on va ubicat.
Dit això, aquí en teniu algunes fotos, per a començar:
Primera peça el construcció, a la pedrera, juntament amb altres peces d'altres ponts. La que correspon és la més alta:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa) Ds Oct 29, 2022 7:25 am
Content, estic content que per fi la direcció de l'empresa s'ha decidit a posar en marxa la recuperació d'aquest pont, enacara que ens ho tenia molt amagat, pels resultats dels treballs ja feia temps que hi treballaven, deixaven protestar als sindicats per la inacció de la direcció, però ells anaven fent.
Moltes felicitats pels resultats és un gran treball de enginyeria.
El pont es veu ferm per aguantar forces
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció d'un pont al Torrent de La Cova-(FFCC de la Terrassa) Ds Oct 29, 2022 5:27 pm
Gràcies, Ignasi.
Home, d'amagat, amagat, no han fet res. L'únic que no surt en aquest fil és el muntatge del pont de Pola. Per lo demés, tots els treballs són aquí...
Per cert, tinc un pont de Pola completament nou a estrenar a vendre, cosa que recordo aquí per si algú el vol: