El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont Dj Jun 01, 2023 10:47 pm
Feia molt que no passava per el foro, vaig trobar-me a l'Amadeu pel carrer i em va explicar el que estava fent. M'he mirat totes les fotografies i...
ESTIC FLIPANT COLORS!!
La mare que em va arribar a matricular!! però el que esta fent l'Amadeu es una passada de bonic i ben elaborat.
Moltes felicitats nano!!! Ja saps que ara haure de venir a veure-ho en persona
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont Dv Jun 02, 2023 2:09 am
En colors??? No serà pas en color BLAU???
És clar que has de venir, home!!
Mira, pots aprofitar demà al matí, si vols. Sinó, tu vine quan vulguis!
Sonderzug escrigué:
Olot escrigué:
Avís d'última hora!!:
Cita :
Demà, dissabte 3-6-2023,
JORNADA DE PORTES OBERTES ALS FFCC DE LA TERRASSA
Amb motiu de que es rebrà una inspecció de TRENS.CAT, els FFCC de La Terrassa obriran les seves portes a tots els membres de TRENS.CAT que desitgin venir. Per al coneixement públic, s'informa que els Srs Inspectors vindran cap a les 10:30h del matí, però els demés membres poden venir a l'hora que ells vulguin.
o 0 o
NOTA: No cal portar trens perquè encara no funcionen. Penseu que només veureu com va la marxa dels treballs, que no és poc.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció d'un viaducte de pedra en corba-(FFCC de la Terrassa) Pont Ds Des 09, 2023 5:52 pm
Responc aquí a un post d'en Christophe:
RailwayManiac escrigué:
... mirant el darrer vídeo que vau penjar per les jornades de portes obertes de La Terrassa, vaig trobar la idea de penjar la foto! Serà una mena d'homenatge a Terrassa! ...
RailwayManiac escrigué:
... la foto tan esperada! ... ...
RailwayManiac escrigué:
... Vaig estar-hi el dia de Tots Sants i, tornant a Port-La-Nouvelle, vaig recordar la discussió que vaig tenir amb Amadeu sobre el seu viaducte mixt de maçoneria/taula metàl·lica i li vaig fer la reflexió que el davantal em semblava massa curt (per que havia acceptat). Però em vaig dir que el pont de Vinça podria legitimar molt bé el pont de l'Amadéu! ...
Gràcies, Christophe, per l'homenatge als meus FFCC de La Terrassa.
I sobre tot, gràcies per a legitimitzar la meva obra...
Aprofito per penjar l'imatge que em va enviar, fa temps, el meu amic Ignasi, de Bagà. La foto és feta a Portugal. També és una bonica combinació d'arcs de pedra i tram metàl·lic.