El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Vagó per bestiar Dt Nov 30, 2021 11:41 am
Hola,
Per casa tinc un vagó LGB 4107 que vaig adquirir de segona mà, la idea és fer-ho servir com a base per a transformar-lo en un vagó per a bestiar fet amb fusta.
vagó inicial: LGB 4107
voldria arribar a fer una cosa semblant aquesta que és d'un kit comercial:
Aquest és un projecte que em durà més temps!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Vagó per bestiar Dt Nov 30, 2021 5:45 pm
Tens clar que sigui la base adequada de on partir, David?
Hi veig molta diferencia entre un vagó i l’altre.... (Un és curt, l’altre és llarg; Les fustes d’un son verticals, les de l’altre horitzontals; ; La porta d’un és central, la de l’altre és a un extrem...).
Jo no sé pas si et sortiria més a compte partir d’un altre vagó de LGB tipus tancat, que també podries trobar a bon preu. Si tu tens clar que si, ja no dic res.
En aquest cas no sé si ja deus haver vist que jo n’he fet una de cabina amb un d’aquests furgons. No sé si és una cosa semblant a lo que tu vols fer. Per si et serveix de referent, aqui el tens:
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: Vagó per bestiar Dc Des 01, 2021 5:49 am
Hola Amadeu,
Si tens raó que les mides no son les mateixes; però el vull fer una mica "free style". Aquesta imatge és per agafar idees.
Avui he començat a desmuntar el vagó. El vaig comprar de segona mà ja amb el pensament de modificar-lo. Porta un mòdul de so que no és LGB, sembla una transformació artesanal (a veure si era d’algun de vosaltres ) He fet proves, doncs per mi és tota una novetat elèctrica i el sistema l'he trobat força enginyós i senzill. He pensat en cercar un nou altaveu que li doni més volum i potser i tot, el faré servir en aquest projecte.
Us envio una foto:
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Vagó per bestiar Dc Des 01, 2021 8:25 am
Jo diria que si es placa de só de LGB almenys les que he vist són així..el que es segur que no era d aquest vagó..ja que no en porten..
Et segueixo..
Salutacions
Mallet73
dvdtren Trenjardinaire
Assumpte: Re: Vagó per bestiar Dg Des 05, 2021 8:30 am
Bé, avui he desmuntat el vagó per començar amb la base. He aprofitat peses que no necessitava per completar un altre vagó cisterna que corria per casa. Ara cercaré un altaveu que doni més volum que el que porta. Aquest punt s’ha d’estudiar doncs no el conec gaire. També he aprofitat per repassar estanyar els cables.
A Olot li agrada aquesta publicació.
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Vagó per bestiar Dl Des 06, 2021 6:08 am
Mans a l'obra, ara quan acabis pots començar un moll de carrega pel bestiar de tres alçades. Per poder carregar-lo