El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles Dc Set 23, 2020 8:18 am
Aquest és un treball fet en molt poc temps. En el temps que dura una tempesta de finals d'estiu.
Aquell mateix matí havia rebut aquestes portes procedents del desguace d'una altre companyia de ferrocarril molt coneguda, i que segons sembla era un sobrant d'una altra modificació:
Tenia el candidat perfecte, un exemplar de Toytrain 94006:
En pocs minuts ja tot eren trossos per aquí i per allà:
Però de seguida les primeres peces començaven a encaixar:
De mica en mica anava prenent forma:
Fins a quedar ben definit com seria el nou vagó:
Ara només falten alguns detalls i passar a la sala de pintura...
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles Dg Set 27, 2020 8:17 am
No t'agradava el taronja-verd? Jo crec que ja el feia diferent
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles Dl Set 28, 2020 3:45 am
Olot escrigué:
Gràcies, Carles.
De res es un fet..!!
ODAKIM escrigué:
No t'agradava el taronja-verd? Jo crec que ja el feia diferent
Siiiií.... tens raó més envellit i fet "caldu", no hi ha pintura que ho expressi millor, però suposo que el seu creador li vol donar un altre punt de personalització.
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles Dl Set 28, 2020 4:15 am
Home, posat al costat del seu germà gran, amb aquells tons de verd i carbassa, pobret, potser ni el propi vagó no se sentiria a gust. L’intenció és donar-li un aire bastant igual al del seu germanet.
Assumpte: Re: Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles Dj Oct 08, 2020 1:51 am
Al meu parer, aquests petits vagons de Toytrain són una delícia. Tal com surten de fabrica semblen una joguina. Però només cal pintar-los una mica, i quan els hi marxa aquesta aparença de plastic, son unes peces molt dignes. No els hi falta detall, i son molt ben fetes.
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles Dj Oct 08, 2020 7:55 pm
Gràcies. Tenia els meus dubtes que a l'aplicar el vernís, aquest diluís els pigments. A data d'avui no tinc previst envellir el meu material, però, qui sap el que pot passar el dia de demà.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització vagó Toytrain 94006, conversió en un vagó de portes abatibles Dv Oct 09, 2020 12:20 am
Si, si... precisament això que dius em dóna molts problemes i més feina, perquè si que els dilueix. Resulta molt empipador. O al menys a mi, com a principiant, em dóna molts de maldecaps perquè encara no hi he trobat cap solució.
A demés, ni la textura ni el color del pigment són iguals a partir de que hi apliques el vernís a sobre. Lo seu seria deixar-los tal cual. Però en el nostre cas, circulant a l’exterior, amb risc de pluja...