El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sant Boi de Llobregat Edat : 57 Data d'inscripció : 29/04/2010 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dv Ago 19, 2011 7:47 am
Mare meva,quin document.Va directe al blog.
Gràcies per mostrar-lo.
Salut.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dv Ago 19, 2011 7:54 am
És del 1911.
La primera màquina que es veu, la que porta la placa de nom TER, és una Kerr Stuart 031T, concretament la nº 5.
Després, quan el tren surt de l'estació (és Olot), es veu a la dreta una Sant Léonard, de les que acabaven d'arribar les tres primeres (6, 7 i 8 ) Em sembla que aquesta és justament la 7.
Entre les demés no em sembla haver vist cap altre belga.
El túnel s'aprecia molt be. Actualment hi passa la carretera.
També m'ha encantat el pas per el pont del Pasteral. Gairebé és com si hi passessis de veritat.
Ubicació : Sant Boi de Llobregat Edat : 57 Data d'inscripció : 29/04/2010 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Ds Oct 29, 2011 10:28 am
Gràcies per l'avís.
manolo0101 Trenjardinaire
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dg Oct 30, 2011 5:39 am
Antseru Jardinaire aprenent
Ubicació : Rubí (Vallès Occidental) Edat : 63 Data d'inscripció : 14/09/2009 Nombre de missatges : 36
Assumpte: Demà dijous trasllat de la locomotora 22 a Olot Dc Nov 02, 2011 9:06 am
Companys,
No sé si n'esteu al cas però la locomotora 22 del ferrocarril Olot-Girona torna a la capital de la Garrotxa amb motiu dels actes de commemoració de l'arribada del tren a Olot.
Acabem de saber que, si tot va com està previst, demà dijous a les 10 del matí començaran a Martorell els treballs de càrrega de la locomotora 22 del ferrocarril Olot-Girona al camió que l'ha de transportar. L'hora prevista d'arribada a Olot és a les 5 de la tarda.
Si algú vol i pot anar a veure el trasllat, ja sabeu.
Salut,
Antoni Serra Associació Amics del Tren Olot-Girona www.trenolot.cat
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dc Nov 02, 2011 9:13 am
Jo sabia que estava planejat aquest trasllat, però no sabia que era demà.
Per cert, des de les 10 a les 17, son set hores per anar de Martorell a Olot... això és si fa no fa a marxa del tren d'Olot !!
Ubicació : Rubí (Vallès Occidental) Edat : 63 Data d'inscripció : 14/09/2009 Nombre de missatges : 36
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dc Nov 02, 2011 10:27 am
Amadeu, Si que sembla que el trasllat anirà al ritme "del tren d'Olot" com tu dius, però també penso que carregar la locomotora al camió no deu ser cosa de 10 minuts. Ves a saber a quina hora sortirà el camió de Martorell... Antoni Serra
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dc Nov 02, 2011 5:58 pm
És clar.
Llàstima que no hi podré anar. Demà treballo mati i tarda.
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dj Nov 03, 2011 12:05 am
Acabo d'arribar de Martorell però no he pogut fer fotos per la pressió dels "seguratas"
M'he dirigit al cap d'estació per preguntar-li pel trasllat i em diu:
-¿Donde has sacado la información?-Porqué tu no puedes hacer fotos.
Tot sorprès l'hi he dit que de la tele concretament de tele5
S'ha conformat,però m'ha col.locat dos segurates per què no pogués fer-ne cap.
D'estranquis he fet tres fotos,però al final he marxat agobiat.Les fotos son de la OLOT i la vasca en proves.
A la tarda les penjaré,però no és veu gran cosa.
I a sobre plovent.Temps garrotxí per excel.lència.
Salut.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dj Nov 03, 2011 5:43 am
Lamentable.
Be, són aquelles coses que només passen al nostre país.
I enhorabona per al "jefecillo de estación" de Martorell, que es deu haver quedat descansat. A veure quina medalla a no sé quin mèrit es deu haver cregut que guanyava.
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dj Nov 03, 2011 9:30 am
M'hagués conformat a quedar-me al principi de l'escala que és veu però...
la propera vegada no diré rés.I em quedaré a l'andana dissimulant.
A la tornada pensava lo aprop que han estat les dues locomotores.La 22 a Martorell i la 24 a Sant Andreu de la Barca.
Salut.
Antseru Jardinaire aprenent
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dj Nov 03, 2011 10:20 am
Ja m'he assebentat dels problemes que ha tingut en Gralla alhora de fer fotos a Martorell. Realment és un vergonya que encara algú et possi impediments per fer una foto a un locomotora històrica i a un lloc públic. I el cap d'estació s'ha cobert de glòria Moltes gràcies Gralla, doncs és (de moment) l'unica foto que tenim del trasllat feta a Martorell. He rebut dues fotos més (que tampoc es veuen gaire bé: era fosc i plovia) fetes des d'un cotxe quan el camió passava per Taradell. Quan pugui les penjaré.
Per cert! La màquina ha arribat a Olot a dos quarts de 7 de la tarda, per tant amb força retard (no sé si dir allò tant tòpic de que ja és normal ). I no la descarregaran fins demà al matí. Esperem que a Olot i amb la claror del dia es puguin fer bones fotos. Salut,
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El tren d’Olot-Girona Dj Nov 03, 2011 10:25 am
Antseru escrigué:
...Per cert! La màquina ha arribat a Olot a dos quarts de 7 de la tarda, per tant amb força retard (no sé si dir allò tant tòpic de que ja és normal ). ...
Home, ja se sap: EL TREN D'OLOT, SURT QUAN VOL I ARRIBA QUAN POT !!!