| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|
+30Sisu Shay Christian lluis7 Víctorf mascarat Antic mak(baixa volunt) Jbmarcos MALLET73 Esteve deMilà xavieralv Avet Blau VAY manolo0101 gralla FACTOR didac Antseru Arenales AdminTRENS.CAT peps E4lok ut800035 (†) tram47 TramBlau bantren QUIM Denis66 Olot 34 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| |
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Abr 15, 2012 4:03 am | |
| Que gaudeixes molt tenint tot a prop i jo no puc perquè tot tinc a la meva casa de camp a Girona, espero que gaudeixis com els nens petits. A més m'estàs posant les dents llargues. | |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1581
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Abr 15, 2012 5:42 am | |
| quines noticies mes bones !! | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Abr 15, 2012 7:12 pm | |
| Be Amadeu aixo ja torna a vençar, pero ja un desvio que no veig clar en cas de reparacio he vist que hi has d`eixat obertures pero ja hi arribaras? salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Abr 15, 2012 7:55 pm | |
| Gràcies per els vostres comentaris. - peps escrigué:
- ...pero ja un desvio que no veig clar en cas de reparacio
he vist que hi has d`eixat obertures pero ja hi arribaras?... Tens raó, Pep. De fet ja m'ho vares dir fa uns dies: - Olot escrigué:
- ...
- peps escrigué:
- Amadeu el tema d`esvios els veig molt just per si els tens que activar ,reparar ........o es l`efecte optic
... Si, tens raó, no és pas un efecte òptic. Efectivament n'hi ha un que queda bastant allunyat. De fet aquest no portarà motor, ja que serà talonable i només li cal una molla de retorn. Però tinc de poder accedir-hi per engreixar-lo, per reparacions, per descarrilaments, etc.
Havia previst l'accés mitjançant la finestra lateral que ja es veu a la foto, però queda just. Ara estic pensant també en fer un registre superior.
No és fàcil fer un oval sota l'altre i que tot sigui completament accessible. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Abr 15, 2012 8:21 pm | |
| Si ja ser que ho vaig comentar pero no hi havia la paret i ara hem la paret ho veig més lliat.Una cosa el d`esvio sera manual o elèctric?,mes que res per saber la direccio de l`agulla. salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Abr 15, 2012 9:16 pm | |
| - peps escrigué:
- ...
sera manual o elèctric?... Aquesta agulla no portarà motor, ja que serà talonable i només li cal una molla de retorn. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Abr 16, 2012 12:24 am | |
| Personalment m'agrada treballar a la terrassa tot l'any. En realitat sempre dic que jo visc a la terrassa, i a casa només hi vaig per menjar i dormir. Efectivament ara hi ha unes temperatures molt suportables, sense ser el fred rigorós ni la calor insuportable. Les pluges dificulten una mica el treball, però el temps és molt agradable. Tot va be mentre no faci vent, que a mi és el que més em molesta. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| |
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1581
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Abr 16, 2012 8:09 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12352
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Abr 16, 2012 8:28 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Abr 17, 2012 7:45 am | |
| Avui, muntatge provisional de la coberta de l'estació i de les vies del nivell superior. És l'ocasió de fer proves de tota mena. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Abr 18, 2012 8:04 am | |
| Amadeu, doncs que vols que et digui?? ... ... ... doncs que ja fa molta patxoca !!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Abr 18, 2012 10:13 am | |
| Té molt bona pinta des d'aquesta alçada. Ja has decidit Amadeu com serà el pont que tanqui el circuit?
Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Abr 18, 2012 6:16 pm | |
| Te de ser un pont abatible d'una sola peça. Les frontisses han d'anar situades al cantó del triangle, perquè allà és a on les dues vies tenen el nivell més proper. L'estructura ha de ser en alumini per fer-la consistent i lleugera. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Abr 19, 2012 12:44 am | |
| - Olot escrigué:
- Te de ser un pont abatible d'una sola peça. Les frontisses han d'anar situades al cantó del triangle, perquè allà és a on les dues vies tenen el nivell més proper. L'estructura ha de ser en alumini per fer-la consistent i lleugera.
de quina llargada estem parlant, Amadeu? metre i mitg? i, quedarà abatut sobre si mateix o preveus desmontar-lo cada cop? tens el disseny ja fet?? es pot veure?? fara bon dia, diumenge?? PD: preguntón estoy, oiga | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Abr 19, 2012 2:27 am | |
| El pont farà una allargada (llum) de 1'80 m. No serà pas desmuntable sinó plegable. És a dir que tindrà un sistema amb unes frontisses de manera que s'obri, com una porta, però cap a dalt. No s'haurà pas de muntar o desmuntar cada vegada. Encara no tinc el disseny, Lluís. Només tinc una primera idea ( imatge) més o menys clara guardada a algun prestatge a dintre del meu cervell. La idea ha d'evolucionar encara i estic en el punt del procés en que la deixo dormir mentre faig altres coses. O sigui que si tens idees, seran benvingudes. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Abr 19, 2012 4:16 am | |
| Deu hem guardi !! las meves idees serían de bomber !! deixa, deixa, si amb prou feina seré capaç de montar el meu ... que ja ve montat i només s'ha de posar a lloc no, ara en serio. no tinc la experiencia suficient ni necesaria per poder aconsellar-te. pero segur que posaré molts emoticons aplaudint quan vegi tan sols el esquema del que tens pensat. I es que un pont penjant de ... 1,80 mts. pot ser terriblement e s p e c t a c u l a r !!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Abr 19, 2012 4:19 am | |
| - lluis7 escrigué:
- ... no tinc la experiencia suficient ni necesaria per poder aconsellar-te...
...I es que un pont penjant de ... 1,80 mts. pot ser terriblement e s p e c t a c u l a r !!! No cal experiència. Amb una mica d'imaginació n'hi hauria prou. I no es tractara pas d'un pont penjat, sinó abatible. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Abr 19, 2012 4:37 am | |
| ooops, abatible, disculpa. no sé per que m'ha vingut al cap lo de penjant. i potser motoritzat ?? no, la experiencia en aquest cas, es de molta ajuda, per no dir imprescindible. sobre tot si ja has vist força models o fet algún previament. per aixo et deia que no et puc donar idees a mi, com no hem donguin el "Manual de Instrucciones" ... obviament si ademes es té imaginació per resoldre els petits detalls o inconvenients que van sortin durant la construcció, oli amb un llum !! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Abr 19, 2012 6:14 am | |
| Motoritzat? No, gràcies !!. Ja tinc prou complicacions en tot el meu projecte. Cal simplificar. S'haurà de moure " a manija" La idea està en torn a alguna cosa axí: És més o menys això, però amb dues vies i en rampa oposada entre elles. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Abr 19, 2012 7:18 am | |
| el que jo deia si el de las fotos ja impresiona ... no vull pensar en un de 1,80 ... de doble via per molt de a mà que s'hagi d'aixecar !! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Maig 10, 2012 10:16 pm | |
| Bones, finalment he pogut llegir (per no dir altres paraules més fortes) tot el teu fil. No puc dir res que no hagin dit tots els altres.......només que em trec el barret per tota la feina que arribes a fer, i l´enginy que tens. Tant de bo jo pugui fer alguna cosa al jardí algun dia i em vegi amb cor d´a frontar les dificultats com ho fas tu. Però veient el conjunt, em descoratja pensar que no tinc l´habilitat suficient per idear els muntatges que feu en els vostres circuits. En fi, anirem seguint amb l´aprenentatge teòric...
Salutacions cordials. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dv Maig 11, 2012 3:03 am | |
| Gràcies per els teus gentils mots. Només són quatre rajoles i quatre pedres posades amb més o menys imaginació. Em falta molt per fer encara. Malauradament no es pot tenir la constància necessària i de vegades avanço molt a poc a poc per el meu gust. En quant al teu, en el fòrum segurament trobaràs moltes idees i solucions. La veritat és que tot és posar-s'hi. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|