| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|
+30Sisu Shay Christian lluis7 Víctorf mascarat Antic mak(baixa volunt) Jbmarcos MALLET73 Esteve deMilà xavieralv Avet Blau VAY manolo0101 gralla FACTOR didac Antseru Arenales AdminTRENS.CAT peps E4lok ut800035 (†) tram47 TramBlau bantren QUIM Denis66 Olot 34 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 3:28 am | |
| Ahir recepció de la darrera adquisició dels FFCC de la Terrassa: locomotora ex Rhb n 11 Heidi: | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 4:43 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 4:56 am | |
| Gràcies.
Aquest cop no he recorregut pas a Ebay, sinó que la he comprat a un conegut de Bèlgica que se'n volia despendre. Ha estat un cop de sort. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 5:33 am | |
| He inetentat entendre el sistema de puges d´Ebay i no l´acabo d´entendre. En treieu profit? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 6:31 am | |
| I tant !!
El 85 per cent del material que tinc l'he aconseguit per Ebay. Aquí hi incloc vies i altres accessoris a demés de recanvis i motoritzacions.
La resta ha estat adquirit en establiments per Europa, ja sigui aprofitant algun viatge, ja sigui per internet.
Una petita part l'he comprat a coneguts, com ara el cas de la Heidi.
Hauries de donar-te un tomb per les instruccions d'Ebay. Em sembla que allà està tot explicat. Hi ha subhastes i hi ha compra immediata. Tu has de saber el que val l'article que busques, o al menys, que estàs disposat a pagar-ne. Quan apareix, si és en compra immediata, si el preu et convé el compres i ja està. Si és en subhasta, dónes el teu preu màxim, i el sistema automàtic et va encarint (pujant), si algú puja, fins al màxim que tu has donat. Si ningú ha pujat fins a aquell preu, l'article és teu al preu de la puja inferior a la teva (pot ser que tu hagis dit preu màxim 100 euros i al final t'ho quedis per 40). Si algú en dóna més que tu, llavors el perds. També pots estar-ne pendent i encarir (pujar) manualment segons veus cada peça.
Pots buscar els articles per nom, referència, en altres llengües... pots definir la cerca per a Espanya, per a Europa, a tot el món... trobaràs articles nous i de segona mà... que ofereixen particulars o comerços... peces introbables, peces descatalogades, peces que ni imaginaves... etc etc etc
És una eina molt poderosa que et dóna possibilitat de trobar qualsevol producte, amb gran varietat de preus diferents, i que et facilita l'abast a nivell de tot el món.
I sobre tot, si saps esperar, sempre trobes una bona oportunitat. Això si, ho torno a recalcar, has de conèixer el preu de la peça, perquè sinó la pots arribar a pagar més cara del que val. Tot depèn de la demanda que aquella peça tingui.
Una mica és anar practicant. De seguida s'agafa el tarannà.
| |
|
| |
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 6:56 am | |
| Felicitats, Amadeu, una magnific adquisició i totalment d'acord amb els teus comentaris d'ebay. Sisu, crec que el mes important es: 1.- saber quin pot ser un bon preu de la peça i MAI superar el que pensas que es el màxim que es pot pagar per ella. i 2.- no tindre pressa en comprar. TOt surt, tard o dora ... i a un preu correcte. sort !! | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 7:32 am | |
| Gràcies Amadeu i Lluís per els vostres comentaris. Està clar, que vistos els preus d´algun material l`opció d´Ebay s´ha de tenir en compte. Tot i que, mirant els preus d´algunes coses d´H0 i comparant la mida amb G (tot i que no n´he tingut mai cap a les mans) algunes coses no són cares. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 15, 2012 7:40 am | |
| Felicitats, Amadeu, una magnific adquisició Pere | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Maig 16, 2012 3:53 am | |
| Gràcies, Pere. | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Maig 16, 2012 7:47 pm | |
| Amadeu una bona peça .fa temps que la tinc i realment es molt maca salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Maig 17, 2012 2:54 am | |
| Gràcies Pep.
A veure si un dia podem fer una doble tracció sobre el teu fantàstic viaducte !! | |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dj Maig 17, 2012 7:08 pm | |
| haviat,haviat ja ho montarem per poder-ho fer salutacions PEP | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Maig 26, 2012 11:10 pm | |
| Vinga, una foto per a animar això que està molt apagat: Nova novetat als FFCC de la Terrassa. Aquesta setmana he rebut aquest vehicle procedent d'Alemanya. Per la meva nul·la coneixença de l'alemany, el vaig comprar creient que era construït a partir de peces LGB, però en rebre'l vaig tenir la sorpresa de que és construït en fusta sobre bogis LGB. Si us agrada, el més bo de tot és el preu: 34'50 euros posat a casa. No parlàvem de gangues a Ebay ? | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Maig 26, 2012 11:23 pm | |
| És xulu, el pintaràs i li posaràs enganxines?
Una cosa: comentant això de les enganxines, veig que a la majoria de material LGB hi posen el seu emblema. Això no desllueix la reproducció?. En altres escales això no passa. (sento el comentari off-topic) | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Maig 26, 2012 11:27 pm | |
| Vaja, com saps buscar gangues. | |
|
| |
jaume Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 62 Data d'inscripció : 02/05/2012 Nombre de missatges : 3354
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Ds Maig 26, 2012 11:55 pm | |
| Molt bonic i amb moltes possibilitats. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Maig 27, 2012 12:06 am | |
| Gràcies, Jaume. Tot és buscar, Jose Antonio. Ja ho diu la dita: qui busca troba. - Sisu escrigué:
- És xulu, el pintaràs i li posaràs enganxines?
Una cosa: comentant això de les enganxines, veig que a la majoria de material LGB hi posen el seu emblema. Això no desllueix la reproducció?. En altres escales això no passa. (sento el comentari off-topic) "Obro mode OFF-TOPIC"Diria que hi ha diverses mentalitats dintre del tren de jardí. Els LGB'istes purs són un món apart. Són una mica com els Märklineros, que només fan Märklin. Per al qui te aquesta tendència l'hi va be que el material porti a tot arreu l'anagrama LGB. Més aviat per ells el desprestigi és quan alguna cosa no el porta. Ara be, dintre del tren de jardí també hi altres maneres de veure les coses i molta altra gent te diversitat de marques, i la majoria no porten el seu anagrama. En qualsevol cas, això si, em sembla que el tren de jardí i les altres escales a l'interior són molt diferents. Be, tot això és qüestió de gustos, i cada qual te el seu. "Tanco mode OFF-TOPIC"En el meu cas, si que m'agradaria pintar tot el material amb els colors propis que un dia la meva companyia tindrà, suprimint anagrames, etc etc. En el cas d'aquest vagó, ja em sembla be com està pintat, i només caldrà posar-li la numeració corresponent, i potser algun petit detall, com ara una franja groga a la cintura, etc. | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Maig 27, 2012 6:10 am | |
| La vida ens dóna sorpreses, en aquest cas eBay. Molt bona compra Pere | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Maig 27, 2012 8:20 am | |
| Amadeu. Dos magnifiques peces.
LA majoria del material LGB que tinc es comprat a traves d'Ebay - Alemanya, i la majoria en format subhasta,
Igualment amb la majoria del material antic Electrotren HO que tinc.
He comprat per tot el mon: Des d'Australia, Canadà, EEUU, Xina, i Tota Europa. Sol he tincgut dos males experiencies, i les dues a Espanya.
| |
|
| |
peps Trenjardinaire Plus
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dg Maig 27, 2012 10:01 am | |
| Amadeu ets un crac buscant una peça molt interesant i em un caire "romantic" salutacions PEP | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Maig 28, 2012 11:02 am | |
| Després d'uns dies molt intensos he pogut acabar de revisar detallament aquest llarguissim fil... I només se m'acut dir... Guau!!! Xapo!!!
Però renoi, com t'agrada complicarte la vida... i és un plaer que així sigui, el teu discurs terriblement didàctic ha estat, i serà, un elixir carregat de coneixenents i experiencia que enganxa... i molt.
Crec que es poden fer moltes coses, però només una manera de fer-les... Fer-les bé, conformar-se amb menys no és una opció... T'entent molt bé quan dius que ets un perfeccionista i el que comporta... Em passa el mateix...
Només m'ha sabut greu no poder veure la teva terrassa acabada... No em quedarà més remei de seguir pacientment els teus progresos... | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dl Maig 28, 2012 5:10 pm | |
| Moltes gràcies per aquestes frases tan ben trobades. Ets molt amable (i has tingut molta paciència seguint tot el fil) Ja ho he dit altres cops. No sé si ser perfeccionista és una virtut o un defecte, per que si sabés fer les coses de forma més simplificada ja ho tindria acabat fa temps. Malauradament cadascú és com és i costa molt de canviar. En fi, igual com tu, jo també he de conformar-me en seguir pacientment els progressos. | |
|
| |
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 29, 2012 10:11 am | |
| a tots, de nous, ens passa el mateix: quedem engantxats en el teu fil. i no fa pas massa, m'el vaig tornar a mirar amb calma per cert, no es veuen massa avanços ultimament, eh??? ... o no ens els vols ensenyar perque son secret d'estat?? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dt Maig 29, 2012 10:20 am | |
| No, no hi ha cap secret. És cert que no he avançat gaire. Va sorgir un tema que m'ha tingut apartat dels treballs durant un parell de mesos. A veure si amb una mica de sort reprenc els treballs en els propers dies. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] Dc Maig 30, 2012 1:38 am | |
| desitjo que no hagi estat res important, i que puguis rependre ben aviat els treballs... que ja saps que els esperem amb candeletes !!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
| |
|
| |
| Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot] | |
|