TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]

+25
mikado
TOG
OG22
Olot
Sisu
MALLET73
tram47
X+
el terrat de margarit
alvarop
ignasibaga
Francesc
jordi
E4lok
Shay
ODAKIM
4000Talguera
alejandro sasplugas
lluis7
KTK
peps
TramBlau
Sonderzug
Mitjans
josepmaria
29 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Següent
AutorMissatge
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas

Ubicació : barcelona
Edat : 85
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2522

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Jul 03, 2022 7:44 pm

Un dia : o altre auras de ferte amb un tren herbicida    !!!! riuuu riuuu
Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33795

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDl Jul 04, 2022 11:50 am

Està ben clar que si! riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Jul 08, 2022 12:09 am

Avui, a la Terrassa, grans moviments de terres, pedres i materials, entre altres coses.

Ja no podia més, i ha esclatat el que havia d'esclatar: la meva paciència s'ha acabat.

Amagueu les criatures!!

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20111

L'objectiu és deixar la terrassa presentable i sense trastos...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20110

... desfent-me de coses que no necessito tan com em pensava...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20112

... i possiblement augmentar la zona ajardinada...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20114

Però coneguen-me, jo diria que ara segurament ve quan em passaré llençant coses. Rolling Eyes

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20113

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20115

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Jul 08, 2022 1:03 am

digues que si !!! aplaud aplaud aplaud
tens meravelles "amagades" que ara mateix nomès s'endevinen i es necessari que surtin a la llum.
aixi que ... llença llença riuuu
segueixo els avenços ok
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Jul 08, 2022 1:42 am

aixó o les donacions... geek geek riuuu riuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Jul 08, 2022 6:15 am

reverent reverent reverent
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Jul 08, 2022 9:31 am

MALLET73 escrigué:
aixó o les donacions... geek geek riuuu riuuu

mallet73

O les vendes!!

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
ulises
Trenjardinaire Plus
ulises

Ubicació : Logronyo
Data d'inscripció : 04/08/2013
Nombre de missatges : 1290

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Jul 08, 2022 11:38 pm

Tots, en major o menor mesura, tenim desenvolupada la síndrome de Diògens. No es llencen coses perquè... “algun dia poden fer falta”. Aquest dia mai no arriba, i si arriba ni ens recordem que, posem per cas, sota un munt de trastos hi ha aquest tros de fusta que ara ens vindria molt bé. Per això, quan un es posa a fer neteja el meu mètode ha estat sempre llençar-ho tot sense miraments. Si no, al final no llences res, per si de cas, i estem sempre igual. Així que, ànim amb la neteja.

A Olot, TramBlau y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 09, 2022 12:53 am

Gràcies, Narcís.

Gràcies, Ignacio.

Tens raó Ignacio. I en el aquest cas concret, no és pas que guardi les coses "per si algun dia" les necessito, sinó que com que tinc el projecte molt clar, les guardo més aviat "per quan ho necessiti". Així he recopilat materials i materials, coses i coses, pensant en un projecte concret, que no es fa encara, però l'any vinent, o l'altre, o l'altre. Antigament era "per quan em jubili", ara ja no sé ben bé per quan és. És trist de dir-ho, però me'n he donat compte de que no viuré prous anys com per a poder dur a terme tots els meus projectes.

En realitat això és una cosa molt positiva: no em faltaran mai projectes mentre visqui. Very Happy

Per descomptat que, a demés, sóc una clara víctima del complex de Diògenes, del que tu parles. A demés!!

Una de les coses que he après del meu fill és que tot allò que fa dos anys que no ho ha utilitzat ho llença. No importa que sigui, ni quan ha costat, ni si ho farà servir o no: la realitat és que no ho utilitza i li roba espai, per tant... fora!

Quan em pugui desempallegar de tot el material que tinc acumulat, seré encara més feliç que ara. I Això serà aviat, us ho asseguro. Very Happy

Para muestra, un botón, que diuen:

Com si fos una rèplica del terratrèmol que es va produir ahir a la Terrassa, avui ha quedat completament arrassat el triangle:

En aquesta fotografia ja es troben a faltar el edificis...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 412

En aquestes altres ja no hi ha ni les vies...!

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4_110

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4_210

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4_310

I aquí gairebé ja no hi queda ni l'explanació.

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4_410

Les vies que formaven el triangle reduïdes a ferralla...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4_510

La base de la via també a sigut reduïda a gairebé res...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4_610

Però no us preocupeu pels edificis, que no han estat pas enderrocats!

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4_710

Per sort en un ferrocarril en miniatura, traslladar un edifici és molt menys costós que "a escala gran"
Very Happy

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 09, 2022 2:09 am

Del soterrani de la casa de Barcelona vaig llençar el que no ho podeu imaginar, era comprensible, el meu sogre no tirava res, cargols inservibles inclosos, quan va morir em vaig posar a fer neteja però amb la sortida tan estreta em feia una mica de mandra i encara que llençava coses uns ferrovellers van haver d'ajudar, però aquí a Montesquiu, és l'caram el que estic trobant, la sort és que m'estan ajudant +/- i és també el garatge

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Jul 10, 2022 1:43 am

I vet aqui, que d’un treball de passar quatre cables, n’ha esdevingut un altre treball d’envergadura!

Avui, mentre el sol m’ha deixat, he netejat tota l’estructura, hi he refet el coixi de cautxú anti-vibració.

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Ee953310

I avui... Sorpresa!

Very Happy

En obrir les caixes de connexions elèctriques, després de tants i tants anys, estaven intactes!!!

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 F1c39310

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 4b333e10

Very Happy

A TramBlau, MALLET73 y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Jul 10, 2022 7:15 am

treball treball treball treball treball treball

en el lloc que estan no es tindrien que omplir d'aigua.. així que s'han de conservar bé...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Jul 14, 2022 8:28 pm

Demano disculpes per no haver estat els darrers dies al cas de tots, ni del que s'ha dit en alguns fils. També per no haver postejat més en aquest fil (ni en d'altres).

No és pas res greu! Només és que estic molt capficat amb la feina.

Segueixo amb l'instal·lació elèctrica del triangle. No he explicat fil per randa com altres vegades, perquè no us vull pas avorrir explicant-vos quins cables he passat i perquè. Es un tema que de vegades fins i tot pot arribar a marejar!

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20116

Només dues coses:

1) la instal·lació elèctrica del triangle estava aguantada amb pinces (literalment!), i ara estarà ben feta. Cap més problema mai més al triangle! (bé, això espero Rolling Eyes )
2) noves vies (dels dipòsits) requereixen nous cablejats.

Primer de tot va caldre estimar amb exactitud la capacitat de les vies dels dipòsits, per a fer correctament els corresponents seccionaments de via:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20117

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20118

A part d'això tot ha estat sempre el mateix, és a dir...

... cables...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20120

... passa-cables...  Rolling Eyes

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20121

... més cables ...   triste6

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20119

... i el caos més absolut a tot arreu.  affraid

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20122

I tot això a ple sol!!!

Les meves amistats, quan em veuen, em diuen que estic molt moreno... i és veritat que mai ho havia estat tant! Deu ser un moreno elèctric.

riuuu

Be, tot això només per a que sapigueu que els treballs continuen, malgrat les onades de Covid, de Calor, o de tot les que ens va venint.  

Very Happy

treball treball treball treball

A TramBlau, lluis7, KTK y a ARIA Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren

Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Jul 14, 2022 8:34 pm

Tela!!!!! Jejjeje
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Jul 14, 2022 8:37 pm

També us haig de dir que la meva salvació va ser fer croquis de tot el que feia, perquè passats uns anys, seria molt dificil de recordar tot el que hi he posat!

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDv Jul 15, 2022 10:36 pm

Es veu molt complicat.........però veig que el tens agafat pel coll.......
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 16, 2022 2:40 am

El tinc agafat pel coll, si, ben cert...

... però he d'anar amb compte perquè a mi m'ha agagat pels co censura ons!

riuuu

Bromes a part, no és pas complicat. Només ho sembla perquè hi ha molts cables junts, però només és anar passant cables.

Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 16, 2022 3:04 am

Com deia, Narcís, no és pas complicat. Aquest és l'esquema de la zona que estic treballant ara:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20124

En aquest esquema hi és tot: alimentació de vies, agulles, semàfors (que encara no hi són), pedals de contacte, aïllants, etc. També hi són representats els colors dels cables i els diferents sectors en que està dividida la via, així com tots els tubs.

Cada tub, cada agulla, cada aïllant, cada cable, cada sector, cada caixa de connexió... tot i cada una de les coses tenen el seu numero. Numerar les coses és imprescindible, a part del codi de colors que puguin tenir.

En aquest altre es veu el mateix, però és més real i no tant esquemàtic. Aquí hi ha representades totes les caixes de connexió amb tots els cables:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20125

Aquí està indicada la posició real de cada aïllant, cada pedal, les boques dels tubs, etc. Amb l'esquema seria tornar-se ximple si es vol identificar un tub allà a on n'hi coincideixen 4 o 5, en canvi aquí, com que diu la seva posició real... igual com els cables dins de les caixes de connexió.

Very Happy

Les caixes de connexió, en canvi, es reconeixen amb una lletra. Així puc establir la ruta d'un cable, indicant en lletres i números tot els seu recorregut. Aquest codi de ruta em defineix per tot arreu a on passa un cable.

Aquesta imatge ens mostra el mapa de tots els tubs que he posat per a passar-hi cables, i a quines caixes connexió o a quin lloc va:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20123

Hi havia, per cert, el misteri del tub 21 que sabia a on començava però no a on anava. Ara ja l'he trobat.
Very Happy
És fàcil que passi una cosa així en una instalació feta amb tant de temps i en el que s'hi ha fet obres a sobre, tapant els tubs, i posteriors modificacions... si aneu a les fotos del inici del fil podreu veure la quantitat de tubs que vaig posar en aquesta zona. És de vertigen!
Llavors tenia un tub, aquest que deia que és el 21, que en el seu moment el vaig posar i en fer el mapa... no trobava a on anava.

I aquest és un esquema de tots els fils que ha de formar tota instal·lació:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20126

És tan fàcil com, a cada cop que poso un fil, venir aquí i fer-hi la ratlleta corresponent.

Wink

A TramBlau, lluis7 y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 16, 2022 3:13 am

Dues dades de curiositat:

-Tinc comptabilitzats a prop d'un centenar de tubs diferents.

-De moment ja hi he posat més de 4000 metres de cable.
Tornar a dalt Ir abajo
dvdtren
Trenjardinaire
dvdtren

Ubicació : ARENYS
Edat : 56
Data d'inscripció : 23/09/2018
Nombre de missatges : 156

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 16, 2022 6:01 am

Mare de Déu Senyor!! Passat al digital jejejejjej
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 16, 2022 12:44 pm

Que va, home! Si és molt guai! Very Happy

Be, en la feina d'acondicionament del triangle no només hi ha tasques d'electricista, per sort.

Very Happy

La brigada de via i obres també ha tingut molta feina en la reparació definitiva de l'agulla en corba de Marca Thiel.

El problema que m'he trobat amb la via d'aquesta marca és que en ocasions perd unes petites peces que imiten els tirafondos i les plaques de guarda:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 A107

En definitiva, questes peces  subjecten el carril a les travesses. En el cas de LGB, com que són d'una sola peça amb la travessa, mai les perd. Però en el cas de Thiel, en que la via mira de ser una mica més realista, té aquest inconvenient. És clar que si només son dues o tres peces, no passa res. Però com que un cop posi l grava serà molt més dificil aixecar la via per a una reparació, he mirat de solucionar-o ara, aprofitant que tenia l'agulla aixecada.

Aquí precisament la podem veure de caps per avall:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 A_1106

Avui, donada la calor pròpia de l'època en que estem i que no em deixa ni moure'm des de les 11 fins a les 18h, avui els Tallers des FFCC de La Terrassa han improvisat un puesto ambulant de treball a l'aire lliure, com be haureu notat els més observadors.

Very Happy

En  la següent foto part de la solució: unes tires de PVC tallades a mida...

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 A_2106

I finalment ja les veiem tallades a mida de cada travessa (no n'hi ha dos d'iguals!) i encastada a dins de la travessa:

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 A_396

Tinc la confiança de que aquest cos de PVC que ompla una travessa buida, em donarà prou cos per si un dia haig d'intervenir aquestes travesses, per a la pèrdua massiva de cargols, i em permetrà de substituir les peces perdudes per un cargol.

Aqui ja se m'hi ha fet de nit i tot, però tots els cossos ja són tots al seu lloc.

Avui encara em queda reforçar alguna soldadura de cablejats d'aquesta agulla.

I demà més! Very Happy

A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDs Jul 16, 2022 8:16 pm

Mare del tano!!! jo ja he perdut el fil!!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Jul 17, 2022 12:01 am

riuuuu

Dons apa: torna al començament!

Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7

Ubicació : Canet de Mar
Edat : 63
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1579

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDg Jul 17, 2022 6:06 am

estic "acollonido" amb els esquemes que tens fets Shocked Shocked
no em puc imaginar les hores de plasmar totes les conexions en paper ... i en mantenir-ho al dia !! enhorabona ok
jo, quan perdo uns fils, tiro de tester ... i al cap d'una estona ja els he tornat a perdre riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitimeDj Jul 21, 2022 8:26 am

Oh!! Mireu quina cosa e trobat!!

bounce

ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 Img20127

Algú sap si es pot fer funcionar amb alguna mena de motor a alguna cosa semblant?

Very Happy

(Accepto idees de tota mena, fins i tot de bomber)

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]   ferrocarrils de la terrassa - Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] - Página 38 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]
Tornar a dalt 
Pàgina 38 de 40Anar a pàgina : Previ  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Següent