El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A TramBlau, alejandro sasplugas, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Gen 14, 2022 3:29 pm
Això que us ensenyo avui ja es bastant definitiu:
En la imatge veureu que les vies ja estan força treballades, és a dir que els desvios ja estan ajustats, els gàlibs comprovats etc, etc. He tingut un petit problema de gàlib amb una màquina gran a causa dela corba d’entrada al dipòsit gran, que he pogut resoldre bastant satisfactòriament. Tot i així aquesta màquina entra bé de cara però encara no de cul. Probablement la millor opció serà treure la porta o canviar el sistema d’obertura dela porta, ja que és a on encara toca. Una altra opció que tinc és descentrar una mica la via de l’interior del dipòsit, donat que d’aquesta manera se separaria dela porta en la que toca, donat que per l’altra banda hi ha un cert marge. La solució definitiva és en estudi, després d’haver rumiat què canviar dela geometria del conjunt dela via, que em quadrava massa bé per a tocar-la gaire.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Gen 14, 2022 4:34 pm
I retrocedint lleugerament l'edifici, hi ha possibilitats?
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Gen 14, 2022 6:56 pm
Gràcies pels vostres comentaris i oferiments, amics!
Mitjans escrigué:
Una altra solució al problema de gàlib és que em donis aquesta màquina tan gran que dóna problemes... jo no tinc problemes de gàlib...
Agraeixo profundament la teva bona intenció, Joan, però MAI, MAI, MAI dela vida li passaria el problema a un bon amic com tu. Una màquina que no fa el gàlib no la passaré ni regalada. No seria honest.
TramBlau escrigué:
I retrocedint lleugerament l'edifici, hi ha possibilitats? Pere
Gràcies pel teu interès, Pere. El dipòsit en realitat ja està al màxim de tirat enrere, fins allà on li permet el Pont llevadís. Ja he fet totes les proves possibles de canviar la configuració de les vies, de moure el dipòsit, etc. Ara, al meu parer, les opcions mes fàcils són les que abans he comentat.
A TramBlau, Shay, KTK y a Sonderzug Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Gen 16, 2022 7:49 pm
El Diari Vespertí escrigué:
ARRIBA EL PRIMER TREN FINS A SOT DEL BAC
Efectivament, aquesta tarda, quan faltaven pocs minuts per 18h, un tren de treballs ha arribat fins a la boca del Tunel de l’estació Sot del Bac. El tren, que estava composat per la màquina número 5 i dos vagons Netejavies, no ha pogut entrar a l’estació donat que la platja de vies encara no està refeta.
Moment en que es produïa l’arribada del tren de treballs al final del tunel de Sot del Bac.
Una estona més tard ha estat una màquina exploradora que ha fer el mateix recorregut.
Una màquina exploradora ha estat la segona en arribar al mateix punt.
Segons una font d’aquesta redacció, s’espera reinaugurar el servei entre Font-Alba,i Sot del Bac aquesta propera primavera.
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Gen 26, 2022 9:17 am
Sorprès, com sempre. Sembla mentida com has aconseguit fer un circuit tan atractiu en un espai tan anodí com una terrassa.
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Gen 26, 2022 2:41 pm
M'encanta la qualitat de obres de fàbrica d'aquest circuit. l'ambient dels túnels és misteriós i fantàstic !!!
Salut
Xavi - KTK
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Gen 26, 2022 3:01 pm
Gracies per les vostres amables respostes.
ulises escrigué:
Sorprès, com sempre. Sembla mentida com has aconseguit fer un circuit tan atractiu en un espai tan anodí com una terrassa.
Mira qui parla! En això precisament tu ets el rei, ja que en un espai minúscul,has aconseguit crear tot un mon ple de detalls i realisme que, a mi també, em va impressionar.
KTK escrigué:
M'encanta la qualitat de obres de fàbrica d'aquest circuit. l'ambient dels túnels és misteriós i fantàstic !!!ç..
Un altre rei! En quant a obres de fabrica, Xavi, no ten puc pas ensenyar res, perquè tu n’ets el rei!
En qualsevol cas em sento honrat per els vostres comentaris.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dj Gen 27, 2022 2:33 pm
Com s'assabenten els grafiters
Pere
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dj Gen 27, 2022 2:49 pm
ja s'acosta la primavera
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dj Gen 27, 2022 3:02 pm
Gràcies per les vostres respostes.
Els grafiters són severament castigats al país dels ferrocarrilsdelaTerrassa: la primera pena és despintar tota la seva “obra” amb la Llenga. Poden fer servir aiguarràs o dissolvents però han de continuar a utilitzar la llengua. Ademés de que estan obligats a rebre tractament psiquiàtric per a curar-se dela malaltia que tenen, que els fa embrutar de pintura les propietats alienes.
Us asseguro que funciona, perquè mai veureu cap d’aquestes gamberrades als FFCC deLaTerrassa.
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dj Gen 27, 2022 3:13 pm
Avui, tot i la gran gran quantitat de vegetació que ja heu vist que hi ha, per primer cop ha arribat un tren per els seus propis mitjans a Sot del Bac. Com és habitual en aquests casos, aquest primer tren ha estat un tren de treballs neteja-vies.