El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Ago 08, 2021 3:29 am
Hauries de comparar el que diuen els uns i els altres, hi haurà versions per a tots els gustos,la majoria de mitjans expliques les coses com les volen sentir els seus clients, no com realment han succeït
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dg Ago 08, 2021 3:39 am
Tens tota la raó, Ignasi. La proba és que, mentre els diaris diuen el que diuen, justament aquests dies jo he desenterrat la meva “destral de guerra”:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dt Ago 10, 2021 4:53 am
Bé llavors no tinc Prou minuts d estiu...acabo reventat als FIM i quant estic a casa estic descansant..cosa que fa que no treballi..
Salutacions
Mallet73
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Ago 13, 2021 9:04 am
No sé quI deu ser aquest director substituït, però el director de KTK està molt i molt segur dela solvència i solidessa deFerrocarrilsdelaTerrassa.
Endavant amb aquestes millores i aquest nou viaducte que sens dubte veurem aviat !!!
Salut
Xavi KTK
A Olot li agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 14, 2021 3:00 am
MALLET73 escrigué:
Bé llavors no tinc Prou minuts d estiu...acabo reventat als FIM i quant estic a casa estic descansant..cosa que fa que no treballi..
Salutacions
Mallet73
Calen fotos del FIM, no en sabem res
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Ds Ago 14, 2021 4:06 am
KTK escrigué:
... el director de KTK està molt i molt segur dela solvència i solidessa deFerrocarrilsdelaTerrassa.
Endavant amb aquestes millores i aquest nou viaducte que sens dubte veurem aviat !!! ...
Gràcies per la confiança i el recolzament, Xavi... sort que el terme "aviat" és un terme relatiu i indefinit dins dela mesura del temps, imprecís i amb un possible factor d'interpretació personal que fins i tot pot dependre al mateix temps d'un altre factor comparatiu...
Significa: Al cap de poc temps, d’aquí a poc temps, depresa...
Sinònims: abans de gaire, al cap de poc, a poc estant, d’ací a poc, d’ací a poc temps, d’aquí a poc, d’aquí a poc temps, en breu, prest, prompte.. o bé: a primera hora, d'hora, de bona hora, de bon matí, de matí...
En resposta jo diria alguna d'aquestes locucions: al més aviat possible, com més aviat millor, com més prompte millor, tan aviat com sigui possible, com més aviat millor... però també es podria dir que això "aviat és dit"!
EN RESUM: Vull dir que si, que aviat el veurem... si no precisem que significa "aviat" o quin temps prenem com a referencia per a considerar què és "aviat".
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dc Ago 18, 2021 3:13 am
Si, si, menys rotllo i mans a l'obra, que ens calen fotos per veure com avancen les obres,.... ....
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Ago 20, 2021 11:37 am
Aquest matí he fet un viatge a la deixalleria. Entre altres coses, hi he portat els trossos del pont tot esmicolat. Podríem dir que avui se'n ha anat.
En homenatge seu aquí en reprodueixo diverses imatges amb diferents trens que hi han passat, de vegades regularment, i de vegades ocasionalment. Estic segur de que us agradaran...
Com bé sabeu, el Pont de Gat, també conegut per el pont del Diable, o del dimoni, va ser construït dues setmanes abans dela jornada de portes obertes celebrada als FFCC deLaTerrassa el 22-9-2013. El pont es va fer a corre-cuita i amb materials febles, per a tancar el circuit i que es poguessin fer circulacions per tot el recorregut en dita jornada de portes obertes.
Això és el que hi havia abans del pont, i amb el que es preveia fer la trobada:
Afortunadament vaig poder construir el pont. En realitat l'intenció era que fos una obra provisional, que a l'intempèrie duraria només uns dies, o com a molt estirar podria durar un més, quina cosa era més que suficient perquè per a mi n'hi havia prou amb que aguantés el dia dela trobada. Ha durat gairebé vuit anys!!