El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dl Mar 15, 2021 7:42 am
Olot escrigué:
El pont del gat, altre cop d’em peus, si. Aquest cop, a demés, he encolat totes les peces entre elles. A veure si aixo fa que duri una mica més.
Això és temptar a la sort, hi pot haver un altra accident i aquest cop potser no surti tant barat, el que ha de fer la direcció de la empresa és iniciar el projecte del pont definitiu.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dl Mar 15, 2021 9:29 am
Malauradament, i tot i que tens raó, el pont shaura d’esperar, Ignasi. Tinc masses projectes i estic a les portes del colapse. A veure si amb la solució provisional de la cola puc passar fins que arribi el moment...
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Abr 02, 2021 5:39 am
No es poden veure les imatges
Pere
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Abr 02, 2021 5:57 am
IDEM !!!!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Abr 02, 2021 7:21 am
Joan, la previsió és que per accedir a l’estació de sota simplement s’hagin d’aixecar les tapes. Però això implica que els carrils tenen d’estar tallats perquè les tapes siguin practicables. Com que el muntatge que fins ara tenia era provisional, els carrils no estaven seccionats i per obrir les tapes, m’ha calgut desfer-ho tot.
Sento no tenir-ne fotos, Pere, però l’accident es va produir ahir just abans del xat, i no vaig poder fer fotos per falta de temps, sota pena d’arrivar tard a la meva cita TREN.CAT. De fet però no hi havia gaire a veure. Només un tren encallat per un vagó amb una roda fora de la via. A demés, un dels vagons de la composició no es pot ensenyar encara, perquè és secret. Precisament estava en viatge de proves. Afortunadament el vagó descarrilat no era pas aquest.
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Abr 02, 2021 8:29 am
Ara si
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Abr 02, 2021 7:47 pm
ara si! esperem que duri poc aquesta aturada..
salutacions
mallet73
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot] Dv Abr 02, 2021 9:19 pm
Caram !! be, no ja mal que 100 anys duri !! segur que l ensurt servira per millorar el conjunt del circuit ,sempre ha sigut aixi. Ara i tens una feinada per devant , pero segur que t en surts . Aprofita ho per millorar les conexions entre vies .
Alexandre-
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Els Ferrocarrils de la Terrassa-IV [Olot]