El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jun 23, 2020 4:33 am
Hem tingut gairebé la mateixa idea i la font d'inspiració comuna. El meu va al final de la composició, per això porta llums.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jun 23, 2020 5:04 am
És natural: fem vagons i toquem les mateixes peces de LGB, o sigui que és normal que acabem fent coses que s'assemblen. La gràcia està en que com que no són iguals continuen sent peces úniques.
El meu és un vagó que pot anar en qualsevol punt de la composició, per això porta doble enganxall.
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jun 23, 2020 5:05 am
Les meves composicions són obertes i el joc a casa meva és maniobrar, desfent composicions i tornant a fer-ne de noves, fent canvis de sentit a les estacions de terme, etc etc
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jun 23, 2020 6:48 pm
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dj Jul 16, 2020 11:27 am
Si fa dies que no dic res, no us penseu pas que estic parat...
Confesso que m'he quedat encallat en el color d'aquest vagó, i que m'ha costat molt de trobar el to correcte, però ara ja està.
Encara no està acabat el pintat de tot el vehicle, però de moment la caixa gairebé està. Les dues primeres fotos estan sobre-exposades, cosa que fa que el color es vegi molt més clar del que és en realitat:
Aquí la tonalitat del gris ja és més real:
Falta envelllir/embrutar, pintar detalls, el xassis, etc etc
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dl Jul 20, 2020 6:29 pm
Jo ja el veig molt bé, però ja et coneixem.....o és que aquest vagó estava molt degradat i brut.....
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dl Jul 20, 2020 6:52 pm
Gràcies.
Les fotos l’afavoreixen, i fan que els defectes de la mala distribució de les terres de colors utilitzades, gairebé passin desapercebuts. L’iluminació directe del sol també.
A demés dels retocs i correccions, falta també tot el que són peces “metàl·liques”, que encara no estan pintades, i els baixos.
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jul 21, 2020 4:08 am
Te un realisme francament bo , semble que estigui tip de rodar per aquests mons de deu, esclar que es nota que falte l adecuaçio dels baixos , et quedara una peça notable !!!!
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jul 21, 2020 9:42 am
Gràcies, però intentant arreglar-lo encara l’he cagat més. Si tinc el mateix patiment en cada un dels 12 vagons que encara em queden, plego.
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jul 21, 2020 6:49 pm
Ja tinc ganes de veure quan començes amb els vagons de passatgers.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jul 21, 2020 6:54 pm
Ui! Per això n’hi per rato, perquè primer haig d’acabar totes les màquines que tinc començades, i després ve una segona tongada de vagons de mercaderies als que se’ls hi ha de fer petites reparacions. A demés l’objectiu de l’any vinent és donar un cop definitiu a la terrassa, a veure si ho puc acabar abans que acabin la Sagrada Família.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jul 21, 2020 8:02 pm
a mi m'agrada..tu diràs el que vulguis....
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització vagó 4135 de LGB (vagó tancat, amb so de loc vapor) Dt Jul 21, 2020 11:58 pm
Gràcies, Carles, però per a mi no "passa".
mikado escrigué:
Ja tinc ganes de veure quan començes amb els vagons de passatgers.
Olot escrigué:
Ui! Per això n’hi per rato, perquè primer haig d’acabar totes les màquines que tinc començades, i després ve una segona tongada de vagons de mercaderies als que se’ls hi ha de fer petites reparacions. A demés l’objectiu de l’any vinent és donar un cop definitiu a la terrassa, a veure si ho puc acabar abans que acabin la Sagrada Família.
mikado escrigué:
Ja tinc ganes de veure quan començes amb els vagons de passatgers.... Ja tinc ganes de veure quan començes amb els vagons de passatgers..... Ja tinc ganes de veure quan començes amb els vagons de passatgers....
Que sàpigues que des de que t'he llegit, les teves paraules ressonen cada cop més fort dins del meu cap!