El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Personalització vago LGB 94369 Dj Oct 08, 2020 9:30 am
Bones,
Obro un fil per anar mostrant la personalització de un vago plataforma LGB 9369 que transportarà la Citroën Type H. De moment estic afegint un terra de fusta sobreposat al de plàstic. S'accepten tota mena de suggeriments; però teniu en compte que és la primera personalització en aquesta escala.
A priori tinc pensat col·lacar l'esmentat terra, un streps, unes cadenes per assegurar la furgoneta i potser unes rodes metàl·liques. Un volant de fre estaria d'allò més bé, però encara vaig cercant informació de com fer-ho.
Una abraçada!
A TramBlau y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dj Oct 08, 2020 5:01 pm
dvdtren escrigué:
... és la primera personalització en aquesta escala. ...
I espero que no sigui la ultima. De fet, quan et mossega el bitxo de les personalitzacions, ja quedes mossegat per sempre. És com una droga.
En quan a les cadenes per assegurar la camioneta, has pensat de posar-hi també uns calces o falques de fusta?
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dv Oct 09, 2020 2:55 am
Genial!!
com t'has posat de gelat aquest estiu, però ho entenc era per una bona causa ferroviaria...!! la furgo es maquisima...
salutacions
mallet73
dvdtren Trenjardinaire
Ubicació : ARENYS Edat : 56 Data d'inscripció : 23/09/2018 Nombre de missatges : 156
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dv Oct 09, 2020 5:42 am
Mallet73 escrigué:
com t'has posat de gelat aquest estiu, però ho entenc era per una bona causa ferroviaria...!! la furgo es maquisima..
Si, si molt observador,jejeje els "xinos m'han suministrat la fusta i les cadenes"
Olot escrigué:
posar-hi també uns calces o falques de fusta?
Molt bona idea
Gràcies a la col·laboració d'en Mikado amb els planos 3D dels streps me'ls poden imprimir. Per cert, la impressió és més lenta del que m'imaginava.
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Ds Oct 10, 2020 6:05 am
Com a fan de les llates de fusta, a veure com va.
dvdtren Trenjardinaire
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dg Oct 11, 2020 1:27 am
Falques en marxa!
dvdtren Trenjardinaire
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dg Oct 11, 2020 6:06 am
Un cop col·locats, el que no he decidit si posar-li les cadenes o no, de momento queda prou bé.
Plataforma embrutada amb grafit per treure-li l'especte de fusta nova i tractada amb barnis/cera. El grafit també el faix servir per pintar els laterals de les fustes, així resalta més la separació entre elles (ho faig servir en el modelisme naval per a les cubertes dels baixells)
detall de les cordes que uneixen les falques i presentació prèvia dels streps:
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
dvdtren Trenjardinaire
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Ds Mar 13, 2021 8:02 am
Bones, Ja tinc els streps impresos!!, ara a pintar-los i presentar-los
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
un vagonet sencill i gran resultat!! Felicitats!! recorda posar doble engantxall..així quant ens visitis en les trobades del circuit modular, el podrem fer circular!!!
salutacions
mallet73
dvdtren Trenjardinaire
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dg Mar 14, 2021 3:06 am
Hola Amadeu, ho he pintat amb els acrílics vallejo que tinc de modelisme; però he comés l'errada de no donar-li una capa d'imprimació i el plàstic de la impressora 3D m'ha donat problemes. Li faig una segona capa i foto
Mallet73, doble engantxall? em perdo, que vols dir.
Merciii
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dl Mar 15, 2021 12:45 am
Hola em refereixo que hi possis un garfi(engantxall) a l'altre engantxall on no en du..per que així el podem fer circular al circuit modular...ja que en un si el tens possat i al altre no...
Es per si ens visites en alguna trobada es un vagonet molt xulu i molt carrilaire tal com es el nostre circuit modular..i quedaria molt bé circulant...
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dl Mar 15, 2021 4:01 am
dvdtren escrigué:
Hola Amadeu, ho he pintat amb els acrílics vallejo que tinc de modelisme...
Assumpte: Re: Personalització vago LGB 94369 Dt Mar 16, 2021 10:13 am
MALLET73 escrigué:
... recorda posar doble engantxall..així quant ens visitis en les trobades del circuit modular, el podrem fer circular!!! ...
dvdtren escrigué:
... doble engantxall? em perdo, que vols dir ...
MALLET73 escrigué:
Hola em refereixo que hi possis un garfi(engantxall) a l'altre engantxall on no en du..per que així el podem fer circular al circuit modular...ja que en un si el tens possat i al altre no...
Es per si ens visites en alguna trobada es un vagonet molt xulu i molt carrilaire tal com es el nostre circuit modular..i quedaria molt bé circulant...
...
He mirat d'explicar-ho una mica gràficament, així ja estarà explicat per a quan algú més tingui el dubte en el futur, per si t'és útil: