TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans

+12
Olot
MALLET73
ostman
alejandro sasplugas
tram47
KTK
josepmaria
el terrat de margarit
TramBlau
ODAKIM
Sisu
Víctorf
16 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Següent
AutorMissatge
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 7271

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Nov 09, 2016 7:29 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Nov 09, 2016 11:15 am

Es veu super bé...
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDj Nov 10, 2016 8:55 pm

una foto més = un aplaudiment més
aplaud aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDv Nov 11, 2016 9:34 pm

No es veu una mica cridaner el color groc? Pregunto des de la ignorància...No es un groc més acarabassat el original? scratch por
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDs Nov 12, 2016 12:28 am

Una mica sí, però veient com ha quedat, jo ja ni ho tocaria, està fabulós.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDs Nov 12, 2016 6:20 pm

Els colors son els que tenia disponibles, tampoc ha estat un tema que em preocupés massa, ja que la tonalitat tant del groc com el blau és molt relatiu a la època, desgast o altres elements que poden distorsionar els colors originals. Amb aquesta mateixa filosofia és la que aplicat al escut davanter de la màquina, n'hi han hagut de diferents i no sé si les 1002 i 1003 en algun moment van portar aquest que hi he fet, però és el que m'ha agradat per fer-lo. Pot estar en el capítol de les llicencies ja sigui forçada o voluntària.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDg Nov 13, 2016 9:42 pm

ok aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Nov 14, 2016 3:49 pm

pintada general de catalans...

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 2a7x1t2

les baranes del darrera..

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 2ly6fdt

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Nov 14, 2016 3:52 pm

Ja li teniu el peu al coll!
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Nov 14, 2016 11:52 pm

Jà FRISO NOIS!!! super12 aplaud aplaud reverent reverent hein80 hein80 Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2016 7:36 am

Heu anat super ràpid, i això és un projecte gros, jo m'hi hagués tirat mesos.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2016 8:26 am

Amb el que sempre corre el Carles i a més amb la col·laboració de l'Ignasi, la velocitat augmenta..! Jo també ho estava pensant això.

Però saps què passa? Que això de la velocitat s'encomana... Mira com porto la 254... riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2016 11:54 am

Sisu escrigué:

Mitjans escrigué:
Amb el que sempre corre el Carles i a més amb la col·laboració de l'Ignasi, la velocitat augmenta..! Jo també ho estava pensant això.

Però saps què passa? Que això de la velocitat s'encomana... Mira com porto la 254... riuuu

Hola amics!!

Tampoc es que correm, però al dividir la feina en 2 es normal, si no encara hi estariem..

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2016 3:48 pm

Això és producció en série deslocalizada...
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Nov 15, 2016 4:38 pm

A falta de pocs detalls ja gaire-bé està a punt de muntatge, estem molt optimistes que tot anirà bé, tant aviat com podem quadrar calendaris arribarà l'hora de la veritat, veure resultat i treure conclusions.

Fins aviat, Ignasi.

Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dc Nov 16, 2016 3:42 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDc Nov 16, 2016 11:09 am

N'estic segur que serà un éxit...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Nov 21, 2016 6:51 pm

ahir pintura de ratlles..

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 309525z

però tot tenir la mateixa pintura, imprimació etc.etc. en algunes part es va escuarterà la pintura negre i vaig tenir que tornar a pintar...?¿?¿?

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Nov 21, 2016 7:56 pm

Coi....
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Nov 21, 2016 10:27 pm

Molt bona feina nois!! super12
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDl Nov 21, 2016 11:41 pm

Això deu ser perquè la pintura groga era brillant. Caldria passar-hi una mica de paper de vidre a l'aigua per matisar i obrir porus.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDt Nov 22, 2016 6:06 am

I dius que les pintures són iguals? vols dir del mateix tipus (acríliques, sintètiques, viníliques...)?

MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:

Mitjans escrigué:

Hola amics!!

Tampoc es que correm, però al dividir la feina en 2 es normal, si no encara hi estariem..

mallet73

Sigui com sigui em deixeu parat. Shocked

Veig que jo no podria fer pinya amb ningú: mentre jo encara estaria solucionant el disseny, l'altra ja hauria acabat la peça. Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDv Nov 25, 2016 7:09 pm

Olot escrigué:
I dius que les pintures són iguals? vols dir del mateix tipus (acríliques, sintètiques, viníliques...)?

MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:

Mitjans escrigué:

Hola amics!!

mallet73

Sigui com sigui em deixeu parat. Shocked

Veig que jo no podria fer pinya amb ningú: mentre jo encara estaria solucionant el disseny, l'altra ja hauria acabat la peça. Embarassed

ja m'agradaria veureu... !!?¿?! si no ho fem no ser si tens raó o no..??!! Wink Wink Wink angell angell

mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles estic dels nervis per veure si la pintura ha assecat bé i no ha saltat...volia tenir-les llestes per fer el muntage ja aquest cap de setmana però al tenir problemas vaig decidir esperar a veure resultats per quedar per un altre cap de setmana, a veure com va ..si va bé ja podrem fer el muntatge final aviat!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 03, 2016 10:41 pm

Per fi, avui ens hem pogut trobar amb en Carles per fer el muntatge de les Alsthom, ha portat una mica de feina però per a mi ha estat una gran satisfacció, de com s'han anat desenvolupant els treballs previs
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 Ix4ayd
que consistien en mirar quines eren les parts que anaven millor a cada màquina i em començat per muntar la que seria per en Carles, tant aviat com ha estat a punt de marxa hem començat amb les proves de circulació, ja d'entrada l'hi hem posat 17 vagons
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 2hgfddj
que els ha tibat sense cap mena de problema, encara en podríem posar bastants més, però no era l'objectiu d'avui
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 A9n37m
quan ens ha satisfet el resultat hem tornat a entrar el tren per continuar treballant
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 14sif4x
com que el temps de que disposàvem era escàs l'hi he proposat a en Carles que per en comptes de muntar la segona màquina, que ho podria fer jo a la tarda seguint els passos que hem fet per la primera, passéssim a concretar en detalls per a nous projectes.
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 J76sgh
muntatge de la segona màquina
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 14dm5c6
unes petites proves i plegar fins demà
Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 33en2hx
en que hi farem connexions al enganxall posterior
Per a nosaltres aquest ha estat una gran experiència i voldríem continuar
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33795

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 03, 2016 10:59 pm

El que esteu fent és formidable. !!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitimeDs Des 03, 2016 11:53 pm

Em sembla meravellós el resultat aconseguit, i això té més valor pel fet de ser el resultat d'unir esforços. Enhorabona per aquesta gran obra. L'aspecte és molt bo! aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans   Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans - Página 10 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Nou projecte per a la Alsthom dels Catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 10 de 14Anar a pàgina : Previ  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Següent