El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Ds Jul 04, 2020 9:33 am
Ara sí, el maquinista ja està protegit de caigüdes enrere... però encara li plou al cap
Alguns detallets interiors, com aquesta reixa, que no sé que és, perlo la vaig trobar particularment incòmode pel maquinista, perque es passaría el dia tropessant...
Molt important els cavallets de suport a 45º per fer la reixa
i apa, a lloc
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
És curios veure com cadascú treballa amb els materials que li van millor. Jo ho hagués fet amb plàstic però veig el resultat de la teva manera de fer amb fusta i ....quins detalls!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dc Jul 08, 2020 9:45 am
Gràcies.
El tema dels materials, suposo que a tothom li van els que li van. I a mi el llimar i treballar fusta em relaxa. I algunes coses llautó que es veuen pel fòru em semblen brutals, però no tinc ni eines ni coneixements, potser amb el temps...
I jo no tinc circuit ni interior ni exterior, per tant no tinc molt en compte la intempèrie...
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dc Jul 08, 2020 8:48 pm
ple de detalls!!
salutacions
mallet73
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 471
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dj Jul 09, 2020 4:51 am
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dt Jul 14, 2020 9:44 am
I per fi ha arribat el moment anelat per tants, el pintat de la cabina, especialment els punts on no s'hi arribarà un cop feta la coberta. Després d'aplicar vernís tapaporos, és el primer cop que pinto amb sprai.
i amb la magnífica tècnia de la caixa de neules, es pot fer una coberta.
I coberta a lloc. No m'he pogut estar de provar una mica per fora...
Hauré de canviar el fons perquè sinó ja no es veurà la màquina
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Ds Jul 18, 2020 9:37 am
Doncs la veritat és que en un principi, havia pensat provar la impressió 3D per fer el joc de pistó i bieles. Però amb el confinament vaig canviar d'idea...
No sabia per on anar. Per sort, tinc ha sortit la seqüela "TetrisTren2: La venjança del pistó". iI ala, a fer pistons de retalls de fusta
i no oblidar complements...
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dt Ago 25, 2020 10:29 am
Doncs el resultat està molt bé! Em feia por que la veta de la fusta es veiés massa, però queda prou dissimulada. El detall que li has fet és d'admirar.
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dt Ago 25, 2020 6:54 pm
mikado Trenjardinaire
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 471
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dt Ago 25, 2020 7:02 pm
Felicitats, per la feina feta.
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dt Set 01, 2020 6:28 am
Gràcies gent
Mitjans escrigué:
Doncs el resultat està molt bé! Em feia por que la veta de la fusta es veiés massa, però queda prou dissimulada.
El vernís tapaporus previ al pintat deixava una textura força llisa...
Doncs bé, ha arribat el moment d'ensamblar el bloc motor i el joc de bieles
La unió amb el pistó mitjançant un cargo de 3mm de diàmetre.
De moment sembla que tot va i engrana bé...
fins que ho provo a unes vies en corrent....El pinyó que tranmet la força de la roda a les bieles ( al revés que la realitat) no té una subjecció prou forta i acaba saltant. A molt baixa velocitat aguanta però al correr una mica salta. No sé que faré perque em fa cosa encolar-lo am acrílica ... hi estic pensant..
A TramBlau y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dt Set 01, 2020 8:37 am
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dt Set 01, 2020 9:09 am
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dc Set 02, 2020 3:43 am
mikado escrigué:
Ara solament ens cal un video per veure com corre
Bona feina
+1 dons no estaria malament..bona pensada!!
mallet73
Assumpte: Re: Mercaderies del Reus Salou Dl Set 14, 2020 10:33 am
Mitjans escrigué:
I per què no mires de fer un forat passant i hi poses un passador? Un filferro doblegat a les puntes et servirà perfectament.
Hi estic pensant en algo així....La veritat és que no estic molt actiu en l'ambit del maquetisme, la calor no m'anima... A veure si hi torno amb la tardor, però cal aprofitar aquest sol .... Malgrat que el funcionament dinàmic no és molt fi, el cap de setmana vaig volguer mirar el conjunt a veure que tal...
Ja veieu que el meu balcó no dóna ni per una corba R1.
Però si baixes la càmara i casi sembla kargòlia
A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.