TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDs Oct 10 2020, 19:25

El ferrocarril de Tortosa a la Cava va ser batejat com a Tren del Delta per "Enciclopedia Salmeron". La veritat és que no hi tinc cap vinculació, però buscant alguna composició amb força vehicles de fusta, aquest n'està ple, suposo que per la seva modestia.

Així que intentaré fer una composició amb la locomotora, tres vagons de viatgers dos furgons i una plataforma.

Per culpa de gent que dóna idees, vull provar de fer les bases del conjunt amb fusta tallada amb làser. I provar de fer els suports de roda, topalls i alguns elments de màquina amb impressió 3D.

De moment he recopilat informació de base, i estic comprant alguns materials.

Tot i que ho faré el conjunt més o menys en paral·lel ( o aquesta és la idea), aquí explicaré els cotxes de mercaderies. La locomotora ho faré a aquest fil :

https://trenscat.forosactivos.net/t3102-tren-del-delta-locomotora-1

I els vagons de cotxe de viatgers a aquest:

https://trenscat.forosactivos.net/t3103-tren-del-delta-cotxes-viatgers#108820

La idea és fer una composició similar al de la portada del llibre, tot i que no hi ha plataforma...

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tapa12
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDs Oct 10 2020, 19:40

En l'àmbit de mercaderies, la idea és fer un parell de furgons i una plataforma amb garita. Els guanyadors són 2 furgons que no son molt iguals, ténen la particularitat que un té els llistons verticals i l'altre horitontals. La plataforma amb Garita, perque volia fer algo amb garita.

Fotos del llibre d'en Salmeron

Furgó V

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer010

Furgó DF

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer011

Plataforma PG.
Aqui caldrà complementar bastant amb imaginació en base a altres vagons, perque aquesta és la millor que tinc...

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer012

Aquí de moment he mirat fotos i planols...
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDs Oct 10 2020, 20:18

M’encanta el teu projecte! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDv Oct 30 2020, 23:46

Ja sé que no és molt espectacular, però les plantillles per a la plataforma PG ja està feta. He agafat el plànol del llibre i l'he escalatat perque els 1000mm siguin 45mm al dibuix i a partir d'aquí he tret mides força aproximades, que ja queden a escala. També he fotografiat un eix amb rodes en vertical i lateral i els he escalat per veure que es mides permetin subjectar i no rossin parts.

En verd el que anirà a 3mm i en vermell el que serà amb tauler de 1'2mm.

De moment crec que faré les peces de vagó un per un i després ja muntaré el tetris per la plantilla de tall.

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer013

A Olot, TramBlau, MALLET73 y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDl Des 07 2020, 20:30

Els meus tallers no són molt ràpids, però últimament no estan molt actius... Part del meu treball és dibuixar i em quedo sense ganes de continuar.

Malgrat tot, els fugons ja tnene plantilla:

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer014

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer015

A diferència del furgó del tren de Reus, he pensat no fer practicable la porta principal, deixant-la fixa. Per això no es veu al lateral.


schhhhhht Almenys m'he adonat que fer un "imprimir pantalla" és mes net que fer una foto a la pantalla de l'ordinador com a la foto de la pataforma rialla

A Olot, TramBlau, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDt Des 08 2020, 09:11

Els rectangles que es veuen són llistons per les parets? Recorda que els pots dibuixar en una altra capa i fer-los gravats amb el làser a l'hora de tallar.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDc Des 09 2020, 16:58

ODAKIM escrigué:
En l'àmbit de mercaderies, la idea és fer un parell de furgons i una plataforma amb garita. Els guanyadors són 2 furgons que no son molt iguals, ténen la particularitat que un té els llistons verticals i l'altre horitontals. La plataforma amb Garita, perque volia fer algo amb garita.

Aqui caldrà complementar bastant amb imaginació en base a altres vagons, perque aquesta és la millor que tinc...

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer012

Aquí de moment he mirat fotos i planols...

llastima que la foto no es veu bé...però ha de ser maquissim aquest vagó!!! amb la carrega inclosa!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDc Des 09 2020, 19:35

I pensar que de tot el que hi va haver no en queda RES!!

Tots els que fem alguna fidel reproducció en miniatura estem fent, crec, una important tasca de reviure d’alguna manera el que els altres no varen saber preservar. Crec que això té el seu merit, més enllà de fer-ho bé, i tot el que comprta fer una miniatura.

Gràcies, amic! El que fas és genial per dues raons. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDg Des 13 2020, 21:24

Mitjans escrigué:
Els rectangles que es veuen són llistons per les parets? Recorda que els pots dibuixar en una altra capa i fer-los gravats amb el làser a l'hora de tallar.

En verd hi ha el que anirà amb 3mm i en vermell el que anirà a 1'2mm. La idea és forrar de llistons de fusta

El rectangle gran doblegat serà la coberta. Els quatre rectangles seran al base de porta que enllistonaré amb llates de fusta.

Els rectangles petits i llargs són per intentar  (ja veurem si surt) fer els perfills metàlics en en "U" que rigiditzen la caixa i franges embellidores.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDs Gen 09 2021, 22:55

Posats a exeperimentar amb el tall laser, perque no amb  la impressió 3D, ja que en aquest fòrum hi ha grans comercials que el venen molt bé.  Laughing

En aquest conjunt  provaré de fer els topalls i els ressorts amortidors de roda. Aquí hi ha els dissenys en Freecad.

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer010

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer011

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer012

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer013

A Olot y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDg Mar 28 2021, 00:35

La veritat és que la noticia bomba de la setmana és que ja he portat a tallar les peces. Per al confinament de Setmana Santa, almenys tenir algo a fer. treball  

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer016

La veritat és que és una afició rara... entre motor, rodes fustes tall,... porto més de 300€ gastats i tot el que tinc és un munt de feina per fer  pensatiu

Tot i així, veient tot el que tinc per davant, estic força emocionat. Seurem a taula a veure que surt mengar

No sé que sortirà d'aquí, però abans de continuar, vull donar les gràcies al Pere-Tramblau. Sense les seves explicacións i experiències de com funciona el tallat amb làser no estaria aquí. MOLTES GRÀCIES! smiley-char013 smiley-char013
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12081

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDg Mar 28 2021, 12:43

Embarassed Embarassed Embarassed No és per a tant, però en el que pugui ja saps que ajudo, i també a l'Amadeu pels plans

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDg Mar 28 2021, 14:03

I tant! clar que si!!

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDc Mar 31 2021, 10:10

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud formidable formidable formidable genial genial

Quina feinada...ja saps de que es que...es un trenca closques ferroviari!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDs Abr 03 2021, 23:06

MALLET73 escrigué:

Quina feinada...ja saps de que es que...es un trenca closques ferroviari!!
mallet73

Molt fàcil, quan vaig fer el plànol, vaig separar per capes cada unitat. Així, si poso en en verd la de l vagó PG

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer033


Ara ja ´se quines són les peces d'aquest vagó. Només cal buscar, com en un kit de OCCRE  riuuu

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer034

I apa, a tallar peces...

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer035

De moment sembla que les peces  enganxen   Laughing  Laughing

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer036

de fet s'aguant a i circula sense cola.

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer037

El que no he pensat és que si li munto el bastiment, queden les rodes posades i per pintar és un embolic. Caldrà veure com ho soluciono pensativ


Editat per darrera vegada per ODAKIM el Dg Abr 11 2021, 00:00, editat 1 cop en total

A Olot y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDg Abr 04 2021, 07:56

Sempre tens l’opció de pintar abans d’encolar.

De totes maneres, sempre és bo poder desmuntar les rodes per a qualsevol necessitat que es pugui presentar.

No hi has posat rodament? No tens por de que la fusta es gasti amb el frec? No el podràs engreixar?

Jo prefereixo posar les caixes de greix metaliques, encolades o collades al bastidor. D’aquesta manera sempre puc canviarl-es, si cal. En el teu cas, potser podries posar un tubet de llautó o de coure a on fer girar els eixos. Possiblement milloraries la rodadura, i podries engrassar amb una gota d’oli.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDl Abr 05 2021, 09:50

Sí, el tema eixos jo també miraria de fer-los apart i amb algun altre material.

En quant al treball d'encaix de fustes, perfecte!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDt Abr 06 2021, 12:59

Pim pam!! aplaud aplaud aplaud aplaud baba baba Tren Tren Tren

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDs Abr 10 2021, 23:48

La veritat és que quan estava fent la plantillla ho vaig pensar i vaig comprar a mode de prova unes rodadures de 3mm, però l'eix no hi entrava per molt poc.... diable Vaig pensra que més greans dabilitarien massa la fusta... És una llastima perque llisquen bé.

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer031


Després de ensamblar els elements de carcassa amb una goteta de cianocrilat,
TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer032


Es comença a veure el conjunt. Els portons laterals seran fixes, però he pensat de fer-los a part i enganxar-los, perque no sigui continu i sembli que té mobilitat.
TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer029


Després de posar llistons laterals, el perímetre queda una mica més rígid. I apa a posar el terra, procurant no ompir de cola els forats d'ensamblatge de sota.
TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer030

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33035

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDg Abr 11 2021, 07:29

Cada cop va agafant més forma. Very Happy

En quant als rodaments, un 10.  1010p  Res a dir perquè és inmillorable. aplaud

Qualsevol cosa que hi posis, com ara simplement un petit tub de coure o de llautó, fins i tot de plàstic, seria suficient. La única condició mecànica és que els dos materials de fricció siguin diferents, és a dir que si l’eix és de ferro, el coxinet no ho sigui també. I si a demés és més tou, millor perquè es aquesta la peça que es gastarà, i llavors es pot canviar. Ara, tu has anat a la millor opció. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDt Abr 13 2021, 12:49

Una cosa que podries provar per posar els rodaments és posar els eixos al taladre i a la punta oposada passar-hi paper de vidre fins que entri (si és que la diferència és molt poca, clar)

Una altra opció, si són metàl·lics, és escalfar- los una mica i quan dilati, entrar-lo. Això no et permetrà treure'l fàcilment després.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18742

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDt Abr 13 2021, 17:35

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud Tren Tren Tren Tren Tren

Et segueixo... study study study

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitimeDs Jul 03 2021, 23:11

Mitjans escrigué:
Una cosa que podries provar per posar els rodaments és posar els eixos al taladre i a la punta oposada passar-hi paper de vidre fins que entri (si és que la diferència és molt poca, clar)

per motius informàtics responc amb dos mesos de retard... però vaig provar la teva i dea i funciona perfectament...  super12

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer038

la llàstima és que no ho vaig provar abans que portés a tallar els forats... però bé, es fusta i es pot modificar.


I continuant amb la pataforma, una mica de forrat de fusta....

TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Tdmer039

A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies Empty
MissatgeAssumpte: Re: TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies   TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
TREN DEL DELTA- Vagons mercaderies
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» TREN DEL DELTA - Locomotora 1
» TREN DEL DELTA- Cotxes viatgers
» Vagons del tren Olot-Girona d'accés lateral (impressió 3D)
» Tutorial-Com construir un vagó de mercaderies
» Construcció de vagons diferents a partir de vagons LGB

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: