El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil
2 participantes
Autor
Missatge
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil Dj Gen 20, 2022 7:15 am
Per respondre el més completament possible a Mallet73, us presento un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil que representa força bé la meva feina durant uns anys.
Aquest és un vagó austríac de via estreta tipus GGm/s, una vella glòria LGB, encara que el model respecti molt poc la realitat!
Editat per darrera vegada per RailwayManiac el Dj Gen 20, 2022 12:29 pm, editat 1 cop en total
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil Dj Gen 20, 2022 7:29 am
Comença a semblar alguna cosa!
Playmobil contra LGB!
S'ha acabat!
Això sí, falten alguns esglaons (bogies, sostres...) però en parlarem amb altres vagons!
Així que fins aviat!
RailwayManiac
A MALLET73, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil Dv Gen 21, 2022 5:06 am
Moltes gràcies per les imatges...et volia preguntar a veure si em pots respondre..!!??
Com talles el plàstic?? dremel o serra manual? Com enganxes el plàstic?? quin tipus de cola fas servir?? Aquesta placa blanca es evergreen o pvc??
Merci
mallet73
Assumpte: Re: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil Dv Gen 21, 2022 6:38 am
MALLET73 escrigué:
Moltes gràcies per les imatges...De res! Amb molt de gust! et volia preguntar a veure si em pots respondre..!!?? és clar ! ! Com talles el plàstic?? dremel o serra manual? Tots dos, el meu general!
Com enganxes el plàstic?? quin tipus de cola fas servir??
Avui :
o
Crec que és el mateix.
Abans :
Però he tingut molts problemes amb.
Aquesta placa blanca es evergreen o pvc?? Evergreen.
Merci De res!
mallet73 RailwayManiac
A MALLET73 li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil Dv Gen 21, 2022 11:11 pm
Un exemple d'aquests problemes:
Aquesta cola UHU sembla xuclar el plàstic Evergreen a les imperfeccions del plàstic Playmobil!...
Salutacions,
Christophe
A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil Ds Gen 22, 2022 7:58 pm
Entenc..algun cop m ha passat..crec q és per el dissolvent que porta la cola... bé a efectes d un mateix que vol ser perfecte si podries dir q és un problema...però ara diguem tu quant has vist un vagó perfecte?? A la realitat no hi ha cap!! Hi tenen coses xafades, trencades..despintats.. bruts....
Bé els nostres també..
Enhorabona per la feina i gràcies per compartir amb nosaltres...
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil Dg Gen 23, 2022 12:22 am
MALLET73 escrigué:
Entenc..algun cop m ha passat..crec q és per el dissolvent que porta la cola... bé a efectes d un mateix que vol ser perfecte si podries dir q és un problema...però ara diguem tu quant has vist un vagó perfecte?? A la realitat no hi ha cap!! Hi tenen coses xafades, trencades..despintats.. bruts....
Bé els nostres també..
Confesso que no entenc completament aquesta idea. Mai vaig dir que fes els vagons perfectes. No puc fer-ho! Però no accepto que un producte anomenat especialment adaptat arruïni la meva feina! A causa d'aquesta cola, vaig haver de refer els sostres dels meus dos vagons austríacs, cinc portes de vagons de càrrega i un sostre de locomotora dièsel. Va acabar sent car!
Enhorabona per la feina i gràcies per compartir amb nosaltres...
Salutacions
Mallet73
Moltes gràcies Mallet73! Sempre és amb molt de gust!
Jo també tinc preguntas sobre els seus èxits extraordinaris!
Salutacions,
Christophe
A MALLET73 li agrada aquesta publicació.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil
Un exemple de construcció d'un vagó de mercaderies amb elements de Playmobil