El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK Edat : 67 Data d'inscripció : 17/03/2015 Nombre de missatges : 59
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dj Maig 21, 2015 9:25 am
Ahir vam celebrar l'aniversari de la meva dona i per això avui he tingut un mal de cap i només volia jugar amb alguns trens al jardí! Vaig fer un petit vídeo també
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dj Maig 21, 2015 8:35 pm
felicitats un video exel-lent l`imatge de l`estació en curva es una pasada de nou moltes felicitats salutacions PEP
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dj Maig 21, 2015 9:32 pm
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Ds Maig 23, 2015 5:42 am
Un petit pais mediterrani a Anglaterra. Formidable !!!
Xavi KTK
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Ds Maig 23, 2015 7:20 pm
Esplèndid !
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dg Maig 24, 2015 9:48 am
Fantàstic...., tot perfecte, el video, el material, la instalació,.....
Molt bona feina, felicitats
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dl Maig 25, 2015 10:31 am
Un treball d'un gran mestre.
Fins aviat, Ignasi.
Maxx_Rivoli Trenjardinaire Plus
Ubicació : Rivoli Torinese - Italia Edat : 50 Data d'inscripció : 18/08/2013 Nombre de missatges : 2069
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dj Maig 28, 2015 12:14 pm
Molt bon video...
Martyn Jardinaire
Ubicació : Harlington, Bedfordshire, UK Edat : 67 Data d'inscripció : 17/03/2015 Nombre de missatges : 59
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dg Jul 12, 2015 4:57 am
Ahir diversos jardins del meu poble van ser oberts al públic per recaptar diners per a la caritat. També vaig obrir el meu jardí per primera vegada, i prop de 150 persones vaig visitar, però m'alegro que no tots arriben al mateix temps!
Hi havia treballat dur per reconstruir el meu dipòsit de locomotores i posar-lo en la zona de l'estació Montsià (que havia estat a l'estació d'El Boixar al final de la línia de la branca, però ara que l'estació no està en funcionament i està en espera de reformes a finals d'aquest any). A mesura que el dia va créixer més calent, vaig haver de posar les bosses de congelació a la part superior dels controls, mentre corria 2 trens constantment per gairebé 6 hores, al voltant de la línia principal. I vaig veure la grua de l'aigua s'inclini més i més, com la cola no havia posat!
Va ser un bon dia i divertit perquè tantes persones veuen el ferrocarril - la majoria mai havia vist un ferrocarril jardí abans. Aquestes són algunes de les fotografies preses abans que els convidats van arribar.
El taller de locomotores cobert amb locomotora 'Santa Angela'.
L'antiga estació de El Boixar - la pista i la plataforma serà renovat a finals d'aquest any:
Els petits visitants van gaudir de la reordenació d'aquesta escena:
La granja; Jo també havia amagat molts animals pel jardí i els nens van ser desafiats a trobar a tots ells:
Jo estava content que la meva dona intel·ligent havia assegurat que encara teníem algunes flors, com al Regne Unit, moltes de les flors més coulourful han desaparegut al juliol:
I com un bo sort final per als meus convidats, les cames de 'El Jefe' estaven també a la pantalla!
Com de costum, em disculpo per la meva feble català!
A X+ li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dg Jul 12, 2015 5:24 am
Unes fotos genial, com de costum.
No m'imagino la calor que devia fer perquè se t'inclinés la grua d'aigua. També estic impressionat de llegir el que expliques de les bosses de gel. No podia fer-hi un curtcircuit?
Per cert, d'aquesta fotografia em crida l'atenció que sembla que hi hagi un guarda-frens al furgó petit. És possible veure una foto de l'altre costat del vagó?
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dg Jul 12, 2015 7:00 am
Olot escrigué:
Unes fotos genial, com de costum.
No m'imagino la calor que devia fer perquè se t'inclinés la grua d'aigua. També estic impressionat de llegir el que expliques de les bosses de gel. No podia fer-hi un curtcircuit?
Per cert, d'aquesta fotografia em crida l'atenció que sembla que hi hagi un guarda-frens al furgó petit. És possible veure una foto de l'altre costat del vagó?
M'agrada prendre riscos! En realitat era tan calent que la humitat s'evapora immediatament. M'havia trencat la columna principal de la grua de l'aigua quan em vaig mudar i pel que estava tractant d'enganxar goma en lloc de plàstic - que haurà de ser reconstruït amb una nova columna.
El carro era una conversió ràpida de LGB el 2007, l'ús de plàstic i fusta de balsa - no autèntic però proporciona alguna varietat de material rodant.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dg Jul 12, 2015 7:40 am
Fantàstiques fotos i molt bona iniciativa, seur que molta gent desconeixia l'existència dels trens de jardí....
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Ferrocarril Val de Martyn Dg Jul 12, 2015 9:12 am
Martyn escrigué:
...El carro era una conversió ràpida de LGB el 2007, l'ús de plàstic i fusta de balsa - no autèntic però proporciona alguna varietat de material rodant.