El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
A Olot, Francesc, TramBlau, TOG, alejandro sasplugas y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: La catedral del ferrocarril Dt Gen 23, 2024 7:21 am
Si realment espectacular, la vaig visitar fa tres anys i em va impresionar, a part del vestibul monumental la estacio que es terme , te 3 nivells amb no menys de 6 vies cada un , espectacular de veritat !!!!!
Alexandre
A Olot li agrada aquesta publicació.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: La catedral del ferrocarril Dt Gen 23, 2024 8:13 am
I pensar que no hi he estat mai!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: La catedral del ferrocarril Dt Gen 23, 2024 10:30 am
alejandro sasplugas escrigué:
Si realment espectacular, la vaig visitar fa tres anys i em va impresionar, a part del vestibul monumental la estacio que es terme , te 3 nivells amb no menys de 6 vies cada un , espectacular de veritat !!!!!
Alexandre
Tonton escrigué:
Jo tampoc..però mai se sap cap a on va el taxi!!
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: La catedral del ferrocarril Dt Gen 23, 2024 5:16 pm
Tonton escrigué:
Això és més que greu, donat el cas on vius tu!!
Jo crec que no pots pas passar més de temps sense anar-hi. I ens en fas fotos expressament per a nosaltres. no deus pas voler que, arran d'aquesta publicació, algú de nosaltres hi vagi abans que tu, oi?
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: La catedral del ferrocarril Dt Gen 23, 2024 6:40 pm
Això seria el cim!
A més, aquesta estació és servida per tren! Amb els meus trens Eurostar (ex-Thalys) i en particular amb els trens de la SNCB.
I com que sóc ferroviari (agent de la SNCB), tinc llibertat anual per viatjar per tot el BENELUX!
Us prometo que algun dia hi aniré i us faré moltes fotos.
Però tingueu una mica de paciència, només fa 30 anys que treballo a la SNCB!
Assumpte: Re: La catedral del ferrocarril Dt Gen 23, 2024 6:56 pm
En aquesta estació van succeir dos fenòmens estranys, totalment inesperats per als viatgers (i bona part del personal de l'estació) però perfectament organitzats: Es diu: "Flashmob"
Això em dóna calfreds!
A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: La catedral del ferrocarril Dt Gen 23, 2024 7:26 pm
I a mi, Thierry, i a mi!!
Gracies per compartir-los!
Tonton escrigué:
Us prometo que algun dia hi aniré i us faré moltes fotos.
Et prenc la paraula!!
(la única cosa similar a aquesta situació fóra com si jo et digués que no he anat mai a visitar la Sagrada Familia!!
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]